- VERHAAL - Op vkantie met een trut..

Hee, ik begin een verhaal en heb al een klein stukje in word geschreven, maar nog niet heel erg veel… dus ik meld even als het wat langer gaat duren!
xxxx

Hoofdstuk 1
Ik zit te wachten op mijn vriendin Nienke, we hebben zoals gewoonlijk afgesproken op het speeltuintje bij onze oude basisschool, en Nienke… tja, die is zoals altijd te laat. Ik schommelde zachtjes heen en weer op de schommel waar ik intussen op was gaan zitten. Ik wacht nog vijf minuten op haar, en dan ga ik weg… zei ik zachtjes tegen mezelf. Ik bedacht me dat de vriendschap tussen mij en Nienke steeds minder werd, ze zat in een andere klas en kreeg daar ook steeds meer vriendinnen. Ik keek op mijn mobiel en zag dat er alweer drie minuten om waren, ik stopte mijn mobiel weer in mijn broekzak. Ondertussen was ik steeds hoger en hoger gaan schommelen, de wind blies door mijn haren en ik voel me blij en gelukkig, net zoals toen ik kind was… een leventje zonder problemen en irritant puber gedrag.
Ik voel mijn mobiel trillen, ik rem af met schommelen en pak mijn mobiel. Ik heb al een vermoeden van wie mij belt. En ja hoor, ik had gelijk… het is Nienke. Met een vermoeden met wat er komt neem ik op, mijn hoofd brainstormt met waarom ze er niet zou zijn. Uit eindelijk is het enige wat Nienke zegt: Hoi, ga maar naar huis ik heb me namelijk verslapen, doei. Voordat ik iets heb kunnen terug zeggen heeft ze opgehangen. Kwaad en tegelijkertijd ook teleurgesteld loop ik terug naar huis.

Leuk verhaal!!
Meer :grinning:

verder! k wil wel wetn wat dr gaat gebeurenn

verdeer

leuk verhaal!
Alleen let op je tijden :wink: wil niet lerares nederlands spelen maar je wisselt wel eens heel raar van tijden en gebruikt verleden tijden waar ze niet echt toepasselijk zijn. dat maakt het verhaal nogal vervelend lezen. :slightly_smiling_face: Ik wil niet lullig zijn hoor , het lijkt me namelijk verder een super verhaal! :stuck_out_tongue:

Verderrr

Verderr! =D
leuk verhaal!.
ik wil weten hoe het afloopt hoor!

Verder!

mooi begin, nog verder!

ja leuk! verder

leuk:D

leuk :grinning:

nice nice! more more geheheh ik hou echt van zulk soort verhalen

verder

Goed beginn

Let op dat je VTT en TT niet dooreen haalt zie: “…ik schommelde…” en verder TT
Ook kan je beter aanhalingstekens gebruiken.

leuk verhaal =D
verder gaan

lekker veel posts xD

Ik denk niet dat dit verhaal nog verder zal gaan, aangezien de TS al twee jaar niet meer reageert.

Je weet het nooit…