[Verhaal] Roekeloos

Hoi meiden!

Hierbij introduceer ik jullie aan mijn nieuwe verhaal. Ik ben het van plan aardig kort te houden, maar we zullen zien hoe het loopt. Verder wil ik nog even melden dat ik niet dagelijks een stukje post. Ik probeer drie stukken per week aan te houden. Ook ga ik er nog niet te veel over verklappen. Het (hoofd)genre is drama.
Voor zij die Beyond lezen: ik ben na dit verhaal van plan weer verder te schrijven. Ondertussen kunnen hier nieuwe stukken verschijnen. Ik ben dus niet gestopt.

Dit verhaal is gebaseerd op mijn personage in de RPG’s Leven op de Campus, Sochie Project en Everybody’s Got Talent. Daar is hij dan ook terug te vinden.

Synopsis:
Een terugblik op de moeilijke jeugd van de jonge Londenaar, Ashley Tyler.

Vorige verhalen:

Dit verhaal is ook te lezen op:

Waarschuwing: Dit verhaal bevat grof taalgebruik, seks, drugs/alcohol, geweld en raad ik aan voor 16+.

[url=http://www.youtube.com/watch?v=Bb_xMpcHiCA]TRAILER

[/url]

“Laat ik beginnen met de standaard dingen. Mijn naam is Ashley Tyler, maar ik houd het graag bij Ash. Ik ben 22 jaar oud en kom uit Camden Town, Londen. Nog niet zoveel bijzonders toch? Laten we langs mijn verleden scrollen.”

Oeiiii :smirk: :smirk:

Oei ik ben fan

HAHAHA love you guys :hugs:

Oeii, ik ben ook een fan :grinning_face_with_smiling_eyes:

Je trailer
Je cover
;asdfgjkl
Kan niet wachten tot het eerste stukje :grinning:

Bedankt voor de reacties :heart:

Thanks!
Je username :smiling_face_with_three_hearts:

Oee kel ik ga volgen!

^(-.-)^ You’re welcome

Echt zo gaaf dat je zo’n trailer hebt gemaakt!

Haha, ja ik ben ook wel een tijdje bezig geweest met bewerken. (:

Ik post vanmiddag het eerste stuk!

1. Het hoofd verliezen

Zondag 1 januari 1995,

Ineen gekruld van angst lag ik in mijn bed - wat niet meer was dan een matras op de grond in een kamertje dat bedoeld was als washok. De harde knallen van vuurwerk waren erg goed te horen vanaf vijf hoog in een flat. Van vuurwerk wist ik weinig af. In elk geval niet hoe gevaarlijk het was. Het klonk gevaarlijk. Wat er nu gaande was, begreep ik maar half. Nieuwjaarsnacht, had ik gehoord.
Ik voelde me klein en eenzaam. Op dit moment wilde ik dolgraag bij mama in bed kruipen, maar ze was niet thuis en als ze dat wel was dan zou ik niet durven.
Toen ik de voordeur open hoorde gaan, besefte ik me dat ik half in slaap was gedommeld. Ik schoot weer overeind en keek om me heen. Na even met mijn vuisten in mijn ogen gewreven te hebben, stapte ik uit bed en liep ik op blote voeten mijn slaapkamer uit. Nieuwsgierig baande ik me een weg naar waar het geluid vandaan kwam en kwam ik uit bij de badkamer. Met mijn wang tegen de koude deurpost aan, gluurde ik door de kier naar binnen. Het enige wat ik kon zien was een vrouw die met haar rug naar me toe voor de wc op de grond zat. Ik snapte niet wat ze aan het doen was, totdat ik de braakgeluiden hoorde.
‘Mama?’ vroeg ik met een klein stemmetje. Was ze ziek?
Langzaam keerde ze haar hoofd naar me toe. Haar gezicht was bedekt met kleine druppels vocht en ze hijgde zachtjes. Met een lege, vermoeide blik staarde ze me aan. Geschrokken keek ik in haar verwijde pupillen.
‘Ga weg,’ siste ze. Ze draaide zich weer richting de wc en braakte opnieuw. Ik deed een stap achteruit en aarzelde een moment. Was weglopen nu wel het juiste om te doen? Wat kon ik anders doen?
‘Maar…’
‘Weg!’ krijste ze. Geschrokken deinsde ik achteruit en na een paar stappen draaide ik me om, om vervolgens mijn slaapkamer in te vluchten. Ik plofte neer op mijn matras en begroef mijn gezicht in het kussen. Dat er iets niet klopte was me vrij duidelijk. Mijn ogen begonnen te prikken, maar ik vocht tegen de opkomende tranen. Ik mocht niet huilen. Huilen was voor baby’s.

Naw Ash :frowning_face:

Baby

Awh :frowning_face: oei

Ik volg!

Waauw & arme Ash

Bedankt voor de reacties :heart: