[verhaal] The fairest of them all

Valerie weet zeker dat Nick later haar man word, hij is namelijk de ware voor haar. Alleen moet ze hem eerst aan de haak slaan. Ze is vastbesloten dat dit gaat lukken, het enige probleem is dat iedereen Nick wel zit zitten. Steeds als ze met hem wil praten, is een ander beeldschoon meisje haar voor. Na een tijdje word Valerie er gek van dat er steeds iemand mooier is dan haar, en hier ziet ze maar één oplossing voor, een regel, die ze met zichzelf afspreekt; ieder meisje dat mooier is dan haar, zal zij persoonlijk uitschakelen.

Maar wat als haar zus terugkomt van een lange reis en begint te daten met Nick?

Cover komt nog.

Hoofdstuk 1

Mijn ogen vliegen langs de verschillende bussen haarlak. Balen, mijn favoriete merk is weer uitverkocht. Het zoveelste producht wat ik wilde kopen hier en er niet is. Ik kom morgen wel terug, in de hoop dat deze stomme supermarkt dan wel iets wat ik nodig heb in huis heeft. Ik wend mijn ogen van de schappen af. Aan het einde van de rij zie ik hem. Ineens gaat alles in slow-motion. Ik zie zijn halflange haren langs zijn oren zwaaien en dan die ogen, ze kijken me aan, alsof ze diep in mijn ziel kijken. Liefdesliedjes komen in me op, ik hoor de vogels bijna fluiten. Zijn witte tandpasta lach blijft even stralen totdat het omgaat in een verbaasde blik, een afkeurende blik. Ik bedenk me ineens dat het er natuurlijk verschrikkelijk stom uit moet zien dat ik zo aan het staren ben naar hem. Snel richt ik me weer op de schappen maar dan komt het in me op dat ik Nick al 5 jaar leuk vind dit is de stap die ik al jaren naar hem zou moeten zetten. Ik moet een praatje met hem maken. Ik loop richting hem en ik zie hem kijken naar me, met een blik in zijn ogen die aangeeft die niet weet wat hij moet doen. Hij zal het vast raar vinden dat ik op hem af kom. Als ik bijna bij hem ben, en mezelf al aan het afvragen ben wat ik tegen hem zal zeggen, vliegt er ineens iets voor me neus. Een honingparfum, de klik-klakkende hakken. Emily. Ze gaat pal voor me staan en begint te praten met Nick. De betoverende tandpasta lach komt weer tevoorschijn bij Nick. Woede, Jaloezie en stiekem ook een beetje verliefdheid van zijn lach doemt in me op. En op het moment dat Emily over haar schouder kijkt en lacht weet ik dat het genoeg is, na 5 jaar mag ik ook eens gezien worden.
Vanaf nu ga ik er alles aan doen om de mooiste, de beste en de meest gewilde te zijn.

Leuk!! :slightly_smiling_face: