{verhaal} nog geen titel (doorgaan?)

[b]heey!

aangezien mijn oude verhaal niet meer gelezen wordt ben ik bezig met een nieuw verhaal (hopelijk leuker) Ik post meteen het eerste stuk van t verhaal[/b]

Daar stonden we dan, klaar om afscheid te nemen van alle dierbare dingen die we hier hadden. Tranen stroomden over mijn wangen bij het idee dat ik Kaylee, mijn hartsvriendin, niet meer zou zien. Normaal was afscheid nemen nooit moeilijk voor me, maar nou leek het alsof de wereld verging. Kaylee en ik waren al sinds onze kleutertijd vriendinnen. Zowat alle goede en slechte momenten hebben we samen beleefd, en nu komt ineens een einde aan alles wat we samen hebben opgebouwd… Ik stond weer op, en sleepte mijn laatste paar tassen naar de auto. ‘Heb je alles, lieverd?’ Mijn vader keek in de autospiegel om te zien of ik nog bij de kofferbak stond. Ik knikte en deed de kofferbak met een harde klap dicht. Ik slofte met tegenzin naar de deur en nam plaats in de auto. Terwijl ik de deur weer dichtdeed en mijn gordel vastmaakte, kwam mijn moeder aangelopen met de huissleutel in haar handen. ‘We brengen deze eerst weg naar de makelaar,’ zei mijn moeder terwijl ze de sleutel aan mijn vader gaf en zelf ook instapte. Hij knikte en startte de auto. Dit was het ergste moment. Het huis waarin ik ben opgegroeid zou ik nooit meer zien. Mijn vriendinnen waar ik zo aan gehecht was zou ik nooit meer zien. Dit hele dorp, dit hele land zou ik niet meer zien. Terwijl ik keek naar de huizen die voorbij gingen, drupte er een traan op mijn broek. ‘Huil je?’ vroeg mijn twee jaar jongere broertje Leon. Ik zag in mijn ooghoeken hoe hij mij zat uit te lachen. ‘Houd je mond, wil je?!’ beet ik hem toe. Hij haalde zijn schouders op en ging weer verder met zijn spelletje op de PSP. Ik zag mijn mobiel uit mijn broekzak glijden, ik kon het nog net op tijd vastpakken. Ik keek of ik nieuwe sms’jes had, maar nee hoor. Niemand die aan me dacht. Ik klapte mijn mobiel weer dicht en propte het in mijn handtas.

doorgaan of stoppen?

reactieś?? :frowning_face: (ik post nog een stuk als ik wat reacites eb gekregen)

Ik wil wel weten hoe het verder gaat ja…