[Verhaal] 'The other side'

Haajj, ik ga een verhaal schrijven, ik schrijf per persoon! Dus niet verward raken. Ik zal elk persoon wel een apart kleurtje geven (:

Waar gaat het over?

3 rijke meisjes komen verwikkeld in het leven van 4 kinderen die zijn opgegroeid met niks, behalve liefde.

_____________________________________________________________-

[fgcolor=#300C2E]‘Mam, waar heb je m’n nachtblauwe nagellak nou gelaten?’ Vraagt Katherine geÏrriteerd terwijl ze met een nagelvijl haar lange nagels tot een mooi rond model vijlt.
‘Ik heb geen idee, jouw spullen zijn niet mijn zaken,’ roept haar moeder afwezig terug.
Katherine slaakt geërgerd een zucht en rommelt nog wat in haar kastje met 100 verschillende kleuren nagellak, van blank tot gele nagellak, maar niet de kleur die ze zoekt. Ze is specifiek opzoek naar de nachtblauwe Dior nagellak die perfect staat bij het blauwe haltertopje dat ze aantrekt op de verjaardag van Chelsay, waar maanden van tevoren al over wordt gepraat.
Feesten bij Chelsay zijn áltijd spektaculair. Drugs, drank, sêx, zoenen, drama, alles hoort erbij.
Je kan je daar écht niet vertonen met een blauw topje met witte afgekrapte nagellak.
Ze rommelt nog verder, maar haar nagellak is nergens te vinden, tot dat ze iets ziet wat haar adem wegneemt, hoe komt dat daar?![/fgcolor]

[fgcolor=#1A010D]‘En, hoe vind U dit Miss Crapple?’ de nogal gay kapper. Kelvin, van Chelsay houdt haar een boek voor haar neus met allemaal kapsels die alle celebs naar de oscars of emmy’s in hebben gehad.
Kelvin heeft boek op een bladzijde gezet waar Emma Watson staat afgebeeld met haar haar in een losse, hoge knot, waar nog een paar losse haardeeltjes los hingen, die losse haardeeltjes zijn gevlochten en om de knot heen gewikkeld. Het zou leuk geweest zijn voor een diploma-uitreiking, maar Chelsay’s verjaardag is toch echt wel het speciaalste feest van het jaar, daar kan ze echt niet verschijnen als een Emma Watson - wannabe.
‘Nee, ik vind het te gemaakt. Weet je, Kelvin, misschien kan je dit boek beter neerleggen en zelf iets creatiefs maken, ik wil dat je ervoor zorgt dat mijn kapsel zelf in dat boek komt te staan.’
Kelvin kijkt bedenkelijk naar het lange, kastanjebruine haar van Chelsay en pakt dan een schaar. Hij kijkt in de spiegel en Chelsay ziet maar net dat hij fronst met z’n wenkbrauwen.
Hij begint te knippen in haar haar, Chelsay kijkt naar buiten, naar haar grote oprijlaan, waar plotseling een nogal heel bekende auto oprijdt…[/fgcolor]

[fgcolor=#041D38]Kaylee kijkt in de spiegel en ziet zichzelf, een nogal fors negerinnenmeisje met mooie lange zwarte haren. Ze draagt haar zilveren oorringen ter grootte van een armband, en haar bruine topje met panterprint. Ze pulkt wat aan haar nepnagels en kijkt dan weer recht in haar eigen ogen. Ze vind zichzelf niet mooi, en niet lelijk. Ze hoort niet bij de elite van de school, maar daar heeft ze geen problemen mee. Om eerlijk te zijn heeft ze helemaal niet zoveel respect voor Chelsay, Katherine en Lindsay, ze bekritiseren alles en iedereen wat hun niet aanstaat, ze rijden met hun veel te lange limo’s zo het schoolplein op, zonder rekening te houden met de fietsen, en ze leren niet voor hun school. Hun vriendjes mogen dan wel de knapste van de school zijn, toch toont ze niet veel interesse in hen.
Ze is veel meer blij met haar eigen vriendje, die dag en nacht voor haar door het vuur gaat.
Hij heeft haar 5 minuten geleden nog een sms’je gestuurd waarin stond; ’ denk aan je schat, wml xx Jeb0j! ’ Kaylee voelde zich gelijk gevleid en kon haar geluk niet op.
Morgen zou het weekend voorbij zijn en zou ze weer naar school moeten, waar ze erg tegenop ziet. Haar zusje, die aan de andere kant van hun gedeelde kamer op de computer zit spreekt haar dramatisch toe. ‘Kaylee, hoe lang wil je nog voor de spiegel gaan staan?’
Kaylee keek haar zusje raar aan, sinds wanneer had zij er moeite mee dat Kaylee voor de spiegel stond? Ze hoorde het toetsenbord kraken, waarop haar zusje boosaardig toetste.
Hun kamer was vol met rommel, pizzadozen, pizzakorsten, snoep papiertjes, niet opgegeten lolly’s, stro van 't konijn, kleren & schoolboeken. Ze konden hun kamer nooit eens opruimen zonder dat er iemand in de weg zat.
Kaylee kwam dichterbij haar zusje en keek naar het scherm.
Wat was dit? Sinds wanneer was de inlognaam van haar zusje; kayleesgatj, zoals Kaylee’s inlognaam?[/fgcolor]
verdergaan ?

best een beetje ingewikkeld, maar toch moet je doorgaan.
hihi

Leuk , alleen vind ik het irritant als mensen hun titel in het engels schrijven, maar hun verhaal in het nederlands.