VERHAAL MORITZ.

[b]Oké. Ik ben nieuw hier, dus even alles uitprobreren, en nu begin ik maar hier.
Lang geleden heb ik een klein stukje geschreven, wat ik nu ga posten. Het is maar heel kort, but whatever.
Ik ben gewoon benieuwd naar de reacties. Geef gerust kritiek, maar wel opbouwend graag, want dan heb ik er ook wat aan. (misschien is het stukje wel te kort om goede kritiek te geven, ik weet het niet)

En Oja, vraag me maar niet naar de naam, want ik weet niet meer waarom ik hem heb gekozen, omdat ik dit stukje al lang geleden geschrven heb (:[/b]

Ik wilde dat het zomer was. Een perfecte zomer, waarin ik ging zwemmen in een groene sloot waarvan je juist niet schoon wordt, maar vies. Of voetballen tegen de garagedeuren, en dan net iets té hard schoppen zodat de eigenaren van die garagedeuren stampend achteromkomen en zeggen dat we op moeten rotten. En kamperen in mijn achtertuin in een tentje die eigenlijk bedoeld is als windscherm voor op het strand. En dat doe ik dan allemaal met Moritz. Mijn beste vriend. Maar dat kan niet. Niet meer. Want mijn beste vriend is dood.

Welkom, de topictitel mag niet in hoofdletters.

dankjewel! Moet het nog een beetje uitproberen allemaal hihi, maar waarom mag dat niet? Ik wil het best veranderen maar ik weet niet hoe het moet :S

de regels

Hoofdletters staan zo schreeuwerig, je kan het niet zelf veranderen, dat moet een moderator doen.