[Verhaal] The devil inside.

The devil inside.

http://i44.tinypic.com/21n4gur.png

Bij mij wil je niet in de buurt zijn, je wilt me niet kennen en niet voelen, maar je zult me sowieso nooit zien. Hoe dan ook, ik ben je ergste nachtmerrie.

Heb ik je aandacht? Heel goed, dan is het nu tijd geworden om mezelf aan jou voor te stellen.
Ik ben Isis Black en ik ben verre van perfect. Het is mijn hobby om mensen hun leven te verpesten, te ruïneren en ze in het uiterste geval zelfs de dood in te jagen. Begrijp me niet verkeerd, af en toe is het gewoon nodig. Sommige mensen verdienen het.
Ik maak graag vriendjes en ben niet echt kieskeurig. Zo kan ik vandaag aankloppen bij je buurman, morgen kan ik bij je zusje op de stoep staan. Het ene moment ben ik graag bij iemand van dertien, een paar uur later voel ik me prima bij een oudere eenzame dame. Huidskleur maakt mij ook totaal niet uit, blank, getint… al ben je zo groen als een doperwt, naar uiterlijk kijk ik niet.
Helaas is er niemand blij om mij te ontmoeten, iedereen wil zo snel mogelijk van me af. Maar als ik me eenmaal aan iemand heb gebonden, is het moeilijk om me kwijt te raken. Iedereen probeert mij kapot te maken, maar er is een heleboel voor nodig om míj dood te krijgen, ik geef niet snel op!

~

Tips / kritiek / reacties?

Je schrijft leuk! Ik volg

interessant beginnetje :stuck_out_tongue: ben benieuwd voor meer :upside_down_face:

Bedankt allemaal! Morgenavond het eerste echte stukje. :upside_down_face:

Je schrijft heel leuk!
Hoop dat je dit verhaal wel afmaakt.

Je hoeft het niet te lezen.

Ik ga het lezen als het af is.

:slightly_smiling_face:

ik volg ook!

Ik snap natuurlijk heus wel dat er mensen zijn die zo denken, maar ik heb me echt voorgenomen om zoveel mogelijk te schrijven. Na een tijd mis ik het zo erg dat ik nergens anders meer aan kan denken en toch weer opnieuw begin, dus ik kan er beter gewoon mee doorgaan.

Vind het wel heel fijn dat er mensen zijn die nog vertrouwen in me hebben en dit verhaal willen lezen. Het is heel anders dan de meeste verhalen en ik vind het leuk om dit op deze manier te schrijven. :cold_sweat:

“Ik kan het niet meer,” snikte ze nog. Ze klonk kwaad, maar tegelijk zo wanhopig. “Je maakt mijn leven kapot.” Daar stond ze, met een touw om haar nek. Ik had haar een jaar geleden leren kennen en had me zo fijn bij haar gevoeld, maar nu was het tijd om afscheid te nemen. Ik wilde haar laten voelen hoe ik me ook gevoeld had, omdat ik niet kon zijn zoals zij ooit was.
Vlug trok ik de stoel onder haar vandaan. Ze verstijfde direct, maar al snel werd ze zo slap als een vaatdoek en voelde ik hoe het leven uit haar lichaam verdween. Dit was het dan.
“Dag Krissy,” mompelde ik terwijl ik langzaam haar huis verliet. Het was tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe vriend. Iemand waarbij ik me net zo fijn voelde en die ik iets langer kon kwellen dan een jaar.
Wandelend door de straten van de stad, bekeek ik de mensen. Sommige waren gehaast, anderen liepen vrolijk te praten met hun handen vol tassen. Toch waren dit niet het soort mensen waar ik graag vrienden mee werd… Hoewel enkele me leken aan te kijken, wist ik diep van binnen dat dit onmogelijk was. Niemand zou mij ooit kunnen zien.
Vandaag had ik weinig zin om hard te werken, dus besloot ik een makkelijke prooi op te zoeken. Iemand die veel nadacht en in zijn of haar eigen wereldje leek te zijn. Een persoon die veel problemen had en dus wel een vriend kon gebruiken. En dan, precies op het moment dat ze zullen denken dat ik ze wilde helpen, sla ik toe. Dan bijt ik vast en laat niet meer los. Op zulke momenten voel ik me intens gelukkig, als het weer eens gelukt is en het einde dichterbij komt. Ik zal ze volledig breken en met de grond gelijk maken. Allemaal.

:cold_sweat:

Aaaah verder!!

Begrijp mij niet fout, de belangrijkste reden dat ik ga wachten is omdat ik je verhalen echt heel goed vind. Anders zou ik gewoon lezen omdat het mij niet zoveel boeit, maar bij jou zit ik dan in het verhaal en dan lees ik het ook graag uit. Dus eigenlijk is het ook een beetje een compliment :wink:

Ah dankjewel! Ik probeer zoveel mogelijk te schrijven, dan kun je eerder beginnen met lezen. :slightly_smiling_face:

Verder niemand tips of kritiek?

^ Nee, ik vind het tot nu toe wel spannend!

Je schrijft goed! Je moet echt verder gaan! :upside_down_face: