[Verhaal] New Adult - Chaos & Structure (16+)

Hoi!!!

Dit gaat mijn eerste soloverhaal op GS worden…
beetje spannend dus :stuck_out_tongue:
Nou ja, ik heb dus My American Apparel met @Clockie en deze is van mij allen.
Laat alles maar horen. Al jullie ongezouten meningen. Ik ben benieuwd :grinning:
----------------------------------

En dan word je in een bed wakker met een jongen waar je een hekel aan hebt.

Het overkomt de 20-jarige Lily. Na een zwaar feestje waar ze alleen naartoe is gegaan wordt de alternatieve roodharige Lily wakker naast pretty band boy Mycah.
Lily is een loner met een goede vriendin. Ze vind zichzelf een alternatief meisje dat zich afzet tegen de barbiepoppen en it-spullen. Ze houdt er niet van en ze is niet zo, punt uit.

Mycah is de 21-jarige jongen die alles heeft, zo lijkt het. Hij is populair, zit in een rockband en heeft goede vrienden. Maar wat Lily niet weet is dat Mycah meer is dan de buitenkant.
Hoe gaat dit aflopen?

Ik volg :sunglasses:

Ik volg! Ben echt heel benieuwd!

en de cover!!

plus het liedje dat bij het verhaal hoort, voor mijn gevoel:

She’s thunderstorms
Lying on her front
Up against the wall
She’s thunderstorms

I’ve been feeling foolish
You should try it
She came and substituted
The peace and quiet

For acrobatic blood
Flow concertina
Cheating heartbeat
Rapid fire

She’s thunderstorms
Lying on her front
Up against the wall
She’s thunderstorms

Here is your host
Sounds as if she’s pretty close
When the heat starts growing horns
She’s thunderstorms

She’s been loop-the-looping
Around my mind
Her motorcycle boots
Give me this kind

Of acrobatic blood
Concertina Cheating heartbeat
Rapid fire

She’s thunderstorms
Lying on her front
Up against the wall
She’s thunderstorms

In an unusual place
When you’re feeling far away
She does what the night does to the day

She’s thunderstorms
Lying on her front
Up against the wall
She’s thunderstorms
Thunderstorms,

De hoofdpersonages

Lily:

en Mycah:

En het eerste hoofdstuk!
-------------------

Lily:

Brak werd ik wakker. Mijn ogen gleden langzaam open en ik staarde naar het plafond. Een plafond dat niet van mij was. Vanuit mijn ooghoeken zag ik fel bloemetjesbehang, waar mijn ogen meteen pijn van deden. Voorzichtig draaide ik mijn hoofd, wat me meteen een steek opleverde en ik kneep mijn ogen dicht. Kreunend greep ik mijn hoofd vast. Jezus, hoeveel had ik gedronken gister?
Toen ik mijn ogen weer opende, ging er een schok door me heen. Naast me lag Mycah van Velzen, diep in slaap. Wat deed die hier? Ik zou toch niet… Nee zoveel had ik… Oh mijn god… Ik had… De paniek sloeg toe. Ik sprong van het bed en begon te stamelen.
‘Oh nee! Hebben wij? Is dit? Wat is er?’
Mycah draaide langzaam om en opende zijn ogen. ‘Goeiemorgen,’ zei hij met krakende stem. Goedemorgen? Zo’n goede morgen was het anders niet.
‘Hebben wij? Waarom?’ Ik gilde bijna, zo gestrest was ik. Vergat daarbij zelfs de groet terug te geven.
Hij trok zijn wenkbrauwen op in verbazing en keek me vragend aan. ‘Hebben wij wat?’
Oh dit ging je niet menen. Meneer populair deed alsof zijn neus bloedde. ‘Je weet best wat ik bedoel. Of jij en ik samen…’ Ik kon het woord niet over mijn lippen krijgen.
‘Wat? Of we seks gehad hebben bedoel je?’ Hij barstte in schaterlachen uit. ‘Wat herinner je je nog van gisteravond?’
Ik staarde hem verbaasd aan. Wat wist hij dat ik niet wist? Nou ja, het was niet moeilijk om meer te weten dan ik wist, aangezien ik niet verder dan een uur of tien kwam. Eigen schuld. Dat kreeg je ervan als je besloot te gaan drinken uit eenzaamheid en naar een feestje te gaan waar je niet eens een officiële uitnodiging voor had. Flarden had ik echter nog wel.
Ik wist nog dat ik me draaierig had gevoeld en besloten had dat ik een rustig plekje moest zoeken. De slaapkamers waren niet op slot geweest en ik had de eerste de beste opengemaakt. Alles wat ik gewild had was even rustig liggen en bijkomen. Wat er daarna was gebeurd wist ik niet meer.
Vertwijfeld haalde ik mijn schouders op. ‘Eerlijk gezegd weet ik niet heel veel meer.’ Mijn stem was kleintjes toen ik het toegaf.
‘Nee hè. Dat moet mij weer overkomen,’ zei Mycah met een pruillip. ‘Beste nacht van je leven en dan herinnert ze het niet meer.’ Hij staarde naar zijn vingers.
De angst sloeg me om het hart. O nee toch, had ik echt met mister populair… uch… ik walgde van mezelf.

Mijn ogen gleden over mijn lijf, dat nog geheel gehuld was in de kleding van gister. Dat was dan wel weer vreemd. Vervolgens liet ik mijn blik over zijn lijf glijden. Ongegeneerd keek ik naar zijn ontblote bovenlijf. Toegegeven, dat zag er zeker niet verkeerd uit. Hij had meer tatoeages dan ik dacht. De sleeve rond zijn rechterarm kende ik, aangezien je die overal onderuit zag piepen. Maar de quotes aan de zijkant van zijn ribbenkast en aan de binnenkant van zijn linker bovenarm waren nieuw voor mij.
‘Mycah, wat is er echt gebeurd?’ piepte ik.
Hij slaakte een dramatische zucht. ‘Niet zo veel. Jij lag hier al in bed en ik zocht een slaapplek. Aangezien je maar de helft van het bed bezet hield, dacht ik dat ik wel gebruik kon maken van de andere helft.’ Ik ving nog net op hoe hij met zijn ogen rolde.
‘Dus er is niets-’
‘Nee Lily, er is niets gebeurd,’ onderbrak hij me een beetje bruusk.
Nu stond ik daar zo’n beetje te drentelen, terwijl hij zich terug in de kussens liet vallen. Moest ik nu gaan of blijven?
Ik stapte steeds verder naar de deur toe. ‘Als je wil gaan, loop dan gewoon door de deur, Lil. Dit ziet er een beetje vreemd uit.’
Ik staarde hem aan. Lil? Wie had hem toestemming gegeven om mij zo te noemen? Ergens had ik blijkbaar een briefje gemist met ‘Wil je vrienden met mij zijn?’ erop.
‘Lil?’ herhaalde ik.
Mycah haalde zijn schouders op en stak zijn onderlip vragend naar buiten. ‘Heb je liever Bloempje? Vind ik ook prima hoor.’ Hij knipoogde erachter aan.
Ik vertrok mijn gezicht. Was hij serieus? ‘Wat verwacht je nou dat ik zeg? Als je mij een Bloempje vind, mag je mij best een Bloempje noemen ofzo?’
Er verscheen een scheve grijns op zijn gezicht en ik zag de glinstering in zijn ogen. Verkeerde opmerking, ik wist het zodra ik die blik zag.
‘Vind je mij een bambi dan?’
Ik rolde met mijn ogen, slaakte een zucht en liep hoofdschuddend de kamer uit. Mycah grinnikte achter me, maar ik deed mijn best om dat te negeren.
Hij dacht zeker dat ik meteen in katzwijm zou vallen voor hem? Net zoals al die andere meiden. Ik werd er misselijk van. Al die meiden van uni konden alleen maar roddelen over Mycah van Velzen of een van zijn bandmaten. Structure was de bom. Het ergste was dat ik nog moest toegeven dat hun muziek wel aardig was. Ik schudde mijn hoofd. Oke hun muziek was goed, jammer dat het gespeeld werd door een stelletje eikels.
Gelukkig woonde ik niet ver van het studentenhuis waar ik overnacht had. Ik had ernstig behoefte aan een douche en schone kleren.
Ik sloot de deur van mijn appartement achter me en slaakte een opgeluchte zucht. Ik was thuis. Onderweg naar de douche begon ik me van mijn stinkende kleding te verlossen.
Het water was heerlijk en verfrissend op mijn naakte lijf en ik spoelde de goorheid van gisteravond van me af.
Ik sloot mijn ogen en liet het water over mijn gezicht lopen. Meteen zag ik Mycahs ontblote bovenlijf voor me en van schrik deed ik mijn ogen weer open. Ik kon niet op zo’n manier over hem denken, wilde hem niet op die manier zien. Snel waste ik mezelf en stapte er weer onderuit. Ik durfde mijn ogen niet meer dicht te doen, bang voor de beelden die ik zou zien.
Met mijn handdoek om me heen, liep ik richting mijn slaapkamer. Daar greep ik mijn telefoon en drukte op de naam van mijn beste vriendin.
‘Popje!’ gilde ik in de hoorn toen ze opnam. ‘Waar hang je uit?’
Aan de andere kant van de lijn klonk een hoop gegrom uit de mond van Poppi van Dijk.
‘Zo te horen is het bij jou ook laat geworden gister?’
Dat leverde me nog meer gegrom op.
‘Pop, koffie?’
‘Geef me anderhalf uur,’ bromde ze toen.

even omhoog gooien maar :bowing_man:

-

Oh! :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: jeeej dus :grinning:

Mijn derde volger haha :grinning:
Al tel ik @Clockie niet volledig mee, aangezien ze stukjes leest in de chat :bowing_man:

Echt leuk! Ik volg! :slightly_smiling_face:

deze ga ik zeker volgen! wanneer komt hoofdstuk 2?

Nu dus :beer:
Even alles openen… dus sit tight :wink:

en Hoofdstuk 2!!
----------------------------

Die meid maakte wel een behoorlijke scene. Het enige wat ik had gedaan was naast haar in bed kruipen. Ik moest toch ergens slapen. Natuurlijk had ik nog naar huis kunnen gaan, maar met al die alcohol in mijn lijf leek me dat niet bijster slim.
Zuchtend liep ik de trap af en de deur uit. Nog geen vijf meter verder kwam er een meisje om mijn nek hangen.
‘Hey ik zag je gister op het feestje hier. Jij bent toch van Structure?’ Ze duwde haar lijf tegen me aan en ik rolde met mijn ogen. Waarom dacht elke vrouw dat ze recht had om me aan te raken omdat ik in een band zat. Toegegeven, ik hield van het lijfelijke contact, maar er waren ook momenten dat ik er even geen behoefte aan had. Zoals nu.
Ik duwde haar zachtjes van me af. ‘Ik heb geen idee waar je het over hebt,’ zei ik terwijl ik door probeerde te lopen.
Ze huppelde achter me aan en greep mijn arm. ‘Je kunt zo goed zingen,’ kirde ze.
Het enige dat ik op dit moment dacht was: Laat me met rust. Dat ging alleen een beetje lastig, want van je fans moet je het hebben. Als ik haar af zou zeiken zou dat zeker rond gaan en hielden we geen fans over.
‘Bedankt,’ mompelde ik dus maar. Het had geen zin meer om te ontkennen want ze was duidelijk niet gek. ‘Uhm…’ begon ik, ‘ik heb zo een afspraak. Kan ik je nog een handtekening of iets dergelijks bezorgen?’
Het meisje stak een pruillip uit. ‘Je telefoonnummer?’
Ik keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. Waar haalden die meiden het lef toch vandaan? Ik denk dat ze teveel, nee heb je en ja kun je krijgen, hebben gehoord.
‘Handtekening is alles,’ antwoordde ik met een knipoog.
Ze begon in haar tas te rommelen, haalde er een zwarte stift uit en trok haar shirt een stuk naar beneden. Serieus? Ze wilde mijn handtekening op haar borst? Het werd met de dag gekker. Hoofdschuddend krabbelde ik mijn naam over de bovenkant van haar boezem.

Ik was toe aan koffie. Een hele grote beker wel te verstaan. Ik duwde de deur open van de koffieshop waar ik op dat moment langs liep en ging op de kassa af. Daar bestelde ik een extra grote beker Caffé Americano.
‘Welke naam kan ik op je beker schrijven?’ De blauwe ogen van het meisje boorden in mijn gezicht.
‘Mycah,’ antwoordde ik. Ze knikte en schreef Maika op. Ik rolde weer met mijn ogen, waarna ik aan de kant stapte. Ik speelde met mijn telefoon totdat de koffie klaar was en nam mijn beker aan zodra ze mijn naam omriepen. Toen ik me omdraaide botste ik tegen iemand op. Het eerste dat me opviel was het rode haar dat om haar schouders danste. Het was Lily.
‘Hey Bloempje, wat doe jij nou hier?’ vroeg ik met een scheve grijns rond mijn lippen. Dat leverde me een geïrriteerde zucht op. Ze mompelde ook nog wat, maar dat kon ik niet verstaan, terwijl ze van haar ene op haar andere voet wiebelde.
‘Waarschijnlijk hetzelfde als jou, koffie halen.’ Ze kauwde op haar kauwgom en keek me fronsend aan.
‘Geen Chai-typje dus?’ Ik liet mijn blik over haar heen glijden. Haar benen in een zwarte skinny die gestoken waren in zwarte bikerlaarzen en vervolgens gleden mijn ogen over haar bovenlijf, dat in een tanktop gestoken was. Het gaf me een goed uitzicht op haar boezem en die zag er een stuk beter uit dan de borsten die ik eerder onder had moeten kladderen. Mijn ogen bleven uiteindelijk op haar lippen hangen, met de dubbele onderlip piercing in het hoekje. Het gaf haar iets rebels, maar het was tegelijkertijd sexy as hell. ‘Vond het al niet bij je passen.’ Ik gaf haar een vette knipoog.
Voor een moment keek ze me met open mond aan, waarna ze tegen mij zei: ‘Ben jij wel een thee-mietje dan?’
Ik perste mijn kaken op elkaar om niet in lachen uit te barsten. Een thee-mietje? Dat was hilarisch. ‘Nee niet echt. Je mag wel een keer koffie met me drinken?’
‘Doen we dat nu dan niet?’ Ze leunde op haar linkerheup en stak haar kin uitdagend naar voren.
‘Waar is jouw koffie dan?’
Lily vernauwde haar ogen en stak haar tong uit. Ik kreeg een haast onbedwingbaar gevoel om erin te bijten en balde mijn vuisten om mezelf in te houden. ‘Maar als je dit al koffie drinken vind, dan kan ik wel wat extra’s aan toevoegen. Een lunch ofzo,’ grijnsde ik.

‘Hey Lil,’ zei een meisje met zwartgeverfd haar en een paarse lok. Ze was gekleed in zwarte kleren terwijl ze naast Lily ging staan. ‘Wie is deze nitwit?’
‘Mycah,’ zei ik vrolijk en stak mijn hand uit. Ze keek ernaar alsof ik haar zojuist giftige bessen aanbood. Ietwat ongemakkelijk liet ik mijn hand weer zakken. ‘Wie ben jij dan?’ vroeg ik en stak mijn kin uitdagend naar voor.
‘Poppi,’ zei de zwartharige vriendin.
‘God wat hebben die ouders allemaal met bloemen,’ mompelde ik.
Poppi keek me verbaasd aan, maar zei niets.
‘Oké,’ verbrak Lily de stilte, ‘dit Bloempje wil wel een goeie koffie met een degelijke lunch. Benieuwd wat je voor elkaar krijgt, van Velzen. Zeg maar hoe lang je nodig hebt om het te regelen.’
Mijn mond viel bijna open van verbazing, maar ik hield hem nog net in de plooi. Ze ging er daadwerkelijk op in. Mevrouwtje ik-ben-te-goed-voor-alle-mannen ging in op mijn lunchaanbod. Wie had dat verwacht.
‘Niet zo lang hoor. Morgen krijg ik wel voor elkaar.’ Ik knikte zelfverzekerd.
Er verscheen een valse grijns rond haar lippen. ‘Oké morgen dan. Waar?’ Ze blies een bel van haar kauwgom.
Dat was een goede vraag. Als ik het slim speelde…
‘Als je me nou jouw nummer geeft, dan geef ik het adres nog even door.’
Ze rolde met haar ogen, want ze had me duidelijk door. ‘Je wilt mijn nummer toevoegen aan die enorme lijst barbiepoppen van je?’
Ik haalde mijn schouders op. ‘Ik zal een apart kopje maken met Bloempjes, dan sta je niet tussen de barbiepoppen. Vind je dat beter?’
Nadenkend kauwde ze op haar kauwgom en keek toen haar vriendin aan. ‘Geef je mobiel maar,’ zei ze toen.
BINGO!

:stuck_out_tongue: Lekker ben jij, dun. Jij telt me maar half mee?

Nice :grinning:

Een halve Clockie :stuck_out_tongue:
Ik tel je half hier… dubbel in de chat :beer:

Dan ben ik dus 1.5? :sunglasses: En wat is een halve Clockie? Eentje zonder wijzers?
*is flauw vanmiddag*

Leuk verhaal! Volgertje bij :wink:

jeeej :grinning: Ik hou van volgertjes :grinning:

Trouwens ik was vergeten mijn liedje erbij te posten :grinning:
Snel aanpassen dus maar :flushed:

Goed zo Mycah! Mooie aanpak!

JEEEEEEEEEEEH MYCAH!

ben ik ook 1.5 volger? :smiley: