Verhaal: Ooit het perfecte leven.

Hoi,

mijn verhaal gaat over een meisje Emma. Alles zit mee in Emma’s leven totdat ze een grove fout maakt.
Ik ben niet echt goed in grammatica dus sorry daarvoor. En nee het word niet zo’n standaard rijkeluis kind verhaal.

Naam: Emma Boissevain
Leeftijd: 17
School: HLZ
Hobby’s: Shoppen, uitgaan, reizen, uiteten gaan en met vrienden zijn.
Vakantieplek: Ibiza, Saint-Tropez, Marbella en Cabo Mexico.
Dierbaarste bezit: Vintage Chanel 2.55

Familie:

Vader: Johan Frederik Christiaan Boissevain (40) , heeft een eigen televisie zender in Engeland.
Moeder: Marilène Boissevain – Wechelrode (38) , heeft een eigen PR-bureau.
Oma: Milly Boissevain (59), nooit gewerkt.
Opa: Frederik Christiaan Boissevain (64), vastgoedhandelaar.
Broer: Olivier Boissevain (20) , student rechten.

Vrienden:

Julia Nechlessen (17), beste vriendin sinds me zevende.
Oliva Zwarts (18), Liv en ik werden vriendinnen in de eerste van het HLZ.
Veerle Bisterbosch (17), ken ik door Olivia.
Lucas van Hall (18), beste vriend van de hele wereld.
Lennart Laarhoven (18), beste vriend van Lennart.
Bjorn Bisterbosch (19), broer Veerle tevens goede vriend van mij.

Moe, kapot en gebroken, die drie worden beschrijven mij op dit moment. Ik haat maandagen, de dag dat het weekend alweer voorbij is. Normaal gesproken kom ik makkelijk uit me bed zelfs op maandagen maar deze keer is het een drama. Niet omdat ik zo moe ben maar meer omdat ik op school iedereen weer onder ogen moet komen. Ik heb het thuis goed ,zeg maar meer dan goed maar dat heeft nooit ingehouden dat ik me als een bitch gedroeg. In tegenstelling tot andere ‘rijke’ kinderen zijn mijn ouders nog gelukkig met elkaar en ondanks hun drukke werkschema’s zorgen ze dat we altijd samen avondeten en een dag in de week samen uitgebreid ontbijten. Helaas heb ik me afgelopen zaterdagavond misdragen met veel impact en consequenties.
Spijkerbroek, abercrombie sweater en filling pieces gaan der hopelijk voor zorgen dat ik vandaag niet opval. De liefste huishoudster ooit Mary heeft gelukkig me tas ingepakt en voor een ontbijtje gezorgd. Je moet de dag immers goed beginnen.
Op school aangekomen merk ik dat me outfit niet heeft gewerkt, iedereen staart me aan. Verdomme!? Alsof het nog niet genoeg feest is begin ik ook nog met Engels. Engels de enigste les dat ik naast Olivia zit, degene die ik nou precies niet wil spreken. Aangekomen bij het klaslokaal zie ik dat Liv zoals ik Olivia noem zich net zo ongemakkelijk voelt als mij. Juul kijkt me aan alsof ze water ziet branden, die blik in der ogen. Het is de blik van wraak. De les voorloopt spoedig zonder een woord te wisselen. Het pijnlijkste moment moet nog komen, de grote pauze. De lessen tot de grote pauze zit ik elke les naast Juul die alleen maar bezig is met wraak acties te bedenken voor Olivia. Hoe ze me hierheen in meegekregen heeft weet ik niet maar ben bang dat er zaterdagavond heel wat drank in het spel is geweest.
De bel gaat, nu gaat het komen. Langzaam druppelen de mensen de aula binnen. Juul en ik zitten al op onze vast plek terwijl we Veerle, Lucas en Lennart aan zien komen lopen. Luuc geeft me een knuffel en vertelt me dat ik het goede heb gedaan en zo’n achterbakse trut als Olivia het niet waard is om voor te vechten. Veerle heeft het er moeilijk mee, dat kan ik aan haar zien. Zij en Olivia waren immers al beste vriendinnen voor dat Juul en ik erbij kwamen. Olivia heeft Veerle het meest pijn gedaan en ik ben gewoon rechtvaardig en eerlijk geweest.

Lijkt me een leuk verhaal!
Je hebt me in ieder geval nieuwsgierig gemaakt wat Olivia heeft gedaan :slightly_smiling_face:
Verderr!