(verhaal) nog geen titel

[b]Paraloog

Dit verhaal gaat over een groep. Deze groep bestaat uit Charlie Visser, Daniel Johnson en Selena Mooij. Zij werken voor de beruchte drugs dealer Michel Vonk. Zij zorgen er voor dat bestellingen worden geleverd en dat de handel actief blijft. Het blijft moeilijk om onopvallend te blijven. Door het vele geld dat ze verdienen is het moeilijk om geen dure kleding en mooie spullen te kopen. Ondanks dat ze dit niet doen zijn ze toch ontdekt. Ze zijn door iemand gesnapt. Deze persoon geeft hun niet. In plaats daar van speelt hij een spelletje met hun. Dit zorgt voor verwarring, wantrouw en nijd.[/b]
1
Wanneer ik de koude avond lucht op snoof besefte ik dat mijn nieuwe iPhone in de zak van mijn Canadian Classics jas voelde trillen. Daniel Johnson stond op mijn beeldscherm. Met een zucht nam ik op. ‘Wat moet je nu weer ?’ zei ik geïrriteerd. ‘Jij ook goodnight darling’ zei hij met zijn Engelse accent waar ik me al aan irriteerde sinds ik hem kende. ‘De zaken zijn erg goed gegaan de laatste tijd. Zou ik nog wat van jou morgen leven ?’
‘Je hebt zeker de restjes zelf weer op gemaakt, niet waar ?’ zei ik met een glimlach. ‘Je kent me very good darling. Mag ik nog wat van je of niet ?’
‘Nee ben je gek’ zei ik en ging op. Wat dacht hij wel niet zo maar wat van mij kunnen lenen ? dacht het niet. Terwijl ik diep in gedachten verzonk schrok ik wakker van een harde douw die tegen mijn schouder aan kwam. ‘Hé kijk eens uit !’ schreeuwde ik in leegte waar de gedaante was verdwenen. Wanneer ik me weer omdraaide zag ik dat er een briefje op de grond lag. Langzaam ging ik door mijn knieën. Toen ik het gloed nieuwe papiertje van de grond raapte en openmaakte zag ik in getypte letters ik heb jullie wel door staan. Mijn wangen werden knal rood. Wat heeft dit nou weer te betekenen ? Ik stond weer snel op en haalde een pakje Marlboro uit mijn zak en stak een sigaret op. Verward keek ik om me heen. Ik besloot om er nu niks mee te doen. Ik gooide mijn sigaret op de grond en trapte het uit.

ps: zou het leuk vinden om reacties te krijgen. dan zou ik het eventueel kunnen aan passen.

alvast heel erg bedankt