[verhaal] Nooit meer

heee,
ik wou graag een verhaal schrijven dus ik heb een beginnetje gemaakt.
vinden jullie het leuk? zo niet? tips zijn welkom:)
xx

‘Heb jij Dylan gister nog gesproken?’ vraagt Lisa nieuwsgierig. ‘Nee, hoezo het is toch jou vriendje?’antwoord Manou. ‘Hij deed gister heel raar tegen mij, alsof hij iets te verbergen heeft,’ zegt Lisa. Ze bijt op haar lip om haar tranen tegen de houden. De laatste tijd doet Dylan zo raar tegen haar, heel afstandelijk. Alsof ze een soort besmettelijke ziekte heeft ofzo. ‘Oh wat ra…’ Manou kan haar zin niet afmaken. ‘Dames willen jullie het gesprek met de klas delen?’ vraagt meneer Blok met opgetrokken wenkbrauwen. Lisa en Manou schudden hun hoofd en richten zich weer op hun wiskunde.
Lisa kijkt op van haar werk als Ruud de conciërge de klas binnen komt lopen. Hij fluistert iets in het oor van meneer Blok. Meneer Blok knikt en Ruud verlaad de klas.
‘Lisa kun je even meekomen naar de gang?’vraagt meneer Blok met een serieus gezicht.
Lisa kijkt Manou vragend aan en loopt dan naar de gang.
‘Je moeder belde net…je moet onmiddellijk naar huis gaan,’ verteld Blok rustig. ‘Maar waarom?’ vraagt Lisa verbaast. ‘Dat zul je wel horen van je moeder, ga maar gauw naar huis,’

niemand?

ik vind hem leuk, gauw verder!

ik vind het wel leuk ;d

Er zitten wel wat spelfouten in, dat is voor mij een reden om een verhaal niet te lezen. Sorry!

ga maar verder :slightly_smiling_face: