[Verhaal] Princess.

Hoi, ik wil dit verhaal graag posten om jullie mening te weten. Het lijkt me zelf een best leuk verhaal, ook al zeg ik het zelf. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden! Commentaar en tips zijn welkom! Ik hoop dat ik veel leuke reacties krijg, zal ik dan maar n’s beginnen? Ik heb al twee stukjes geschreven.

http://img100.imageshack.us/img100/7476/65e82ec3168cab89ccf7da1.jpg

Inleiding:
Dit verhaal gaat over Jade, een meisje die zoekt naar uitdagingen. Jade heeft nogal wat dingen achter de rug en leid nog steeds onder de gevolgen. Jade woont in een kraakpand. Ze probeert een weg te vinden in haar leven en doet uiteindelijk sollicitatie bij een perfecte baan. Jade word aangenomen, en haar wens komt uit. Jade ontmoet de liefde van haar leven, maar dan staat haar zusje op de stoep.

1:

Vermoeid werd ik wakker op het matras. Ik ging met mijn hand door mijn haren en staarde suf voor me uit. Ik rekte me uit en keek naar Dave en Shawn. ‘Ga je helpen?’, vroeg Dave zodra hij door had dat ik wakker was. Ik kwam overeind. De dunne fleecedeken schoof ik van me af. ‘Wat denk je? Nee. Ik ben niet van de graffiti sorry’, zei ik zuchtend. Ik haalde het elastiekje van mijn pols en maakte een slordige knot. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en haalde mascara uit mijn broekzak. Langzaam en voorzichtig bracht ik de mascara aan op mijn ogen. Ik smeerde wat foundation op mijn gezicht zodat ik minder bleek leek. Dave en Shawn waren totaal niet mijn vrienden, en ook niet echt types die ik in mijn buurt wou hebben, maar ik had weinig keus.
‘Je helpt maar, anders komt het nooit af’, hoorde ik Shawn zeggen. Ik zuchtte diep en pakte een spuitbus. Juist, als ik niet deed wat ze vroegen, werd ik geslagen. Ik had al genoeg blauwe plekken nu. Ik was hard opzoek naar een nieuwe woonruimte, maar dat leek niet echt te lukken. Aangezien ik geen budget had, en zowieso niet eens geld om eten te kopen, naja, jullie vatten hem wel.

Nou moe. Ik friemelde even aan de jurk die ik aan had en spoot toen een slordige streep op de muur. ‘Wat doe je?!’, vroeg Dave geïrriteerd. ‘Ik moest toch helpen?!’, vroeg ik op diezelfde toon. ‘Ga niet zeiken’, beet ik van me af. Ik kreeg een duw van Shawn. ‘Rustig man’, zei hij grijnzend. ‘Ik ben een vrouw’, zei ik en ik sloeg mijn armen demonstratief over elkaar. ‘Als je het toch alleen maar verprutst, ga dan maar’, zei Shawn daarna. Yes. Ik zag Dave naar Shawn kijken. Ik nam de benen en ging op weg naar mijn sollicitatie. Onderweg deed ik mijn oortjes in en luisterde het liedje “Tattooboyz”. Ik begon steeds sneller te lopen omdat ik merkte dat ik laat was.

2:

De sollicitatie was goed gegaan, voor mijn gevoel. ‘Wat heb je gedaan?’, vroeg Shawn zodra ik binnenkwam. ‘Niks’, mompelde ik en ik liep naar de plek waar een kleine wastafel stond en dronk uit de kraan. ‘Wat heb je gedaan?’, vroeg Shawn nu harder. ‘Sollicitatie nou goed’, zei ik. Ze hadden me in huis gelaten toen ik op straat stond, op de een of andere manier had ik hun in het begin ook al niet gemogen, en terecht. Langzaam had ik door gekregen waar ze mee bezig waren, en daarom werd ik geslagen. Op de een of andere manier dachten ze dat ze me zo onder controle hadden, maar ze hadden het mis.
Ik kon hartstikke goed voor mezelf zorgen, ze waren bang dat ik ze verraadde. En terecht, want zodra ik hier weg was, zou ik het ook zeker gaan melden aan de politie. Ik rook wiet, en ja hoor. Dave was aan het blowen. Goor. De dagen waren lang hier, met Shawn en Dave. En heus, ik was ook niet altijd lief hoor. Zeker niet als ze aan me zaten. Ik kon niks anders dan wachten tot ik eindelijk weg kon. Ik kon geen kant op, en dat wisten ze. Maar nu had ik een sollicitatie gehad, en aan Shawn ’s blik te zien was hij daar niet blij mee.
Ach, jullie snappen nu wel dat het niet echt heel fijn was hier. Mijn maag rammelde, maar zo te zien stond er niks in het lege huis, wat wel te verwachten was. Plots stond Dave achter me en pakte mijn schouder vast. Ik schrok, maar liet het niet merken. ‘Wat?!’, vroeg ik en ik fronste mijn wenkbrauwen. ‘Kom mee’, zei hij. ‘Nee’, zei ik grijnzend. Ik schudde mijn hoofd en keek hem met een arrogante blik aan. Wat dacht hij wel niet. Shawn pakte mijn andere schouder vast. Ze duwden me allebei richting het balkon.
Binnen no time stond ik op het balkon. ‘Ja wat wil je nou?’, vroeg ik en ik keek hen vragend aan. ‘Dat je deze in neemt’, zei Shawn en hij hield zijn hand op, op zijn hand lagen een paar pillen. ‘Wat is dat?’, vroeg ik alsof ik dom was. ‘Ecstasy’, zei Dave en hij kneep zijn ogen samen. ‘Je denkt toch niet dat ik dat ga slikken eh’, zei ik en ik trok één wenkbrauw op. ‘Jawel’, zei Dave grijnzend. Ik klemde mijn kaken stijf op elkaar. Mooi niet. Shawn zuchtte en pakte toen met zijn vingers mijn wangen vast, en duwde erin zodat ik mijn mond wel moest opendoen.
Dave gooide de pillen in mijn mond. ‘Slik door’, zei hij dwingend. Ik vroeg me af waarom het op het balkon moest maar goed. Ik slikte ze door. Ik kon ze gemakkelijk onder mijn tong leggen, maar hun kennende zouden ze het nog controleren ook. Ik haalde diep adem toen ik had doorgeslikt. Shawn en Dave lieten me los en liepen weg. Ik zakte tegen de reling van het balkon aan en staarde voor me uit.

Spannend!!!
Maar volgensmij is het Fleecedeken in plaats van Fleesedeken.
Weet het niet zeker. :’)

ik lees haha! verdeeer!

leuk hoor :grinning: verder!!

aahw ajbb verder!!:blush:

oee verder!

Verder! Klinkt spannend.

VERDEEEERRR!!!

Leuk verder :slightly_smiling_face:

Verder!

Ik vind het super :slightly_smiling_face:

Leuk idee hoor :slightly_smiling_face: En verder haha :grinning:

verderr!