Verhaal: Sweet as sugar or so mean like the devil

hm, een beetje standaard…
niet echt mijn ding

verder!!

i like it a lottttttt…

ben benieuwd.

kus
(zou je ook bij mijn verhaal willen kijken? het heet: is verliefdheid altijd zo mooi.)
x

verder! (:

verder (:
het liefst zo snel mogelijk hahah want ik verveel me ook :slightly_smiling_face:

ik ben heel even huiswerk maken post zo even een stukje,
heb totaal geen inspiratie iemand iedeeen?haha

Ik liep de kantine binnen en voelde dat mensen naar mij keken.
Ik nam plaats aan een lege tafel achter in de kantine. Deze les had ik gelukkig weer overleefd.
In mijn klas zaten werkelijk alleen maar sneue mensen. Zo had je Dionne, haar kleding was egt een ramp. Ze droeg oude Nike air Max, met daarboven een spijkerbroek met verschrikkelijk wijde pijpen. Maar gek genoeg vonden bijna alle meisjes uit mijn klas haar leuk. Ze leek zelfs populair te zijn. Maar dan kenden ze mij nog niet. Ik was vast besloten om hier geliefd te worden. Net als vroeger. Meisjes die tegen je opkeken, jongens die verliefd op je waren. Ik had nog een lange weg te gaan. Wat zo te zien, was deze school erg ouderwets. En waren de leerlingen hier niks gewend. Het eerste wat me te doen stond, was ‘vriendinnen’zoeken. De bel was gegaan en langzaam liepen de leerlingen de kantine binnen.
Er kwamen een paar slordig uitziende meisjes bij me aan tafel zitten. Zo te zien niet de knapste en zelfverzekerde meisjes maar goed. Het was iets om te proberen. Het waren drie meisjes. De ene had lang rood krullend haar, met veel sproeten op haar gezicht. De tweede had zwart lang haar wat in een vlecht gebonden was. En de derde had kort blond haar. En alle drie hadden ze een even lelijke bril op. Het ijkt net k3, dacht ik. In mijn oog hoeken zag ik dat er twee meiden aankwamen op hoge hakken, met daarboven een legging en een jurkje aan. Dat zullen wel wat de meer gewaardeerde meisjes zijn, dacht ik ‘Oh nee daar heb je Judith, en Sammantha’, kreunde het blonde meisje… Ze kwamen naar de tafel toe waar ik aan zat. Pakten het blikje drinken van het roodharige meisje en goten het drinken over de drie meisjes heen. Zelf ik vond dit veel te ver gaan. ‘ Waar denken jullie mee bezig te zijn?’, vroeg ik op scherpe toon.’ Wel,wel, wie hebben we daar?’ Vroeg een van hen. ‘ Ik zou je er maar niet mee bemoeien, of wil je ook wat van dat drinken over je heen?’, Vulde de ander aan. Wie dachten ze wel niet dat ze waren, de koningin van frankrijk?

ga maar eens verder :grin:

begint al leuk, haha. maar zorg dat het origineel gaat worden :slightly_smiling_face:

het gaat zeker orgineel worden haa heb het al vooruit geschreven;)
ik post pas een nieuw stukje bij 5 reacties;)

er zitten echt heel veel spellingsfouten in en ik vind het een té standaard verhaal. ik ga het niet lezen.

meer:D?

@ Shoppertje
ik heb idd veel spellingsfouten.
Ik heb dyslexie, en doe mijn best om daar goed mee om te gaan.
maar vind wel dat ik ondanks mijn dyslexie wel door moeten kunnen met schrijven.
en dat jij het te standaart vind dat kan.
maarik verzeker je ht verhaal loopt heel anders dan dat jullie denken;)
x

@xjoliee, als ik nog paar reacties krijg wel;)

Nog een reactie dan post ik XD

Up, posten jij :slightly_smiling_face:

waha.
hopelijk reageren mensen xd
ik heb net rauwe kip gegeten en heb heel erg buikpijn.

Ik pakte mijn pak Dubbel Friss, maakte het open en goot het over Judith en Samantha heen.
De hele kantine leek in de gaten te hebben wat er gaande was, want ze keken allemaal mijn kant op. Ik pakte mijn pakje crackers en gooide dat als afwerking over hen heen. Voor ze goed en wel snapte wat er net was gebeurd, pakte ik mijn tas en liep naar de wc’s toe.
Ik stond mijn make-up bij te werken voor de spiegel, toen de drie meisjes van zopas joelend de Wc binnenstormden. Toen ze mij zagen staan waren ze in ene klap stil. ‘Hhheeel erg bedddddaaankkkkt’, stamelde het meisje met het zwarte haar. ‘Nooit doet iemand wat tegen die twee tutjes. ‘ Zei het meisje met het blonde haar. En het meisje met het rode haar vervolgde; ‘Maar waarom deed je dat?, waarom hielp je ons?, terwijl je ons niet eens kent?’
Ik dacht na en even later antwoordde ik; ‘ Ik mag ze gewoon niet, ik snap niet dat jullie zo over je heen laten lopen. Ze zijn egt geen koninginnen ofzoiets.’ Zij ik met een arrogante stem. Ik haalde drie theeshirtjes uit mijn tas, en gaf dat aan de meisjes. Het waren shirtjes met een laag decolleté. Iets wat zij volgens mij niet gewend waren, maar wat hun perfect stond.
‘Kunnen we iets voor je doen?’, Vroeg het meisje met het blonde haar. ‘Kom vanmiddag maar naar mijn huis. Hier is het adres. Je moet er niet te veel van verwachten het is maar een klein huisje zij ik snel. En hoe heten Julie trouwens?’, Vroeg ik. Ze keken me iets wat onwennig en verlegen aan. ‘Ik ben Linda’, zij het meisje met het blonde haar. ‘En dat is Petra’, Ze wees naar het meisje met her rode haar. ‘ En dat is Tessa.’

leuk verhaal (:
ga maar gauw verder :smiling_imp:

Bedankt
bij 5 racties post ik weer
dus nog vier te gaan;)

telt het als ik ze allemaal post… ? vast niet he ;(
nu nog 3:$