{Verhaal} problems enough!

heey! ik schrijf een verhaal. Maar ik vind het nogal moeilijk ik ben namelijk pas… 11 ;aa maarja.
Je mag natuurlijk zeggen wat je wilt. Als je een idee hebt note me dan ff ofso ! dankjewel alvast!

Melanie is 16 jaar, ze wil graag model worden. Maar een probleem: Ze vind zichzelf te dik! Haar vriendinnen vinden dat zo’n onzin.
Ze zeggen alles tegen haar, Maar zal ze ook luisteren? lees het in ‘problems enough!’ :S

dit is weer zo’n verhaal waarvan er 1000000 van geschreven zijn. na een aantal keer ken je het verhaal al en is het niet meer leuk. maar als jij zegt dat dit verhaal anders zal zijn, verras me maar.

[b]Klein stukje:

Als Melanie uit bad komt kijkt ze in de spiegel. ‘wat ben ik dik!’ zegt ze in zichzelf. Melanie kijkt of de deur op slot zit. Als ze ziet dat hij niet opslot zit doet ze hem snel dicht. Ze pakt haar toilettas en zoekt een doosje. ‘pff, waar is die stomme pil nou!’ zegt ze boos. ‘ah, daar’ ze ziet het doosje met pillen liggen. Ze pakt er eentje en neemt een glas water. Ze doet de pil in haar mond en het water. Ze slikt. ‘straks merkt mama het nog’ denkt ze wanhopig. Melanie begint een beetje te draaien. ‘maham, waar ben je nouhou!’ zegt Melanie zachtjes en duizelig. ‘hallo? mag ik er ook nog bij?’ haar moeder klopt op de deur. Melanie schrikt. Opeens is het weg? ‘ja, sorry, je mag al’ zegt Melanie geschrokken. Snel doet ze haar pillendoosje in haar toilettas en loopt de badkamer uit met haar toilettas.
‘voortaan, niet zo lang meer’ zegt haar moeder. ‘jaha!’ zegt Melanie geirriteerd. Gelukkig merkte haar moeder het niet, anders was ze nu allang naar een inrichting! Melanie loopt haar kamer in en trekt haar kast open. [/b]

o, dan zal ik me verhaal wel anders brengen :wink: dankjewel voor de tip!