[Verhaal] one lost memory and eight forgotten lies.

Dit verhaal gaat over een 16- jarig populair meisje die op haar ‘Sweet sixteen’ haar geheugen verliest. Ze heeft acht mensen die op haar feest komen iets vreselijks aangedaan, maar op het punt dat ze het vertellen wilt verliest ze haar geheugen. Als ze uit haar Coma ontwaakt leest ze in haar dagboek dat ze vreselijke dingen gedaan heeft, maar wat dat is zou te erg zijn geweest om erin te zetten dus probeerd ze er achter te komen wat ze gedaan heeft en het op te lossen. 'Intrested? -
Drie maal keek ze nog achterom, wist ze het zeker? Ja, ze moest wel. Met Grote passen - probeerde - ze naar de deur te lopen, ze wankelde. De mosquito’s begonnen hun werk te doen, maar niks weerhield haar ervan om alle mensen op haar feest de waarheid te vertellen, dit moest gewoon, al die mensen die ze al die jaren voor gelogen had. Nu was het moment, nu waren ze er allemaal. Rihanna bonkte uit de spiekers, ze wreef over haar slapen. Hoofdpijn. Het gebeurde in een fractie van een seconde, een vreselijke situatie. De hak van haar fluorescerend blauwe vintage pump brak, ze viel voorover met haar hoofd op de marmeren vloer van de hal. zwart.

Dit was een beetje een soort intro. Verder?
Ik begrijp als jullie in zo enthousiast zijn x]

Ik wil wel meer horen… I’m curious…

Het facineert me op de 1 of andere manier,
doe maar verder.

Dat is mooi! Maar ik moet nu gaan, komt vanmiddag.
Liefde.

ja, veeeerder!