[Verhaal] Rode hakken

Rode hakken

http://i49.tinypic.com/2i91ich.jpg

Over:

Dit verhaal gaat over 3 meiden, ik ga dan ook schrijven vanuit al die 3 meiden. Ik begin gewoon, dus geen inleiding, hopelijk snappen jullie het en vinden jullie het ook nog leuk. Tips en kritiek zijn welkom. Enjoy!

Amy
Ik had helemaal geen honger meer, nadat ik mijn vader zag zoenen met die trut van een Kim. Wat zag hij in haar. Oké ze had grote tieten, maar daar hield het dan ook bij op. Ze was vast zo’n geldwolf of zo’n stiefmoeder zoals in assepoester. Ik keek naar mijn bord en schoof het naar voren.
“Lust je mijn pasta niet?” Vroeg Kim op haar altijd even zeurige stemmetje, oh wat haten ik dat.
“Ik vind je pasta niet veel beter dan hoe jij je kleed en wil je weten wat ik van je kleding vind…” Ik stook mijn vinger half in mijn keel en beeldde uit dat ik kokhalsde en dit deed ik natuurlijk met het hoognodige geluid.
“Amy biedt je excuses aan!!” Mijn vader stond woedend op, maar ik rende vlug naar mijn kamer. Wat een sukkel dat me vader in die stomme trut trapte.
Ik dook achter me macbook. Wat was ik vorige week nog blij toen me vader aankwam met zomaar een cadeau, maar ik had het kunnen weten. Ik had kunnen weten dat ik nooit zomaar, zoiets duurs kreeg want achter hem stond die stomme geblondeerde trina.
“Ping…” Biepte mijn computer, een mail. Oh dit moest het modellenbureau zijn, het moest gewoon. Snel klikte ik op het bericht, maar het was niet het modellenbureau. Het was een bericht… een anoniem bericht.

Amy, jij bent diegene die ik zoek, ik heb je nodig.

Het gaat een heel klein beetje snel, probeer wat rustiger te schrijven, zodat de lezer je personages een beetje leert kennen en met ze mee kan leven.

Probeer een beetje op je spelling te letten verder. Wel een goede laatste zin trouwens.

Klinkt interessant, maar het is mijn ipv me

Dit verhaal lijkt me leuk <3

Ik dacht dat ik hier al een reactie had gegeven, maar toch niet.
Je schrijfstijl spreekt mij aan, maar ik zou opletten dat het niet te veel ‘praatstijl’
Verder ben ik benieuwd !

Snel verder! Vind het juist fijn lezen en ook omdat je al een groot stuk tekst hebt!
Heb je al vooruitgeschreven? Vind dit nu al een fantastisch verhaal :upside_down_face:

Mooi verhaal ! Snel nog een stuk erop misschien? Let wel meer op je spelling en zoals anderen zeiden, niet te veel praatstijl. Verder tof !