Verhaal: Mr. Right Guy?

@ chikaaax; dankje voor de opmerking :wink:. Ik zelf had het niet door, dit stukje had ik al eerder geschreven, even geen zin om het te veranderen. Maar ik zal er voortaan op letten :slightly_smiling_face:. En de anderen, dankje voor jullie reacties!

Chris, zijn vrienden en Sharon keken naar mij. Ik glimlachte zo onschuldig mogelijk. Sharon keek mij boos aan. Ze gooide haar blonde haren naar achter en keek mij arrogant aan.
‘Moet je zonodig weer alle aandacht?’
‘Die verdient ze, ze is de mijne’ Zei Chris kalm. Chris’ vriend Mark wierp een nieuwschierige blik op Sharon, die toen met een mond vol tanden stond. Chris kwam naar mij toe en kusste me.
‘Hey’
‘Haay’ lachtte ik. Op dat moment ging de tweede bel. ‘Shit!’ riep ik uit. Chris keek mij grijnzend aan.
‘Wat?’
‘Sorry, ik moet gaan, anders moet ik nog corvee gaan doen’ Ik gaf hem snel een kus en liep haastig door. Terwijl Kevin (ook een vriend van ‘mijn’ schatje!) mij nafloot. Chris gaf hem een por.
Ik deed de deur van lokaal 118 open. ‘Wat denk jij hier nog te doen?’ klonk een boze stem. Hallo Corvee! ‘Ehm… Het spijt me, ik was mijn boeken vergeten, ik ging ze even halen’. Gespannen keek ik mijn Franslerares aan. Ze zuchtte ‘Ga maar een briefje halen en kom dan terugzitten op je plaats’ Misschien heeft ze een goede bui vandaag? Normaal zou je naar de afdelingsleider moeten. Ik liet een grote zucht ontsnappen. Mijn vriendin Ashley keek mij grijnzend aan. Ik glimlachte terug en stapte uit het lokaal.
Brood had me nog nooit zo goed gesmaakt! Het was pauze, de tweede al. Tijdens de eerste had ik niet kunnen eten. Ik moest na de les Frans nog even komen. Een kruisverhoor, zoals het onder de leerlingen word genoemd. Ze stelde mij allerlei vragen zoals: Wat deed je daarvoor? Heb je misschien problemen thuis waardoor je was afgeleid? De domste vragen die ik ooit had gehoord.
‘Wat vind jij, Room?’
‘Huh?’ vergeten, ik zat in de aula met mijn vriendinnengroepje aan een tafel. Rita wees in een tijdschrift, waar het mee overladen was op de tafel trouwens. Ze wees op een strak wit truitje met een gouden print op de borst.
'Ohw, ehh, ja ‘t is wel mooi geloof ik.’ Ik stond op.
'Even mijn pakje weggooien.
‘Is goed’ antwoorde Tara, geconcentreerd op een blauw truitje in de Fancy. Ik liep naar de prullenbak, die zo’n zes meter verwijderd stond van de tafel. Ik gooide mijn pakje erin. Op dat moment voelde ik twee armen om mijn middel heen slaan.

Leuk stukjee!!

Xx

VERDEERRRR

Xx

Je maakt best wel veel spelfouten.
Verder is het wel grappig =]

Wat wel raar was dat hij me geen aandacht schenkte toen en steeds aan andere meisjes zat.. Ik hijsde me in mijn grijs/zwarte jurkje die net boven mijn knie kwam.
Wat wel raar was, was dat hij me toen geen aandacht schonk en steeds aan andere meisjes zat. Ik hees me in mijn zwartgrijze jurkje, dat tot net boven mijn knie kwam.

Heb er net iets aan gedaan, dankje ^^. Ik snap niet waarom ik dat had gedaan, hijsde/hees, schenkte/schonk XD. Misschien had ik haast :stuck_out_tongue:

‘Ik zag je niet de eerste pauze’ Chris legde zijn hoofd op mijn schouder.
‘Ja, ik was te laat bij Frans, ik moest de eerste pauze blijven voor een kruisverhoor.’ Chris moest lachen. Ik overwoog hem te vragen over Sharon, maar liet het toch maar zitten.
‘Ik wou vragen of je nog kon chillen vandaag, ik heb kaartjes voor de bios’ Hij kijk mij zo lief mogelijk aan. Toch valt alweer mijn aandacht op zijn ogen… Zijn prachtige ogen…
‘Enn…?’ Ik schrok wakker. ‘Sorry, Ja is goed.’ Veel huiswerk had ik toch niet.
‘Dan haal ik je om zeven uur, film begint rond achten.’ Hij liep weg. Ik ging terug zitten aan de tafel met mijn vriendinnen.
‘Vertel me precies wat hij zei’ zei Helena op een dwingende toon.
Ik moest lachen. Ik vertelde haar, Rita, Tara en Ashley wat hij zei. En Ashley liet een aaahh ontsnappen. Ik vertelde ook maar gelijk over Sharon.
‘Dat wijf heeft niets beters te doen dan andermans vriendje af te pakken’ Zei Helena boos. Ashley stemde in.
‘Maak je geen zorgen, Room. Sharon…’ een irritante stem onderbrak Tara.
‘Ja? Wat is er met mijn naam?’
‘We waren aan het bespreken over hoe geweldig je bent’ zei ik sarcastisch.
‘Zo mag ik het horen meid, en als je mij even excuseert. Ik ga Chris versieren’ Zei ze zo onschuldig mogelijk.
Net toen ze wou weglopen stak Ashley haar been uit en Sharon struikelde.
‘Sorry meid, jou gebler maakt me moe’ En ze deed alsof ze zich uitrekte. Sharon stond snel op en liep weg. We kregen de slappe lach.

Ik liep terug naar de bios, ik moest snel naar het toilet; mijn haar fixeren. Chris stond te wachten voor de ingang. Bezig met zijn mobiel. Ik liep met een grote boog om hem zodat hij mij niet zag en ik ging achter hem staan, ik was van plan hem te laten schrikken. Maar kon het niet laten om zijn smsje te lezen die hij net had ontvangen.
Hey baby
Misjouprettyface! x k
PS: wil jij ook gratis smsen? Ga dan naar www.hotsms.nl

Die had veel voor hem over zeg. Maar toch schrok ik, blijkbaar iets te hard want Chris klapte zijn mobiel snel dicht en draaide zich om.
‘Ik zie dat je er al bent’ Chris glimlachte.
‘Nee, eigenlijk ben ik nogsteeds op het toilet’ Zei ik boos. Oeps, ik moest iets rustiger aan doen. Tel tot tien Romana… 1, 2, 3, 4
‘Waarom zo boos?’ Chris kustte mij.
‘Wie was dat, wie stuurde jou dat smsje?’ Ik klonk bijna als mijn moeder, niet dat ze zulke vragen stelde. Maar de manier waarop ik praatte.
Chris leek sprakeloos. Maar hij herstelde zich snel ‘Dat is zo een kreng dat mij stalkt. Waarom zou ik vreemdgaan?’ Je moet me wel vertrouwen als je iets met mij wilt beginnen!’ Waar sloeg dat nou weer op? Oke, hij had wel een punt. Maar hij vroeg mij. Nu klinkt hij net als een wijf. Maar ik bleef hem sexy vinden…
‘Oke, sorry… Ik weet niet wat me bezielde’ Ik glimlachte zo lief mogelijk. Bij boze wijven moet je toegeven dat jij fout zat. Hij moest iets aan zijn boze houding doen, straks doet hij ook nog zijn hand in zijn zij.
Hij glimlachte. Zijn mannelijkheid kwam terug. En ook nog eens + 200% ultimate hotness!
‘Zullen we maar naar de film gaan?’ Hij lachte.
Tijdens de film hield ik zijn arm de heletijd vast, en begroef mijn gezicht erin als het eng was. Ik kon totaal niet tegen horror, waar hij me zojuist naartoe had gebracht. Mannen+Romantiek=error. Toen voor de zoveelste keer mijn gezicht in zijn arm begroef, pakte hij mijn kin vast en zoende me. Op het achtergrond hoorde ik heel vaag een kettingzaag en wat gegil.

<3

Verder

Verdeerr >.<
Like your story!!

Xx

I like it!

Ik lak mijn nagels en kijk er kritisch naar. Ik ben niet uitgeschoten! Wat ik normaal wel doe. Ik heb net een nieuwe nagellak gekocht. Ik was samen met Tara in de stad en ze dwong me een nieuwe look uit te proberen. Ik heb 5 nieuwe truitjes gekocht! En morgen is het Donderdag, dus een lange dag samen met Chris! En dus ga ik een strak zwart truitje dragen met een gestreepte grijze gilette (ook strak) en mijn nieuwste nagelak: Knalroze! Totaal niet ik dus. Maar Tara kan je niet afwijzen. En ik ben van plan mijn haren meer volume te geven, ik doe niets met mijn laagjes normaal. Alsof ik naar een feest ga ofzo… Maar op een of andere manier vind ik het leuk om te expirimenteren. Misschien mijn nieuwe passie? Ik durf nooit iets nieuws te proberen. Ik hoop dat ik morgen niet flauwval van de zenuwen. Ik ben net klaar met de tweede laag nagellak als mijn mobiel afgaat. Ik sta op van mijn bed en loop naar mijn nachtkastje. Ik neem op.
[b]> Hoi Schat! Met Tara!
< Heeey Taar

En, weet je al wat je gaat aandoen morgen?
< Ja, ik heb al wat uitgekozen, hoezo?
Gewoon, kan je Chris verleiden. Dan krijgt hij tenminste spijt van dat sletje in de stad.
< Dankje! Ik dacht er net niet meer aan.
Oh, sorry mop. Nouja, ik moet gaan. Ik ga mijn aankopen passen! Doeeeg
<Doeeeeii[/b]
Ik hang op. Dat is waar ook. Ik en Tara zagen Chris met een brunette in de McDonalds zitten. Heeeel erg vriendschappelijk. Ze zaten constant aan elkaar. Misschien is het wel dat meisje van dat smsje. Ik probeer aan iets anders te denken. Wat zou ik nu doen? Op dat moment hoor ik de deur opengaan. Mijn broertje staat in de deuropening.
‘Hier! 5 cent!’
‘Euh, dankje’
Snel pakt hij het terug.
‘Het is mijne hoor, ik ga auto kopen’ Hij slaat mijn deur weer dicht. Ik kijk verbaasd naar mijn deur, waar hij net heeft gestaan. Wat een boodschap, denk ik. Hij is er ook zo zeker van, dat kan ik niet zijn over Chris…

‘Oke klas, dit is een mondeling over formules. Aangezien het vorige proefwerk niet goed ging. Beginnen we weer opnieuw met letters. Ik begin bij makkelijk. Romana, wat is 7x5xa als a zes is?’ Ik snap niet wat mijn wiskundeleraar zeurt. Maar beantwoord toch zijn vraag.
‘210 meneer, maar wij hadden helemaal geen proefwerk over formules vorige keer.’ Ik kijk hem verveeld aan.
‘Ik maak geen fouten, eruit jij! Met je brutale mond! Ga maar buiten staan. En blijf daar!’ Ik kijk hem verbaasd aan en gehoorzaam. Ik pak mijn spullen in en sla de deur achter mij dicht. Dit is de eerste keer dat ik eruit ben gestuurd dit jaar. Ik ben een beetje het braafste kind van de klas. Ik kijk op mijn horloge, de les was maar 5 minuten bezig. Fijn, nu moet ik hier nog 50 minuten niets zitten doen. Ik ga maar gelijk uit het zicht van het raam zitten. Ik hoef het hoofd van de leraar voorlopig niet te zien. Tevreden kijk in mijn spiegeltje, mijn haar zit fantastisch! En mijn zwarte truitje en mijn gilette maken het er maar beter op. Ik werd overladen met complimentjes vanochtend. Chris heeft me nog niet gezien.
‘Ey Schat, je ziet er goed uit’ Ik draaide mij om en zag verbazing in Chris’ ogen. Blijkbaar had hij niet door dat ik het was. Dus probeerde hij te flirten met een ander meisje?
‘hey’ Zeg ik kortaf.
‘Wow, je ziet er ECHT goed uit!’ Hij keek mij nogsteeds verbaasd aan.
‘Dankje’ Er verscheen een lichte blos op mijn wangen. Ik zat zenuwachtig met mijn armband te spelen. Hij viel op de grond. Ik bukte om hem te pakken waardoor er een grote inkijk ontstond bij mijn hals (Zo strak bleek dat truitje dus niet te zijn). Ik ging weer recht zitten. Chris keek me met nog grotere ogen aan. Waarop ik nog meer begon te blozen.
‘WEGWEZEN JIJ!’ Ik schrok me rot, waarom moet mijn wiskundeleraar ook alles verpesten? Chris gaf me kalm een kus en liep weg. Ik heb geen idee hoe mijn leraar mij gezien heeft. Misschien hebben leraren een zesde zintuig?

verder!

nicenice!

verrrrrrrrrrrrder =$
ik vind hem echt nice.

LEEUUKK!!!

Verderrrrr <3

Xx

dankje =D. Ik ben even in de tegenwoordige tijd gaan schrijven, vorige verhalen waren verleden tijd. Vandaag even inspiratie opdoen. Vanavond zeker een stukje! x

Ik neem een hap van mijn McFlurry. Deze keer ben ik met Chris naar de Mac gegaan. We zijn gelijk uit school vertrokken en we zitten er nu. Nadat mijn wiskundeleraar mij mijn bijpassende straf had gegeven (De Revisie van het hoofdstuk negen overschrijven, DRIE KEER!) was ik uit. Chris staart nog steeds naar mij met grote ogen. Mijn lipgloss begon te vervagen. Maar dat boeide mij niet heel erg. Ik nam nog een hap van mijn McFlurry. Ik was verder dan Chris. Die moeilijk zijn aandacht kon afhouden van mij. Volgens mij dacht hij in de gang wel dat ik een ander meisje was. Want mijn haar heeft nu een stuk meer volume. Ik heb geprobeerd het kapsel van Beyonce na te doen in If I were a Boy, aan het laatst. En het is me aardig gelukt. Het zit nogsteeds goed. Chris leek geen hap door zijn keel te krijgen, wat wel raar is want je kan een McFlurry zo doorslikken.
‘Vind je het niet lekker?’ Vraag ik. Natuurlijk vind hij het lekker, met dat sletje in de stad at hij ook een McFlurry.
‘Wat?’ Vroeg hij, hij vestigt zijn aandacht weer op mijn gezicht.
‘Je McFlurry?’
‘Oh, ja gaat wel. Jij bent lekkerder’ Hij grijnst. Met een ondeugende blik in zijn ogen kijkt hij mij aan. Ik moest lachen, ik vond het eigenlijk niet klinken, jij bent lekker. Alsof je diegene opeet. Dat is geloof ik ook de reden dat ik lach. Ik heb intussen mijn McFlurry op. Chris is nog op de helft, of meer.
‘Zullen we buiten lopen?’ Vraag ik, ik heb geen zin om die junkfood geur de hele tijd op de snuiven.
‘Oke’
We doen onze jassen aan. Het weer is echt verbeterd! De zon schijnt, en het is druk in de stad. Het is 9 graden, iets te fris om zonder jas te lopen. Ik heb mijn zwarte leren jasje aan.
‘Heb jij hem ook opgemerkt?’ Vraag ik met een plagende toon.
‘Wie?’
‘Die ongelofelijke knappe jongen achter de kassa’ Zeg ik grijnzend. Chris lacht. Oppeens begint hij mij te kietelen. Ik gier van het lachen.
‘Stop!’ Gil ik. Chris negeert me en gaat door. Mensen kijken ons raar aan.
‘Alsjeblieft, stop!’ Lach ik.
Dit keer stopt hij wel. Hij staat achter mij en drukt me tegen zich aan. Ik lach nog een beetje na.
‘Omdat je het zo netjes vroeg’ Zegt hij heel onschuldig. Ik knijp hem in zijn zij.
‘Je zult toch nooit vreemdgaan?’ fluister ik oppeens. Chris leek een beetje van zijn stuk gebracht.
‘Nee, waarom vraag je dat?’ Zegt hij serieus.
‘Niks, ik vroeg het me gewoon af. Ik zag je namelijk met een meisje gisteren in de McDonalds’
‘Oh zij? Dat was mijn nichtje’ Hij klinkt heel fake. Ik besluit om er nog een schepje bovenop te doen.
‘Betast jij je nichtje?’ Vraag ik lachend.
‘Jahaa, nu jij nog’ Hij grijnst. Hij grijnst wel veel de laatste tijd valt me op. Een ondeugende grijns. Ik begin me alweer ongemakkelijk te voelen. Chris merkt de sfeer op.
‘Nee, even serieus. Het was mijn nichtje. Waarom zou ik vreemdgaan? Ik hou van je.’ Hij kijkt mij lief aan. Deze keer was het wel overtuigend vind ik zelf. Ik glimlach.
‘Nou, zullen we even je anticonceptie ophalen’ Hij moest lachen om zichzelf. Wat hebben jongens een ego, totaal geen humor.

niceeeeee!!

Verderr!!

Xx

Een heel kort stukje xp. Ik heb totaal geen inspiratie. Hebben jullie tips?

Ik loop door de gangen van de school. Ik ben iets te vroeg aangekomen. Eigenlijk een uur. Het eerste uur valt uit, en ik heb weer eens geen sms gekregen van de school. Nu moet ik mijzelf gaan vermaken het komende uur. Ik loop naar mijn kluisje, ik ga wel wat huiswerk maken in de aula. Ik pak mijn boeken en slenter weg. Ik wil net mijn boek openslaan als ik een bekend gezicht zie. Het meisje van de McDonalds! Ik weet het zeker, hoe ze zich gedraagd… Ze zit aan een jongen te friemelen die ik niet ken. Zal ik haar vragen over Chris?

Kort, maar wel leukk :grinning:

Nee heb geen tips, ben daar zo slecht in XD

VERDEERR :meisje:

je moet haar vragen of ze zijn nicht is, en dan zegt het meisje nee ik ben zijn vriendin en dan gaan ze met zijn 2en naar chris toe en dan is hij de lul xD en dan krijgt de hoofdpersoon een vééééél leukere jongen :grinning_face_with_smiling_eyes: ik heb oook geen inspiratie op t moment xD

haha verder