Verhaal- Summertimes {doorgaan}?

Heei, ik schrijf graag verhalen en ik dacht, laat ik er maar eentje opzetten,
vertel me please wat je er van vind

zacht hoor ik de regen op het raam tikken, is het echt allemaal gisteren gebeurd. De begrafenis, het handen schudden, iedereen die je medelijdend aankijkt.
Maar helaas gebeurde het allemaal gisteren, op die mooie laatste zomerdag. Boos trommel ik met mijn vingers op het bureau. En waarom moet het vandaag dan nou weer regenen. Het lijkt wel alsof alles omgekeerd is de laatste dagen. Verbaasd kijk ik naar de druppels op mijn bureau en voel dat mijn wangen nat zijn. Ineens klopt er iemand op de deur. Mag ik binnenkomen roept lotte. Snel veeg ik mijn tranen weg. Ze mag dan mijn beste vriendin zijn, deze tranen hoeft ze niet te zien. Binnen, roep ik. De klink gaat omlaag en Lotte stapt binnen. Gaat het? Vraagt ze. Ja best, lieg ik. Het enige probleem is dat ik in de laatste maand, mijn vriendje en mijn moeder verloren ben. Iedereen lijkt me in de steek te laten. Lotte slaat haar armen om me heen. Niet huilen tessa zegt ze. Ik moet nu weer weg, mijn moeder wacht in de auto. Maar morgen hoef je niet naar school, en uit school kom ik bij je langs, goed? Ja tuurlijk, het lukt me een gemaakt lachje tevoorschijn te toveren. Hou je taai meid, zegt Lotte. Ja, bye zeg ik. Als ze weg is voel ik me nog leger dan eerst. Net als ik hoop krijg dat ik even alleen mag zijn, komt mijn oma binnen. Schatje, om te vergeten wat er de laatste dagen gebeurd is. Hebben je Opa en tante sjaan bedacht om er met zn 6jes er eens lekker tussenuit te gaan. Dan kun je even bijkomen. Sjaan had een geweldig idee. langzaam tovert ze een envelop te voorschijn achter haar rug. Wat dacht je van… Rome! In mijn hoofd barst een bom los, en ik denk alleen maar: N E E! Maar toch zeg ik: ja hoor oma, gezellig. Kan ik even alles vergeten. Mijn oma is natuurlijk heel blij met mijn antwoord. Maar als er in mijn kamer een touw had gehangen had ik me nu opgehangen. Normaal had ik het heerlijk gevonden om op vakantie te gaan. Maar nu mam dood is voel ik me somber en alleen.

geef het Please een cijfer tussen de 5 en de 10

kus

Sorry, ik heb het niet uitgelezen.
Het stoort me hoe je geen aanhalingstekens gebruikt wanneer iemand iets zegt, en daarnaast lees ik de afgelopen dagen al tig verhalen over dode mensen.

En ik haat Engelse titels bij Nederlandse verhalen.

weet je wat jij bent? domme trut
Een vieze slut
ik kan kritiek wel aan
maar als je als een dom oud wijf, denkt slim te zijn heb je het goed mis
zoek een leven!

Jeetje, doe is even normaal!
Je vraagt hier om tips, en als je daar niet tegen kan, dan moet je dit topic ook niet openen met deze vraag!

Ik sluit dit topic, ik vind dit niet normaal!