[verhaal] over de grens

hey,

Ik ben al een tijdje een stille lezer en ik schrijf zelf ook verhalen. Nu ik met een nieuw verhaal bezig ben(ik vind het zelf het beste van degene die ik al heb geschreven), wil ik eens weten wat jullie er van vinden. Ik schrijf wel in stukjes. Een stukje hier en een stukje daar. Dus ik hoop dat jullie het niet erg vinden om even te wachten op volgende stukjes. Maar ik probeer zoveel mogelijk aan elkaar te schrijven hoor.

Het verhaal gaat over Manon. Ze is 16 jaar als haar moeder gaat werken voor Manons idool. Manons leven komt door die ene verandering helemaal op zijn kop te staan.
Samen met Lilly Anthene komt Manon in een mysterieuze, magische en gevaarlijke wereld terecht. Maar ook de problemen die Manon veroorzaakt door haar keuzes kunnen niet meer terug gekeerd worden.
Ook Lilly heeft het niet gemakkelijk. Ze zoekt al lang naar de ware liefde, zonder resultaat. Het enige dat ze niet weet is: liefde is soms dichterbij dan je denkt.

Het verhaal zelf is in twee stukken verdeeld: deel 1) Bollywood en deel 2) Atica

Ik hoop dat het jullie al bevalt. Al jullie reacties zijn welkom.

heeheee
dat is een super leuk stukje had de neiging om verder te lezen maar er stond niet meer erg nieuwsgierig haha

xx margriet

Ik vind je schrijfstijl opzich best fijn! Ik snap alleen niet waarom zij mee moet naar de sollicitatie van haar moeder?