Verhaal: raped by the Fear

Dit word het tweede verhaal wat ik op girlscene post,
Het andere loopt nog maar dit heb ik afgerond op mijn computer staan,
Ik hoop dat ik hier wat advies en tips kan krijgen om het beter te maken.
Dit verhaal is korter en minder zwaar als het andere, dear Julian.
Ik zou het fijn vinden als jullie laten weten wat je er van vind en wat ik eventueel kan veranderen, ik wil graag beter leren schrijven.

Raped by the Fear gaat over Quinn. Quinn is al jaren zeer gelukkig met haar vriend, Thomas. Toch?
Thomas en Quinn zijn al sinds de middelbare school een spraakmakend stel. Volgens de buurtbewoners zijn de twee levende voorbeelden van ware liefde, ze zijn aan het wachten op het moment dat Thomas en Quinn zich in hun trouwkleding zullen heisen. Maar binnen de vier muren van hun gezellige huisje speelt meer dan dat aan de buitenkant te zien is.

Proloog
Quinns bleke huid voelt koud aan en word bedekt door een dunne nachtjapon. Ze ligt op haar zij en haar blauwe ogen zijn groot en staren naar de deur. Haar kussen is bedekt met blonde haren en het grijze dekbed beweegt rustig mee met haar kalme, gecontroleerde ademhaling.

De deur gaat langzaam en piepend open. Ze doet gauw haar ogen dicht en hoort hoe Thomas zijn overhemd uit doet. Met een ruk trekt hij de vier knopen aan zijn broek, in één keer open. De voetstappen geven aan dat hij om het bed heen loopt en al gauw wordt het dekbed omhoog getild. Het matras veert een beetje in en Quinn voelt de warmte van zijn lichaam naast zich. Ze bijt zachtjes op haar lip en klemt haar hand in het dekbed. Al snel voelt ze de warme, ruwe hand op haar boven been die zich langzaam een weg naar boven zoekt. De hand verdwijnt onder haar nachtjapon en zijn vingers klemmen zich om de zijkant van haar slipje heen. Zijn andere hand oefent druk uit op haar heup en langzaam laat Quinn zich op haar rug vallen. Haar tanden staan nog steeds in haar lip en vanuit haar ooghoek kijkt ze Thomas aan. Het is donker in de kamer maar ze voelt aan de naderende warmte dat zijn hoofd dichterbij komt. Ze voelt zijn warme adem in haar nek en kronkelt. Hij verplaatst zijn gespierde lichaam en ligt half over Quinn heen. Zijn handen laten haar slipje los en klemmen zich in de bovenkant van haar nachtjapon. Met een scheurend geluid van de springende naden van de nachtjapon, glijd de stof abrupt langs haar lichaam heen. Quinn snakt naar adem. Haar lichaam ligt bloot onder het gespierde lichaam van haar vriend. Zijn sterke handen parkeren zich op haar borsten en beginnen ze te kneden. Haar gesmoorde ademhaling wordt gestopt door de onverwachtse zoen, terwijl hij voorzichtig met haar zachte lippen speelt, komt de warmte van zijn lichaam angstvallig dichtbij.

ik probeer tevolgen ^^ klinkt spannend

Nieuwe volger :upside_down_face: