Verhaal: Sweet as sugar or so mean like the devil

Dit verhaal gaat over Jane, een meisje van 16 jaar die in de eindexamenklas zit.
Op haar oude school was ze het populairste meisje van de school, iedereen kende haar.
Maar door bepaalde redenen, dingen die er zijn gebeurd moest ze verhuizen naar een andere stad. En dat betekent dat Jane naar een andere school moet, nieuwe vrienden moet zoeken, en zichzelf op nieuw moet bewijzen.

Eerste stukje:

Jane liep zelfverzekerd het voor haar nog nieuwe schoolgebouw binnen. Haar hooggehakte zwarte pumps, zorgden voor het klikklak geluid dat door de gangen te horen was. Ze zag dat mensen haar aan staarden, en haar kleding bestudeerden. Dat gaf haar een goed gevoel. Boven haar mooie zwarte pumps droeg ze een strakke spijkerbroek van Diesel, en een zijden wit topje.
Normaal gesproken zou ze op dit moment naar haar beste vriendinnen Lisa en Roos toe gegaan zijn. Om de laatste roddels te bespreken. Maar nu was alles anders. Ze was weg van haar vertrouwde school, Weg van al haar vrienden en weg van haar vriendje. Alles wat ze in haar leven had opgebouwd was in een klap verdwenen.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!,
willen jullie dat even laten weten?
XXXXXX

leuk ! (:

upje (sorry ik verveel me nogal en wil graag weten of ik door kan schrijven of niet).

Leuk!
doorschrijven:)

doorschrijven

leuk verhaal, doorgaan!

leuk alleen de titel klinkt mooier als je so weg doet want dat is niet echt engels (voorderest leuk!)

Oe, leuk verhaal :grin:

Titel is ‘as’ ipv ‘so’

Als in: ‘as’ mean ‘as’ the devil.

haha oke bedankt!
mijn engels is heel slecht, maar dit zij een vriendin van mij.
weet iemand btw hoe je de titel kunt verranderen?
XX

Uhm ja, dat moet je even aan een modje vragen.

Succes! :slightly_smiling_face:

oke bedankt! schrijf vanavond nog een stukje!

2e stukje:

Ze liep door de gangen op weg naar haar kluisje.
Onderweg hoorde ze mensen over haar praten.
‘Ooh moet je haar lange benen zien ze zijn prachtig’
‘je hebt gelijk, ze is vast nieuw op school’
‘die mooie kleur bruin heeft ze echt niet van zichzelf, je kunt zo zien dat het nep is!’
‘zou ze model zijn?’
Met een glimlach opende ze haar kluisje, en hing er leuke foto’s in.
Toen ze omkeek zag ze een leuke jongen achter haar staan.
‘Hee schoonheid, hoe kan het dat ik jou nog nooit ben tegengekomen?’ Vroeg de leuke jongen. Ze keek hem wat arrogant aan en zij: ‘Misschien moet je eens wat beter kijken.’
Ze vond het leuk om de jongens achter haar aan te laten komen. Hoe mysterieuzer je deed, des te meer ze naar je verlangden. Hij was duidelijk beledigd, want zijn brede glimlach was verdwenen. Op dat moment voelde ze haar mobiel trillen. Ze keek op het schermpje en zag dat het Lisa was.
‘Heee Lies!’ riep ze blij.
‘Schat hoe is het daar?, Lopen er lekkere jongens rond?, en hoe zijn de andere meisjes?’ Bleef Lisa maar door vragen. ‘De jongens hier zijn echt stukken lelijker, de meisjes lijken uit tijdperk 0 te komen en het is hier hooguit verschrikkelijk. Maar ik moet ophangen want mijn les is eigenlijk al tien minuten begonnen.’Antwoordde ik.
‘Oh wat naar voor je, je kunt mij altijd bellen! Doeeei’
Vreemd genoeg stond de jongen me nog steeds aan te kijken.
‘Is er iets?’ Vroeg ik sarcastisch. ‘Uh nee.’
‘Mooi, dan ga ik maar eens.’
Nu moest ik lokaal 112 nog vinden. Dat was vast ergens boven. Ongeveer een minuut later liep ik het lelijke klas lokaal binnen. De muren hadden een mengelmoes van kleuren, het zag er vreselijk uit. De lerares keek me woedend aan. Vandaar dat ik mijn liefste glimlach optoverde. ‘Mevrouw…? ‘ zij mijn Nederlandse lerares. Ze had een vreselijke lange rok tot aan haar enkels aan. Met daarboven een dik vest. Ze keek me vragend aan. ‘Jane Visser’ antwoordde ik snel. ‘Oke Jane ga daar maar snel zitten.’ Zij ze met een schelle stem.
En hoe het kon wist ik niet. Maar de jongen die zonet nog bij mijn kluisje had gestaan ,zat nu naast de plek waar ik moest gaan zitten. Heupwiegend liep Jane op haar hakken naar de lege tafel.

en?:face_with_raised_eyebrow:

Wel leuk geschreven :slightly_smiling_face: Alleen zou ik kots in iets netters verwoorden maar dat komt omdat ik dat zo verschrikkelijk vies vind klinken haha
Verder vind ik je onderwerp wel heel erg standaard, probeer er iets orgineels aan te geven!

okee bedankt, er gebeuren straks dingen die je niet verwacht.

niemand?
UPjee

hm,verder.