[verhaal] things go wrong

hallo, ik zit al zo lang met een verhaal in mijn hoofd, en ik wil weten of jullie het een beetje goed vinden, zodat ik door kan gaan. dat motiveert me nog meer om mijn huiswerk te laten liggen, haha.

Ik hoop dat ze niet zo erg naar me keken, toen ik met hem de school binnenkwam. Juul had zijn arm over mijn schouders geslagen en ik voelde de blikken in mijn rug prikken. Sinds gister was het officieel. Ik stond te trillen op mijn benen en ik kon geen adem meer halen toen hij vroeg: ‘Wil jij mijn meisje zijn?’ ik kon niet meer normaal antwoorden, want ik had mijn stem niet meer onder controle, dus zoende ik hem. Onze zoen werd heftiger en heftiger. ‘Voor altijd’, wist ik uit te brengen onder het zoenen. Ik gaf me volledig over. Ik hoorde bij hem, dat was duidelijk. In school keken wel degelijk leerlingen naar me. Dat gaf me niet zo’n fijn gevoel. Ik was het niet gewend dat er mensen naar me keken, en dat vond ik wel fijn. Ik wil zelf niet eens populair zijn, of zo. Ik ben altijd al op mezelf geweest.
Juul zat in het zelfde jaar als mij, maar we hadden een paar andere keuzevakken, daarom zaten we niet elke les bij elkaar. Gelukkig zitten we wel samen bij economie. Een vak die de meeste mensen haten, maar waar ik van hou. Het eerste uur hebben we dus ook economie. Mevrouw Potters -een vrouw met een gerimpeld gezicht, maar met stijlvolle kleren, staat voor de klas. Ze begint te praten over inflatie en beleggen, maar ik krijg er niks van mee. Ik kan alleen maar aan Juul denken, die naast mij zit. Juul heeft bruine ogen, kastanje bruin haar en een lichte huidskleur. Zijn wimpers zijn lang, waardoor hij heel intens kan kijken. Ik zit te dagdromen en opeens schrik ik wakker door de bel. De les economie is voorbij. Ik heb niks meegekregen en dat is balen, want het is een moeilijk hoofdstuk en ik wil graag goede cijfers halen. Doordat er zo’n Griekse God naast me zit, kan ik me natuurlijk niet concentreren. Hand in hand loop ik met mijn Griekse God naar mijn volgende les.

Het is leuk, alleen in het midden ergens verander je plots van verleden naar tegenwoordige tijd, beetje lastig om het daardoor te lezen.

ja klopt, en daarna ben ik weer naar verleden tijd gegaan, moet nog ffveranderen ;p

ga maar verder, ik kan nog niet egt beoordelen met dit kleine stukje maar het valt me wel op dat je opeens van verleden tijd naar tegenwoordige tijd gaat.