[Verhaal] Tell Jesus The Bitch Is Back

[i]Heej iedereen,

ik ben begonnen met een verhaal. Het is gewoon van de lol en volgens mij kan ik ook helemaal niet zo goed schrijven.

Het gaat over een meisje Keisha. Ze veranderd in een bitch waardoor ze iedereen kwijt raakt. Wat ze dan doet? Kom je wel achter als je het leest.

Ik zal alvast een stukje plaatsen. Opbouwende kritiek zou fijn zijn.

xoxo[/i]

‘Heey Keish’ Ik zie mijn beste vriendin Zoey aan komen lopen en mijn ex-beste vriendin Tiffany.
‘Heey Keisha’ Zegt Tiffany er zachtjes achteraan. Hoe durft ze, die slet!
‘Rot op.’ Zeg ik kwaad. Teleurgesteld loop ze weg.
‘Keisha, doe normaal. Ze heeft toch sorry gezegd?” zegt Zoey geïrriteerd. Wat, sorry? Ze kan de tering kijgen.
‘Whatever. Kom, onze les begint. Kom…” terwijl ik dat zei, zag ik dat iedereen naar me aan het staren was. Fack. Nu weet iedereen wat er die dag is gebeurt, terwijl ik daaraan denk stromen de tranen over me wangen. Zoey, help dan. Troost me of zo. Sta niet zo dom te kijken! Het lijkt wel alsof ze hoort wat ik denk. Die gedachtenlezer.
‘Kom, Keish, het komt wel goed. Nu moeten we richting Frans.” met een arm op me heen lopen we samen naar binnen. Iedereen is aan het smoezen, maar dan opeens is het stil. Ga nu niet zeggen dat hij achter me staat hé! Gauw veeg ik de tranen weg en lik de rest weg. Hm, zoute tranen. Ik draai me om. Daar staat hij dan. De jongen van mijn dromen. De prins op het witte paard. Waarom is het het witte paard? Waarom niet blauw, dat is veel leuker. Huh? Wat voel ik nou? Waarom is me wang nat? Snel lik ik het water weg, maar kom er al gauw achter dat het tranen zijn. Waarom huil ik? Snel veeg ik het weg. Waar was is? Oja “De prins op het witte paard” Die prins op het witte paard. Hij had een andere prinses gevonden. Nou prinses? Meer barbie. Hij kijkt me aan en wilt naar me toe lopen. Toch zie ik dat Tiffany eraan komt lopen. Zijn hand pakt en hem zoent. Lachend kijkt ze me aan, en Justin. Hij is me gewoon vergeten, want hij zoent vrolijk door. Snel trek ik Zoey mee. Ik gooi de deur van de WC. Ik ben geen bitch, maar don’t mess with me.
De WC is waar de bitches van de school hun lagen foundation op elkaar aan het smeren zijn en dé plek waar honderden flesjes mascara worden verbruikt. Arrogant kijken ze me aan.
‘Jullie hoeven niet gelijk zo arrogant te kijken. Sorry dat ik vandaag geen make-up op heb. Zou je ook een moeten doen. Zou je er minder lelijk uitzien. Niet veel, maar een beetje.’ zeg ik arrogant en leg mijn hand in mijn zij.
Ik zie de “head” met haar ogen rollen.
Heb je nou nog roddels of niet?’ zeg ze terwijl ze lipstick op doet. Keisha, sla haar niet in elkaar. Je moet Tiffany kapot maken. Niet Savannah.
‘K, moeten we dit wel doen? Als God ons nu ziet gaan we naar hel.’ vraagt Zoey onzeker. Ik word zo moe van haar en God. Sinds ik haar ken durft ze niets. Ik heb het gehad. Kutwijf.
‘Z, als je zou bang bent. Moet je maar gewoon oprotten, hé?’ arrogant kijk ik haar aan. Verbaasd kijkt ze me aan. Stilletjes loopt ze weg. Eindelijk. Life is finally starting. Bespottend kijk ik haar aan. Wat heeft ze eigelijk aan. Een vuilniszak? Ik draai me op en gooi me haren naar achter. Rustig begin ik alles te vertellen. Over Tiffany én Zoey.
Als ik uitverteld ben lopen we met zijn vijven naar buiten. Mijn nieuwe gang.
‘Oh Zoey?’ roep ik onschuldig. Als ze omkijkt lach ik gemeen.
‘Tell Jesus, the bitch is back’ Iedereen kijkt geschrokken naar mij. Het brave meisje. Dat in God gelooft. Dat meisje die niet met Justin voor het huwelijk naar bed wilde. Dat meisje dat elke avond Gossip Girl kijkt. Dat meisje dat van Georgina houd, waarom? Like she sad; Tell jesus the bitch is back.

en ?

Hmm… Het spreekt me nu nog niet zo heel erg aan… Maar dat komt omdat dat type meiden echt uit m’n buurt moeten blijven… (:
Ga nog maar een stukje verder, dan kan ik beter zien of het iets is.

ga maar verder (:

Heb je die titel uit gossip girl? Daar zegt die Georgina (volgensmij heette ze zo) precies hetzelfde.

[i]Ja, dat zei Georgina uit GossipGirl en bedankt voor de reacties :grinning:

ff een klein stukje , want ik moet huiswerk maken
xoxo .[/i]

Hoofdstuk 2.

Moe spring ik op mijn bed. Wat is er vandaag allemaal wel niet gebeurt? Twee vriendinnen gedumpt. Misschien erg, maar ik heb er nu wel vijf killer friends. Savannah is soms wel irritant, maar dat is Savannah. Milou is echt heel lief. Eerst vroeg ik me af waarom ze hen omgaat, misschien is ze vriendloos of zo. Chloei zet die terror gewoon dood. Savannah is niet echt terror maar gewoon populair. Chleo is echt lullig én zet terror. Linda en Aya zijn een beetje raar. Die lopen gewoon mee, maar whatever.
‘Keisha! Kom eens?!’ hoor ik mijn broer in de kamer naast me schreeuwen. Vermoeid slof ik naar zijn kamer toe.
‘Ja, Kevin?’ zeg ik vermoeiend. Wat moet hij?
‘Ik snap wel dat je Tiff hebt gedumpt, maar Zoey? Ze heeft je nooit iets aangedaan…’ ik laat hem echt niet uitpraten.
‘Ze is irritant en ze durft niet. “Oh straks komt God erachter.”.’ ik laat mezelf op het bed ploffen en slaak een zucht.
‘Oké, oké, oké, heb je nog iets gehoord van Justin. Hij baalt er echt van’ vraagt me broer en slaat een arm om me heen.
‘Hij baalt er van? Tfoe, vandaag stond hij nog te bekken met Tiff. Hij moet echt ophouden. Ik haat hem en hij moet me met rust laten.’ zeg ik, terwijl de tranen langzaam over me wangen beginnen te stromen. Ik ga rustig liggen op het bed en val in een onrustige slaap.

Ruw word ik heen en weer geschud. Langzaam open ik me ogen en wrijf mijn slaap eruit.
‘Zusje, het is etenstijd en we hebben bezoek.’ zegt hij met tranen in zijn ogen en sloft naar de woonkamer. Nieuwschierig spring ik uit mijn bed en ren naar de woonkamer. Ik kijk verbaasd om me heen, maar er is niemand. Die sukkel… Teleurgesteld loop ik naar de eetkamer en zie mijn ouders me bang aankijken en mijn broer heeft nog steeds traen in zijn ogen. Opeens een stem achter me.
Keish. Het spijt me, maar jij moet voelen wat ik nu voel. Tiffany heb ik net precies hetzelfde laten voelen!’ hoor ik een huilerige stem mompelen. Met een ruk draai ik me om om te kijken wie daar staat. Daar staat niet Tiffany, geen Zoey. Daar staat Justin. Ik hoor een oorverdovende knal en dan word het zwart voor me ogen.

[i]Vanavond meer.

xoxo[/i]

Je schelt veel te veel, dat zie je in echte boeken nooit.
Dat Engelse er doorheen de hele tijd vind ik ook raar…

[i]Sorry. Ik wist dat ik dit soort dingen zou krijgen daarom heb ik erbij geschreven dat dit gewoon voor de lol is. En ik schold alleen ik het eerste stukje, maar ik zal er opletten. Misschien kan je dan met plezier meelezen :grinning:

ps. het is geen echt boek . & ze gebruiken ook sukkel in bepaalde boeken;)

xoxo[/i]

verdrr ?

jaa, ga maar verder :ok_woman:
x

‘Is ze wakker?’ hoor ik een bekende stem vragen. Langzaam open ik me ogen, terwijl de pijn door m’n arm schiet. Schichtig grijp ik naar mijn arm die in het gips ligt. Opeens beginnen de zoute warme tranen over m’n wangen te stromen. Ik probeer te praten, maar ik kan geen woord uitbrengen.
'Ik ben bij je. Rustig maar. ik draai mijn hoofd langzaam om en zie daar een jongen rond de 17 zitten.
‘Kevin?’ weet ik nog uit te brengen. Alsof ik hij weet wat ik wil vragen begint hij te vertellen.
'Justin is zwaar gewond. Hij ligt in coma. De kans dat hij het overleeft is erg klein. Hij heeft je in je arm geschoten en zichzelf in zijn buik. Jij mag overmorgen naar huis.'omdat hij mijn grote broer is veegt hij snel zijn tranen weg.
Nadat de dokter Kevin heeft weggestuurd val ik in een rustige slaap.

Een week later…

Als ik het schoolplein op loop rent iedereen naar me toe. Gelukkig trekt Milou me gauw weg. Pratend over alles dat er is gebeurt lopen we naar Savannah en de gang. Als ik daar ben sta ik versteld. Ze vragen niets over wat er is gebeurt. Ze beginnen gelijk over dat het zielig is dat Justin in coma ligt en hoe egoïstisch ik wel niet was. Boos begin ik te schreeuwen.
'Wat denken jullie wel niet?! Ik had dood kunnen zijn! En jullie denken alleen maar aan de hunk van de school?! Fuck jullie. Jullie allemaal. de tranen rollen over mijn wangen en loop boos weg.
‘Whatever’ hoor ik Milou achter me zeggen. Dat was iets wat ik niet van haar had verwacht. Ik liep weer naar het school plein. Daar stond ik dan. Helemaal alleen.

-Nigel-
‘Nigel, mattie! Wanneer ga je weer eens een hoertje scoren. We moeten weer geld verdienen!’ Rachid loopt naar me toen en geeft me een boks.
‘Snel, sahbi. Ik heb gehoord dat een meisje is gedist door haar matties. Als ik dan even voor mooiboy speel en zo. Al haar spullen betalen. Je weet hoe het gaat met die shit. Het is ene Keisha of zo. Haar broer gaat volgende week studeren en haar vader geeft niet om haar. Dat zeggen twee van die chickies. Ze waren matties van haar of zo’ lach ik. Ik loop naar buiten, op mijn scooter. Op weg naar m’n volgende slachtoffer.

Ik schrijf nu vanaf twee personen. Waarom? Dat merk je later wel.

xoxo

leuk!

niceeee, verder?
x

GossipGirl ownt. :grinning_face_with_smiling_eyes: maaaar wel leuk verhaal : )

Mwa, ik vind het niet zo. Je scheldt teveel en het gaat me allemaal wat te snel. Probeer het verhaal niet zo “hak op de tak” te laten gaan snapje? Gewoon wat geleidelijker aan.

ik doe mee :wink:

Ben ik het mee eens. En eigenlijk is het ook een beetje raar dat ze ineens neergeschoten wordt, of niet? Ik geloof niet dat dat vaak in het echt gebeurt…

hmm misch komen we er later achter… XD
ga maar gewoon verder