Verhaal: Never Let you Go.

De titel van dit verhaal is bijna hetzelfde als mijn username, Sorry. Ik heb het verhaal geinspireerd op: Eerste klas bitch van Dictaatje. Lees haar verhaal! Zij is zo geweldig.

Ik ben een normaal meisje dat niet hoort bij de ‘populaire’ mensen van school. Ik noem ze huppelkutjes. Ze jodelen de school plat en giechelen de hele dag. Ik word daarom ook een saaie brugmug genoemd. Eerst boeide me dat niet maar de laatste maanden ben ik er opvallend veel mee bezig. Zij vinden dat natuurlijk gewéldig. Nou ik niet. Ze lachen me uit en proberen vijf meter van me vandaan te blijven. In de klas lukt dat natuurlijk niet altijd. Laat je meesleuren in mijn leven…

Ik vind je schrijfstijl een beetje storend, sorry. Ik ga het niet volgen.

Zij vinden dat natuurlijk geweldig.
Vijf voluit schrijven. :’)

Ik vind het eigenlijk een beetje een typisch verhaal om eerlijk te zijn …
Maar goed, het kan altijd anders lopen dus post maar een stukje. :slightly_smiling_face:

Oja, het is dat niet hoort bij de populaire mensen van school. Het is toch geen die meisje?
En jodelen de school plat.

Nee sorry, ik heb nu al vier fouten ontdekt. Is me iets te veel. Ik ga niet volgen.

bewijs maar eens dat dit geen standaardverhaal is … :slightly_smiling_face:

Ik heb de fouten verbeterd. Ik zal volgende keer alles eerst goed doorlezen voordat ik het post.

Het is zeven uur 's ochtends. Ik stap onder de douche en kleed me aan. Ik ren naar beneden met mijn tas. ‘Hoi Mam’ is het enige wat ik durf te zeggen als ik mijn moeder met een knalrood hoofd boven alle rekeningen zie. ‘Hoi Bloem’ Antwoordt ze. Ik smeer een boterham en eet hem op. Ik wil net mijn fiets pakken als mijn moeder ineens begint te praten. ‘Bloem?’ zegt ze. ‘Ja?!’ ‘Je moet je tanden nog poetsen.’ Oh ja. Ik ren naar boven en doe wat me gevraagd wordt. Als ik klaar ben ren ik weer naar beneden. ‘Bloem!?’ roept mijn moeder ‘Jahaaa?’ antwoordt ik. ‘Heb je tas al ingepakt?’ ‘Ja mam, Gister avond.’ ‘Oke, veel plezier op school!’. Dat wordt nog moeilijk denk ik. Ik stap op mijn fiets en rijd naar school. Op het schoolplein zie ik Mark, Tom en Sara. Fijn. Dat wordt omlopen. Eenmaal in de school zie ik Lola, Mijn enige vriendin. ‘Hoi Lo!’ Roep ik blij. Geen antwoordt. Wat is er met haar aan de hand?!

nog een stukje?:face_with_raised_eyebrow: :stuck_out_tongue:

Ik ga eerst even eten. Misschien zo want ik ga ook nog ff naar het centrum.

Je vliegt er heel snel doorheen. In 10 regels staat ze op en is ze op school. Misschien kun je wat meer vertellen, probeer je personage wat meer karakter te laten krijgen. Nu is het heel erg van; ze doet dit, ze doet dat.
En ik ben inderdaad een beetje bang dat het een vrij standaard verhaal is, maar misschien verras je me nog.

‘Lola!?’ Lola draait zich eindelijk om. ‘Wat is er Lola?’ ‘Eigenlijk wil ik het je niet vertellen. Maar oke, Ik ga verhuizen. Mijn ouders gaan scheiden en ik ga bij mijn moeder wonen in Noord-Holland.’ Ik schrik. Mijn enige vriendin gaat verhuizen? Mijn wereld stort zowat in. Wat een rotdag. Ik weet me geen houding te geven en loop weg. Ik loop naar het klaslokaal en neem een plaatsje achterin. Ja hoor, daar komen ze. Giechelend en wel. Vreselijk! Meneer Huizen schreeuwt dat we moeten zitten. ‘Lola gaat verhuizen.’ Zegt Meneer Huizen. Ja dat weet ik al dombo. Iedereen begint te juichen. Charlotte vind het helemaal geweldig. ‘Dan ben je weer helemaal alleen! Hahaha’ Zegt ze.
Nou leuk. Ik heb echt geen zin meer in dit stomme mentoruur.

ik vind het wel leuk x3.

Eindelijk. Als de bel gaat loop ik naar Nederlands. Het stomste vak ooit! Charlotte lacht nog steeds. Je ruikt gewoon die vieze geur van haar nieuwe playboy parfum op duizenden meters afstand! Zo vies. Ik draag nooit parfum of make-up. Ik neem een plaatsje voorin de klas zodat ik misschien ook nog wat opsteek van alle verhalen die mevrouw Janssen brabbelt. Charlotte komt naast me zitten als ze ziet dat Lola de klas binnenkomt. Wat is dat nou weer voor stomme actie, denk ik. ‘Je gaat je wel alleen voelen hé als Lola gaat verhuizen’ Fluistert ze. Ja duhh. Wat denkt dat mens wel niet. ‘Je kan altijd bij me terecht als je dat maar weet’ zegt ze en ze loopt weg. Is ze dan toch aardig?! Ik snap er niets van de grootste bitch van de school toch aardig??