[VERHAAL] Smokey Eyes

Heey, dit is mijn eerste verhaal op girlscene, dus ik hoop dat jullie het leuk vinden. Laat me ook even weten of ik door moet gaan of niet :flushed:

Daar stond ik dan, met een rode kop voor mijn nieuwe klas. 'Jongens, meisjes, even aandacht allemaal. We hebben een nieuwe leerling. Vertel maar iets over jezelf.' zei de docent en ging zitten. [i]Fijn, wat moet ik nou vertellen?[/i] 'Nou, ik ben Steph van Soreal. Ik ben 15 jaar, en kom uit Breda.' zei ik verlegen. [i]Oké, en nou?[/i] 'Ennuh, mijn ouders zijn gescheiden, ik heb 1 zus en 1 zusje. Eentje is 10 en de ander is 19.'

Ik keek hoopvol naar de docent. ‘Oké.’ hij stond op en ging naast me staan. ‘Sander, Janine, Rosa, Robin, Naomi, Jesper, Mark, Martijn, Suzan, Nicole, Amy, Joy, Juan, Diego, Justin, Jason, Ben, Bridgett, Dorith en Nick.’ bij elke naam wees hij iemand aan. ‘En ik, je docent, Van Visser.’ zei hij. ‘Ga maar naast Amy zitten.’

Ik keek rond, en zag naast een meisje met blond haar en helderblauwe ogen zitten. ‘Hoi!’ zei ik hoopvol. ‘Oh, hoi.’ zei ze. ‘Jij moet Amy zijn, toch?’
‘Ja, en jij heet Steph, toch?’ Ik knikte. Ze was vriendelijk. Van Visser begon te praten, school was begonnen. Na een half uurtje waren we bezig met wiskunde. ‘En het antwoord is, Steph?’ Ik schrok. Shit! Wiskunde is mijn slechtste vak! ‘Uhh…’ Ik keek geschrokken. Toen stak een meisje haar hand op en gaf antwoord. ‘Goedzo, Dorith.’ Ik kon wel door de grond zakken! De nachtmerrie is begonnen…

Lijkt me best leuk, maar waarom smokey eyes? of komt dat nog xD
Verder :grinning:

klinkt wel leuk, schrijf maar verder :slightly_smiling_face:

schrijf maar verder ;d

Klinkt wel aardig… verder!

verder, verder :]

verder, voortaan een iets groter stukje?

Verder :]

Ik zuchtte. Waar was ik aan begonnen? Thuis liet ik me op de bank vallen. Waarom bleef ik daar niet? Ach, je hebt het nummer van Amy toch?
Hopelijk wordt dat een leuke vriendschap…

Ik zette de tv aan. Niks. Mijn zusje kwam binnen. ‘Heey schat.’ zei ik.
‘Zin om samen film te kijken?’ Mijn zusje keek mij verbaasd aan. ‘Wie ben jij en wat heb je met mijn zus gedaan?’ zei ze. ‘Niks. Heb een rotdag gehad.’

‘Op school?’ vroeg ze. ‘Nee, op de kermis. Tuurlijk op school.’ Ze kwam op me aflopen. ‘Tjaah, moest je maar niet van school veranderen he.’ Ze ging naast me zitten. ‘Nou, welke film kijken we?’

Ik had een hele reeks op de tafel voor ons gelegd. ‘Hmm. Dansfilm, dansfilm en… Dansfilm.’ zei ik. ‘Nee, deze niet! Dit is een…’ mijn zusje keek op de achterkant. ‘Dansfilm. Nemen we deze?’ ze liep naar de dvd-recorder en deed de dvd erin.

Na twee uur was de film klaar. Mijn zusje stond op. ‘Ik moet trouwens nog wat voor school doen.’ zei ze. Ik keek haar lachend aan. ‘Zag je zeker in die film.’ Lachend keek ze me aan en liep de trap op.

Ik heb een tuintje in me hart maar alleen voor jou. (Mi Rowsu)
In me hart alleen voor jou
(Mi blaka rowsu)
Voor jou
Mi wati rowsu yeah
Voor jou yeahee.

Ik keek op mijn mobiel. ANNE . Gelukig, iemand die me steunt!
Ik nam op. Er verscheen een lach op mijn gezicht, maar aan de andere kant was het wel wat anders…

VERDER :grinning:

veeeeeeeerderrr

verder!

verderrrrr

Gaa je nog verder ofzo?

verder (:

verder please:D