[size=8pt]* ik heb besloten om eens een totaal ander soort verhaal te schrijven dan dat ik normaal doe, zoals rook prooi en coma. Dit verhaal gaat over een jonge acteur die aanbeden word door duizenden fans, helaas beland hij in een hele lastige situatie, ik ben nogal impulsief begonnen dus meer kan ik jullie niet geven aan info* [/i]
Het waren veel mensen, duizenden drongen zich een weg naar voren.
Lichtflitsen kwamen overal vandaan, geschreeuw was een geluid dat hier bijna normaal was.
Dit klinkt misschien alsof ik in een oorlogsgebied was maar ik wachtte in mijn limousine om de rode loper te betreden, meisjes te laten flauwvallen en een zwoele blik in de camera te werpen.
Het was routine geworden, niks anders dan gewoon herhalen, stap voor stap.
Zo moeilijk was het ook niet als er een heel team aan visagisten elk plukje zo stylen dat het er nonchalant uitzag.
Het was gewoon een verkleedpartijtje niks meer niks minder. Een feestje van je eigen succes.
Ik stapte de limo uit, klaar om te doen wat van mij verwacht werd.
Langzaam opende ik mijn ogen, het felle zonlicht was een pijnlijke begroeting, niet de enige begroeting die ik kreeg want al snel nestelde er een meisje met lang blond haar tegen mij aan.
Mijn god, wat had ik gedaan.
Snel ging ik door mijn gedachtes, flitsen en fladderen van herinneringen maakte een tijdlijn maar er miste een stukje. Het stukje dat mij hier bracht.
In een bed met, ja wie lag hier eigenlijk aan mij geplakt. Voorzichtig streek ik het haar uit haar gezicht. 2 Knalblauwe ogen keken mij verwachtingsvol aan.
Was ze een actrice? Iemand van de pers?, dat was niet te hopen want dan was de kans groot dat ik verhalen van de ‘wilde nacht’ terug las. Een wilde nacht dat nu naast mij lag.
Wanhopig spoorde ik de kamer af, het eerste wat ik vond was mijn dure pak dat nu in een zielig hoekje was weggegooid.
Aan mijn voeteneinde dook een knalroze slipje op.
Ik, zij. We waren dus niet alleen wezen slapen. Die kans was klein.
Haar kamer was blauw geverfd, had witte afwerkingen aan de bovenkant en een grote poster met een jongen erop met blond haar die poserend recht voor mijn neus een uitdagende pose aannam.
Een jongen die ik maar al te goed herkende.
Die jongen was namelijk ik.
Shit.
- Mocht er weinig animo voor zijn verwijder ik het verhaal weer*