Het is voor het eerst dat ik een verhaal maak.
Tips enzo zijn altijd welkom.
Daisy zit in de achtertuin een boek te lezen genietend van het lekkere weer. Het is hartje lente en zo een 25 graden heerlijk weer dus en zo kan ze toch weer een beetje haar bruine kleur terug krijgen. Ze legt haar boek neer en doet even haar ogen dicht. Langzaam dwalen haar gedachten af naar de dag dat ze weer alleen was met de nieuwe vriend van haar moeder. ‘ik weet dat je dit wilt’ Hoort ze Mike zeggen. ‘ Nee ik wil dit niet ‘ zegt ze en ze kijkt van hem weg. Dan voelt ze Mike’s hand op haar borst. Ze word misselijk en boos tegelijk. Daise kijkt hem aan en geeft hem een harde klap in zijn gezicht en dan rend ze weg. Tijd om haar jas aan te trekken had ze niet want Mike kwam al achter haar aan. Ze rend de kou in, ze weet niet waar ze naar toe moet. Als ze achterom kijkt ziet ze dat Mike in de voortuin is blijven staan. ‘Vieze vent’ denkt ze bij zichzelf. Ze schrikt wakker van haar mobiel, een smsje van een collega. ‘Heej, zou je eerder kunnen beginnen om half 6 voor mij ?’ Daisy sms terug ‘Ja ik vind het goed, wil jij dan wel doordraaien tot 11 uur zodat ik half 11 weg kan?’ Ze staat op en loopt naar haar kamer om zich om te kleden en haar haar en makeup bij te werken. Ze pakt haar witte blouse en licht blauwe sloof en zwarte broek, en kleed zich aan. Dan krijgt ze weer een sms van haar collega ‘ Nee sorry dat kan niet ben er zelf niet vandaag’ Daisy voelt het al, dit word een lange zware dag vandaag. Maar ja het is beter dan thuis zitten bij die vieze Mike. Ze maakt zich snel op en bind haar haar in een staart. Ze is blij met haar dikke bos krullen dat eindelijk tot haar onderrug is doorgegroeid. Laatst heeft ze het nog van bruin naar donkerbruin geverfd. Ze loopt naar beneden en net op het moment dat ze haar scootersleutels pakt, hoort ze de voordeur open gaan, het is Mike. Ze loopt snel naar buiten, stapt op haar scooter.