Oké, ik had tegen mezelf gezegd; niet meer posten, maar aangezien ik nog steeds wil verbeteren in mijn schrijven en wil kijken wat mensen ervan vinden, ga ik het toch nog één keer met dit verhaal proberen. Ik beloof dat ik het zal afmaken, wat veel beter zal gaan, aangezien mijn aanpak heel veel verbeterd is de laatste paar weken. Goed. Allereerst dit is een fanfiction, maar laat je daardoor niet afschrikken. Je hoeft de band niet te kennen of dergelijke (natuurlijk is het leuk als je dat wel doet, maar het maakt niet uit). Ik zal hier eerst een beetje uitleg geven over de band voor ik begin te schrijven.
—
Van links naar rechts: David Desrosiers, Chuck Comeau, Pierre Bouvier, Sébastien Lefebvre en Jeff Stinco.
Simple Plan is een punkrockband en zijn gevormd in 1999. Samen een hele gekke bende.
—
Korte inhoud:
Jaylinn is een jong meisje dat alles heeft wat ze maar wensen kan: een groot huis, een goede studie en een stel ouders die alles voor haar over hebben. Althans, zolang ze binnen hun lijntjes blijft trappen, wat niet zo gemakkelijk is. Ze haat haar studie en wilt er alles aan doen om er aan te ontsnappen. Wanneer een artikel, afkomstig van Simple Plan, haar dé ultieme kans geeft, grijpt ze die dan ook met twee handen. Hierin komt ze terecht in een nieuwe wereld, een wereld die haar zo goed bevalt, dat ze haar leven helemaal om keert. Zal Jaylinn zich kunnen staande houden tegenover alles?
Voorstukje:
Ze zat er al te ver in om nog terug te kunnen voor het te laat was. En er was niets wat ze eraan kon doen. Alleen toekijken. Achteraf gezien was dat misschien wel het slechtste wat ze kon doen. Want ze was iedereen kwijt die ze lief had. Iedereen die haar lief had. En er was geen weg te rug. Nooit meer zou ze kunnen hebben wat ze toen had. Ze had hém, en ze wilde nooit meer iets anders.