Verhaal (nog zonder titel) deel 2

‘Mara, wakker worden!’ schreeuwt mijn moeder vanuit de keuken. Normaal haat ik opstaan, zeker op maandag, maar nu ben ik al lang wakker. Ik moet er goed uitzien, voor Zeno. ‘Ik ben al wakker mam!’ roep ik terug naar mijn moeder. Ik loop naar beneden, waar mijn moeder thee aan het zetten is. ‘Zo, jij ziet er mooi uit vandaag. Is er iets speciaals op school?’ Ja, duh! schiet er door mijn hoofd. Maar dat zeg ik maar niet. ‘O, nee hoor,’ antwoord ik ,‘Ik dacht ik doe voor de verandering eens een rokje aan.’ Mijn moeder en ik kletsen nog een beetje door, tot ik naar school moet.

‘Oh, hey.’ probeer ik zo onverschillig mogelijk tegen Zeno te zeggen. Hij kijkt op, glimlacht, zegt hoi terug en kijkt weer weg. Ik smelt van binnen, die glimlach! Dan loop ik naar Emma, die staat te praten met een paar andere meisjes uit de klas.
We praten tot de bel gaat, en gaan dan naar het geschiedenislokaal.

‘Kunnen we achter Tobias gaan zitten, please?’ zegt Emma. Ik kijk haar aan.Emma vind Tobias al leuk sinds de eerste, nogal lang dus. Als ik Zie dat Zeno naast Tobias gaat zitten zeg ik snel ja. Niet dat ik het anders geweigerd had, hoor. Ik en Emma zitten altijd naast elkaar, of in ieder geval bijna altijd.

Heey als iemand nog verbeteringen ofzoiets heeft hoor ik t graag :wink:

omg, scary , ik heb net ook een verhaal gemaakt met een mara hahaha. heel goed verhaal! miss kun je iets meer spanning erin brengen? leuk geschreven! miss kun je ook ff mijn verhaal bekijken :slightly_smiling_face:

Ik neem aan dat dit een tweede deel van een verhaal is? Misschien zou je dan ook het linkje naar deel 1 kunnen zetten van het verhaal , just a idea.