[Verhaal] Surprised

Lara Carter is een jonge vrouw van tweeëntwintig jaar met het bijna perfecte leventje. Ze heeft een leuke baan als modejournalist, handenvol vrienden en een geweldig appartement in het hartje van Amsterdam.
Helaas is Lara niet goed in het onderhouden van relaties en nadat ze voor de derde keer in twee jaar gedumpt is, heeft ze de liefde voorgoed afgezworen. Want zeg nou zelf, zo’n lompe kerel heb je toch niet perse nodig? Buiten dat heeft ze al een man in huis, Bram, haar lieve, gevlekte kater met drie poten.
Net op het moment dat ze haar leventje weer helemaal ziet zitten zonder bungelende lichaamsdelen in haar omgeving, vindt haar beste vriendin, Fay Hewitt, het tijd worden dat ze weer een knapperd ontmoet. Lara laat zich onder hevig protest overhalen om zich in te schrijven op een datingsite, maar wel onder één voorwaarde; ze zou zich niet meer zo makkelijk laten inpakken door ‘Mister Perfect’. Uiteindelijk vallen ze toch allemaal tegen.
Maar wát doe je als je toch ineens iemand ontmoet die wel heel dichtbij het ideaalbeeld komt. je in een opwelling met hem meegaat op vakantie, en er dan pas achter komt dat hij in de verste verte niet lijkt op de foto’s die hij stuurde? Neem je de benen of probeer je er het beste van te maken?

~

Reacties? (:

Wo, lijkt me leuk!

Ik ga volgen!

Wauw, klinkt spannend!
Ik volg!

Wauw, zo snel al, leuk! :grinning:

Morgen hopelijk het eerste echte stukje.

Super!! :bowing_man:

Ik denk dat het eerste stukje komend weekend komt. Vandaag heb ik een belangrijk gesprek over mn contract en daarna moet ik werken… dus nog even geduld!

:upside_down_face:

Up!

Ik ga volgen! Ben benieuwd.

Eerste stukje komt denk ik morgen. Ga vandaag naar de zomerfair maar ben morgen vrij! :slightly_smiling_face:

“Dit doe ik nooit meer!”
Kreunend liet ik mezelf op de bank zakken en zette de halfvolle fles champagne naast me op de grond. Het verbaasde me dat ik veilig thuisgekomen was. Onderweg heb ik vele opmerkingen en een hoop getoeter naar mijn hoofd gekregen, maar gelukkig was er geen enkele zak zo gek om daadwerkelijk door te rijden. Alles draaide rond en blijkbaar was ik niet de enige die daar last van had…
“Vertel mij wat,” mompelde Fay terwijl ze wankelend de woonkamer binnenkwam. Ze kon haar ogen nauwelijks openhouden, waardoor ze met de punt van haar rode stiletto bleef haken achter het randje van het vloerkleed. Enkele seconden later sloeg ze wild met haar armen om zich heen en kwam, na een harde plof, languit op de grond terecht.
“Heb je pijn?” vroeg ik lachend terwijl ik mezelf omhoog drukte om haar te kunnen zien liggen. Haar jurkje was omhoog gekropen en haar witte kont stak een behoorlijk stuk de lucht in. Door dit aanzicht moest ik nog harder lachen. “Fay… je kunt niet menen dat mannen dat echt sexy vinden. Toch?”
“Jawel!” riep ze verbaasd, nadat ze haar jurkje weer naar beneden getrokken had en overeind krabbelde. “Ze vinden dat echt heerlijk.” Aan haar gezicht zag ik dat ze het zelf ook niet helemaal begreep. “Ik heb er in elk geval succes mee, dus het zal vast wel helpen. En ik denk dat jij het ook eens moet proberen, het wordt echt tijd dat je een leuke kerel ontmoet.”
Geschokt schoot ik omhoog en schudde wild mijn hoofd, wat geen hele slimme zet was in deze conditie. Mijn maag draaide zich om en ik moest een paar keer flink diep inademen om niet te hoeven overgeven.
“Ik heb kerels uit mijn leven verbannen. Je weet wat ik toen gezegd heb… ‘Dit doe ik nooit meer!’” Helaas had ik dat vaker gezegd, ook na de zoveelste veel te gezellige avond, maar toch gebeurde het elke keer opnieuw. En opnieuw. En opnieuw.

Leuk!!

Iemand tips? Ik heb het gevoel dat mijn vroegere verhalen veel meer mensen aanspraken…

Een belangrijke tip die je mij net hebt gegeven! Haha, meer posten en dan komen de reacties vanzelf! Ik ben in ieder geval fan en ga je verhaal volgen! Je vorige verhalen ken ik niet, maar ik vind deze nu al leuk! :slightly_smiling_face:

Leuuk,
snel weer een nieuw stukje!

Leuke verhaallijn!

Echt super leuk! Maar ik zou het misschien iets uitgebreider doen want ik schrijf zelf ook heel veel en meestal heb ik ook zo een verhalen alleen ben ik dan meestal heel snel klaar! succes ik volg!!!