Hey allemaal!
Ik heb me al een aardig tijdje verdiept in het schrijven van verhalen. Het is een soort hobby geworden, een bezigheid voor regenachtige dagen. Ik ben bezig met een aardig ‘spannend’ verhaal.
Ik hoop dat het jullie wat lijkt, en ik het voor jullie kan schrijven. Ik zal wel het verhaal iets inkorten, omdat mijn verhaal zo’n 200 bladzijdes lang is!
Inleiding
Charlie is een goed verzorgde jongen van 17. Hij is net klaar met de Middelbare school en gaat gelijk door naar de universiteit om een studie te volgen als Psychiater.
Hij heeft een knus appartement gevonden, récht tegenover de universiteit waar hij heen gaat.
Na wat zeuren bij zijn ouders, mag hij er dan eindelijk wonen. Dit is waar hij naartoe leefde.
Hij verblijft in het appartement, alleen. Zijn twee beste vrienden wonen in het zelfde gebouw.
Na zijn eerste dag op de universiteit, is hij het al helemaal zat. Niemand is beleefd tegen hem.
Op een dag vindt hij in zijn appartement een brief zonder een enkele naam erop. Er staat alleen wat tekst op, met de hand geschreven.
Na het lezen van die brief, veranderde alles.
Charlie voelt zich anders, en hij denkt anders. Hij wordt aangevallen door een totaal onbekende jongen/man en stemmen beginnen tegen hem te schreeuwen.
Hij vertelt niemand iets. Zelfs zijn twee beste vrienden niet, die nu toch wel nerveus worden als ze de krassen en wonden op zijn armen en gezicht zien.
Charlie is het zat en gaat op zoek naar de gene die de brief geschreven heeft. Op zijn weg vindt hij onbekende mensen, die aardig tegen hem doen, en nog meer brieven van hetzelfde persoon.
Kan Charlie de druk aan? Waarom hoort hij vreemde stemmen? En waarom zit er iemand achter hem aan?
Oke, dat was een aardig stukje inleiding… haha.
Ik wilde jullie het gewoon even allemaal wat duidelijker maken door een wat groter stuk te schrijven.
Ik hoop dat jullie geïnteresseerd zijn!
Zodra er iemand reageert, begin ik gelijk met het schrijven!
Love,