[Verhaal] Sweet Addiction. [16+]

Gezien de ophef over een eerder verhaal dat eerder afkomstig was van mij, maar hier werd gepost onder een andere naam heb ik lang moeten dubben of ik het verhaal hier wel weer neer wou zetten. Ik heb besloten dat het niet weer mijn Best Friends Father wordt, maar dat ik wel weer een verhaal wil posten en dat zal Sweet Addiction zijn (:

http://data.whicdn.com/images/64971619/large.gif

Sweet Addiction.
Everyone has an addiction. Mine happens to be you.

‘Hij maakt me bang, en tegelijkertijd wil ik bij hem zijn. Hij duikt op, op de meeste vreemde momenten. Zo uit het niets. Alsof hij er al die tijd al heeft gestaan. Die spanning doet meer met me dan ik zou willen’

In het diepste van haar hart heeft Caitlynn altijd al geweten dat ze houdt van avontuur. Weg komen van de dagelijkse sleur en iets doen wat ze nog nooit heeft gedaan, maar met de baan die ze heeft lijkt daar geen tijd voor te zijn. Haar leven wordt opgeslokt door het drukke bestaan als binnenhuisarchitect. Om zichzelf op te kunnen werken moet ze vele stappen ondernemen, en deze zijn niet altijd even makkelijk.
Echter, lijkt alles de verkeerde kant op te gaan zodra ze in contact komt met de spannende, rijke maar vooral mysterieuze Innencio. Haar nieuwe cliënt laat haar werken als een hond, maar daarvoor in de plaats mag ze wel in zijn luxe villa verblijven.
De enige voorwaarde is dat ze de kamers die afgesloten zijn niet mag betreden, hoe groot haar nieuwsgierigheid ook wordt. Mocht ze deze regel breken, dan zijn de consequenties ook voor haarzelf…

One man
One woman
One addiction

Klinkt spannend!
Ik volg (:

+1 volger :wink:

Dapper van je dat je ondanks alles toch nog een verhaal gaat plaatsen, mij is hetzelfde overkomen en ik durf het echt niet meer.

Maar over je verhaal, eigenlijk ben ik al gestopt na het lezen van de eerste regel. Als je in de eerste regel al een d/t fout maakt, vraag ik me af hoe je de rest van het verhaal gaat schrijven. (Als je hem niet ziet: het is niet ze houd, maar ze houdT). Toen ik stiekem toch verder las kwam ik nog een fout in de derde regel tegen (heft in plaats van heeft), reden genoeg om dan echt te stoppen met erder lezen, sorry! Misschien eerst overlezen voordat je post?

Afgezien dat hoop ik dat je een beetje plezier beleeft in het schrijven en dat er geen plagiaat wordt gepleegd op dit verhaal.

OOOH IK VOLG! Plaats snel een stukje!

Wel een vraagje, je had toen toch een account aangemaakt om op my best friends father te reageren, waarom heb je weer een nieuwe gemaakt?

precies dit

De fouten die in het begintekstje stonden heb ik eruit gehaald,
normaal let ik hier heel erg op aangezien ik graag verder wil met het schrijven.

Daarbij, elk mens mag wel eens een keer iets over het hoofd zien.
Als je het niet wil lezen is dat je eigen keus, daar wordt ik niet minder van (:

Maar wel fijn dat er even op gewezen is, ik moest net weg dus had ik er de tijd niet meer voor.

@Blabladiebla, MBFF is er nog wel maar ik heb niet veel zin om dat weer hier neer te zetten

goed commentaar met zelf een spelfout erin :bowing_man:

Fouten kan iedereen overkomen, dus no big deal.
Het verhaal lijkt mij heel leuk, ben benieuwd! (:

Hihi, ja dat weet ik, mijn Ipod heeft de neiging om letters aan elkaar vast te plakken of weg te laten. Pech hoor.

Ik denk dat als je wat meer op je dt-fouten let, dit al een stuk scheelt in je verhaal.
Punt is dat je net weer een dt-fout maakte (ik wordt).

Ik maak nauwelijks tot geen d/t fouten, dat het nu voor komt is aardig bijzonder. Daarbij snap ik niet waar je deze fout hebt gelezen?
Althans als dit tegen mij is gericht.

Ik bedoel dit overigens niet lullig hoor! Ik hoop alleen dat het in je verhaal zelf minder voorkomt, dat leest fijner.
Maar ik denk dat we met elkaar genoeg hebben gezeurd, dus post maar snel je eerste stukje! :grinning:

Lijkt me leuk Ja
Wanneer ga je verder?

Ik volg!

klinkt spannend! :slightly_smiling_face:

Ik ben benieuwd!

Omg, je vorige verhaal volgde ik maar hij was ineens weg! Vond m juist leuk, n keer een heeel ander onderwerp!