[verhaal] Stiekem

Ik doe de deur open, ga naar binnen en luister of er zeker niemand thuis is. Stijn loopt achter me aan en doet de deur achter zich dicht. Wat onhandig loop ik door naar de keuken en vraag ‘mag ik een knuffel?’. Stijn knuffelt me en zit wat aan mijn borsten. Steeds als ik hem knuffel krijg ik zo’n fijn gevoel. Ik ben zó verliefd.
Nogsteeds na 7 maanden. Nog nooit zó verliefd geweest. ‘Zullen we naar boven gaan?’ vraag ik wat verlegen. Stijn zegt ‘graag!’. We lopen door naar boven en eenmaal aangekomen op mijn kamer zegt hij ‘ik hou zo veel van je Lana’ en knuffelt me. Normaal zegt hij zoiets nooit uit zichzelf. Ik twijfelde de laatste tijd veel, maar dat is nu niet meer nodig. Als ik bedenk hoe het zonder hem zou zijn, denk ik: verschrikkelijk. Ik wrijf onder zijn shirt over zijn rug en buik en hij pakt me steviger vast. We knuffelen misschien wel 5 minuten lang. Hij gaat op mijn bed zitten en ik hoor opeens de bel. Ik schrik me dood en raak in paniek. Zou mijn broer nu al thuis zijn? Ik haal mijn mobiel uit mijn broekzak en kijk. 15.20. Nee dat kan niet, maar wie is het dan? Als het wel mijn broer is heb ik een probleem, ik mag helemaal niet alleen zijn met Stijn…

ik heb vakantie en verveel me , een reden om een verhaal te schrijven (:
meer?

Verder!!!

meer!

verder…

verder : D

verdre

meeeeeeer hihi!

vind trouwens dat je echt goed schrijft in vergelijking met veel mensen die verhalen schrijven hier, daar is fatsoenlijke spelling + interpunctie ver te zoeken dus complimenten :slightly_smiling_face:

^^
mmgxx, ik vind wel dat je gelijk hebt : D

niet dat ik er zoveel vanaf weet…xd

verder

Ik denk goed na, waar kan stijn blijven? In mijn muurkast kan mijn broer iets pakken, achter mijn bed zal hij hem zien… De meest geschikte plek blijft de zolder. Ik sluit Stijn op achter de deur. Ik hol naar beneden en ga via de garage deur naar buiten. Pfff… gelukkig, niet mijn broer! Iemand waaraan mijn broer gitaarles geeft. Blijkbaar had mijn broer gezegd dat de jongen zijn gitaar moest afgeven met snaren, dan zou mijn vader er nieuwe snaren op doen. Oh, wat was ik opgelucht dat het niet mijn broer was! Ondertussen was Stijn uit de zolder gekomen en ik kwam hem tegen op de trap naar beneden. Hij zei ‘ik ga, als ze ons betrappen zijn we dik genaait’. ‘Ik weet het, maar m’n broer komt pas over 10 minuten. We gaan nog heel even naar boven en dan gaan we naar buiten, net of er niets is gebeurt en we daar al vanaf school zitten’ antwoord ik. Na wat moeite te hebben gedaan om hem toch nog even naar boven te krijgen gaat hij mee, gelukkig. Ik ga op mijn bed zitten en hij komt naast me zitten. Stijn slaat een arm om me heen en we zoenen. Hij zit aan mij en ik zit aan hem. Eerder had ik gezegd dat ik hem wel wilde pijpen, en hij wilde dat ook. Stijn doet zijn broek en onderbroek lager. Ik trek hem af, hij vingert mij en ik pijp hem. Het gebeurde gewoon. Ik had hem eerder deze week voor het eerst afgetrokken, maar dit was de eerste keer dat ik hem pijpte. Ik was bang dat ik het verkeerd zou doen… Hij doet zijn broek weer en ik kijk op mijn telefoon. ‘Shit! het is al 15.45! Mijn broer komt zo!’. Samen lopen we naar buiten en gaan op een bankje zitten in de buurt, net of er niks is gebeurt.

meer?

meer :grinning:
maar als het te wild over seks gaat dan stop ik :grinning:

yessss

yessss meer!

MORE !!!

nee het wordt niet zo’n wild seksverhaal , tenminste , dat was ik niet van plan (:

hahaha, verder!

leuke verhaaltjes, ik ben hier echt aan het huilen omdat het aan mezelf doet denken want degene met wie ik ook zo’n tijd heb gehad heet ook Stijn en ik heet Jana, ;s