okay, what the frixing fuck am i doing.
Hai. :‘D
Ik heb sinds tijden weer eens een verhaal geschreven waar ik oprecht blij mee ben - hoera - en dus wilde ik het hier gaan posten. Ik wilde zeggen, ‘sommigen kennen mij misschien wel…’ maar aangezien ik echt anderhalf jaar geleden voor het laatst hier iets gepost heb, zullen er vast wel veel zijn die mij niet meer kennen van de verhalen hier. Als dat wel zo is, yay!
Ik ben in ieder geval bekend van Daniël en van De Perfecte Tien en ik heb ook Schijn bedriegt geschreven, maar die heb ik nooit afgemaakt. Oeps. :’)
Goed, over op dit verhaal. Ik ben ontzettend slecht met titels, dus dan maak ik er al snel wat simpels van, zoals de naam van één van de personen. Niet heel origineel, aangezien ik ook al een ‘Daniël’ heb, maar hé. Maakt niet uit. Maar zie hier: Ralph. Een idee wat ik al ontzettend lang in mijn hoofd had, maar pas recent mee ben begonnen om het uit te werken. Met NaNoWriMo (zie topic voor meer info) heb ik er sinds gisteren 50.000 worden uit gehaald en daarmee vond ik het wel genoeg gevorderd om het hier te posten. Het is bij lange na nog niet af (volgens mij ben ik nu nog maar op de helft) en dus zal ik al postend doorschrijven.
Nu over op the serious stuff:
Waar het over gaat:
[i]Ralph is nooit een goed persoon geweest.
Ja, dat is de slechte manier om een liefdesverhaal te starten, maar het is wel de bittere waarheid.
Veel drank, een grootse verjaardag en een verschrikkelijke bar heeft Emi en Ralph op een bijzondere manier samen gebracht. Ralph is afstandelijk, uit de hoogte en wil het liefst zo snel mogelijk weer Emi uit zijn leven werken en Emi kan hem niet uitstaan, maar een bepaalde verbintenis zorgt ervoor dat ze steeds weer op elkaars pad komen. Het lot moet hen wel samen willen brengen en ze geven zich over.
Alles lijkt beter te gaan dan verwacht en Ralph en Emi worden zowaar gelukkig met elkaar. Een jaar vol avonturen, beschamende momenten en puur geluk. Maar als Ralph op de ochtend na Emi’s eenentwintigste verjaardag ineens verdwenen is, vraagt Emi zich af hoeveel ze nou eigenlijk van hem weet. Ze kent zijn ouders niet, weet niet of hij broers of zussen heeft en bedenkt dat ze ook eigenlijk nooit heeft geweten wat voor werk hij precies doet. [/i]