{Verhaal} Mission Impossible

hallo allemaal.
ik weet dat er al zat verhalen zijn, maar ik wilde de mijne toch even poste.
als het niks wordt/ is stop ik gewoon. Zeg het maar:
Ps. sorry voor het lange verhaal XD

Met blote voeten liep ik over het vochtige gras. Met mijn schift en kleedje plofte ik op het zachte schommelbankje. Met een zucht begon ik mijn engels te maken, en overhoorde ik mezelf zacht. Een angstig gevoel bekroop me. Maandag weer naar school. De gedachten dat er maandag weer nieuwe leerlingen rondliepen maakte me misselijk.
Misschien was het wel een bekende! Je weet maar nooit, diegene zou natuurlijk iets van mijn achtergrond kunnen vertellen of roepen: “ Ben jij Bridget? Dat meisje van beukenlaan 67?
De dochter van Robbert, de bankdirecteur. Ja ik herken je.!”
Of iets in die zin. Vorig jaar had ik zo`n drama meegemaakt. Mijn vrienden wisten niet wie mijn ouders waren, zelf kwamen ze niet echt uit een droomgezin. Tot ene Mellany op het toneel terecht kwam. Ze woont nog steeds bij mij in de straat. Maar elke keer als ze me ziet rent ze spontaan van me weg. Ik moet dan best wel lachen. Een meisje van 13 is bang voor bridget. Als mijn ouders dat wisten moest ik gelijk met een bos rozen bij haar langs gaan.
Mellany riep toen ook heel brutaal dat ze me kende en dat mijn vader Robbert van der wal heette. Ik ontkende dat met alle macht. Als mijn vrienden dat te weten zouden komen dan…
Ik wist goed dat ze een hekel hadden aan rijke kakkers als mijn ouders. Sterker nog,
ze haatte ze. Whitney liep op haar af en schelde haar kompleet uit. Ik ben blij met haar. Ze is gewoon. Niet rijk niet arm, alleen Whit is anders. Ze is knap lief en schattig… alles wat een jongen in een meisje ziet. Tieten heeft ze ook. Whitney geeft geen aandacht aan jongens. Ze ziet ze als vrienden meer niet. Mellany is toen huilend weg gerend. Zelfs haar vrienden stonden te trillen. Vincent, Triple E, en Bob proestte het uit. We zijn met zijn 6e .
Jade`s vader werkte samen met mijn vader. We deelde het zelfde geheim. Ze is al mijn buurmeisje zins ik werd geboren. Een roepende stem haalde me uit mijn gedachten: “
Bridget snel kom nou,!! Ze zijn er. Die nieuwe buren van ons.” mijn moeder dacht dat ze me overal mee naar toe kon slepen. “ zit wel lekker” riep ik terug.
Ik sloot mijn ogen en de zachte wind masseerde mijn armen en hoofd.
Toch trok iets me. Alsof een hand me aan mijn mouw vastgreep en me op een sluiproute naar
de heg trok. Maar ik liep echt. Nog net op tijd stopte ik bij een paar mega beuken. Met mijn bruine topje en zwarte shorts merkte niemand me op.
Ik hoorde mijn moeder praten en lachen. Een jonge vrouw met een meisje van 16/17 stonden met mijn moeder te praten. Ik kon niet goed zien hoe ze eruit zagen. Dus liep ik naar de volgende eik. In eens begon het meisje te gillen. Niet schreeuwen maar echt hoogmoedig gillen. Een duif vloog weg van het gegil. Nog meer duiven schoten vlak langs me. Een knalde er tegen me aan. Ik viel naar achteren en belanden met mijn hele rug in de modder.
Ik was niet toch niet meer te verstoppen dus liep ik maar richting sirene.
Ik keer goed naar het meisje. Ze had lang blond haar en een roze jurk aan. Roze oorbellen en een roze strik in haar haar. Vanbinnen hield ik het niet meer. Ze ziet er niet uit!! Net een zuurtje. Aan haar ketting te lezen heet ze Kate. Ik was aangekomen bij de “ geschokte “ mensen. “Wie bén jij?” vroeg ze arrogant. Mijn moeder keek me hoofd schuddend aan.
“ Ik ben het lieftallige dochtertje van deze prachtige vrouw hier.” Vertelde ik spottend.
Ik stak mijn hand uit: “ Aangenaam Kate.” “iewwlll” antwoordde ze. “ ik raak geen gewone mensen aan.” Tsss… wat een Bitch. Maar moeilijk kon ik me laten kennen. Jade en Whitney hadden me geleerd hoe ik om moest gaan met dit soort mensen. “ Dat neem ik als en compliment, Ohw, oepsie, modder aan mijn handen… nu moet ik een nieuwe manicure,” piepte ik. Toneel spelen ging me best goed af vond ik. Ik veegde mijn hand aan haar haren af.
“ Dat is dat. Weer 200 euro uitgespaard.” Ik wilde weg lopen maar draaide me nog om. Een onwijs lekkere jongen stond te klappen. Hij had een gespierd bovenlijf en donkere krullen.
Ik knipoogde en keek zijn helder groene ogen aan. Hij werd rood. Lachend draaide ik me om.
Missie Volbracht

Nou is het wat? Xx Milena

ik vind het wel wat

leuk :grinning:
nu wil ik weten hoe het verder gaat :grinning:

LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUK! <3

Ik zet hem meteen bij Favo.!
DOOR DOOR DOOR!!

Xx

hihi!
leuke reactie`s… ik zal nog wel een klein stukje plaatsen.

Als in een droom hoorde ik Jade roepen.
Rustig deed ik èèn oog open. Een drukke vriendin keek me ineens aan.
" Lig je weer te pitten op de schommelbank??" vroeg Jade.
geirriteerd keek ik haar half begrijpend aan.
" Moet je niet shoppen? voor je eerste date met Blaine?"
ging ze verder. " Heb ik een idee waar je het over hebt?" Jade en ik vertellen elkaar alles. Dus had ik haar over mijn nieuwe buurtjes verteld. Ze ratelde nog een tijdje over de buren door en af en toe knikte ik begrijpend. Met de nadruk op af en toe. " Dus heb ik een date voor jullie geregeld. Het is een dubbel date, morgen avond. Blaine, Tom, jij en ik. " Jade knipoogde. "Ik twijfel geen seconde! we moeten meteen weg…
Maar hoe? Scooter! uhh, afspraak. Bellen. Wie? Schoonheidsalon, kapper, dress4success… " Ik ratelde maar door. Jade regelde vaak date`s voor het groepje. “koppelaarster heet ze van der achternaam” had Whitney gezegt.
Ik was zelf vergeten te vragen hoe Jade aan zijn naam en de date zelf kwam. Zo druk had ik het met mezelf. Als het op date`s aankwam was ik een expert. Jade en ik riepen toch altijd dat pappie alles betaalde.
Morgen had ik een date… Eindelijk! Na 5 weken boy`s kijken. Blaine nam vaak vrienden mee naar zijn zwembad en zeg nou zelf… wat is er nou leuker dan met je beste vriendin cute guys checken :wink:

Als ik verder moet gaan hoor ik het wel.
Xx Milena

Verder!!
Ofcoursse!

verder :grinning:

hallo, sorry dat jullie zo lang moesten wachten… een stukje als beloning:

Met een blij gezicht liepen Jade en ik langs de boulevaard.
Jade`s gezicht ging uit naar een knappe jongen. ze knipoogde en keek weer weg. Hoe ze dat toch steeds deed vroeg ik me af. Op het betreft van de jongens zelf was ik en ramp. het is maar goed dat ik reddende engelen om me heen had. met vriendinnen kon je laggen en ze zijn er voor je, ook schieten ze je te hulp als je het even moeilijk had.
Jade zag er goed uit vandaag. Ook ik was niet verkeerd om te zien.
Nog een paar uur voordat we de Boys gingen ontmoeten.
Niets zeggend keek ik Jade aan. Ze hefd me nog steeds niet willen zeggen hoe ze aan de date kwam, of wat we gingen doen.
Mijn ogen stranden bij een klein boutigueje vlak na onze kapper.
We hadden nog wat tijd voor de afspraak bij de kapper. Alletwee hadden we 500 euro meegekregen. Niet heel weinig! Whitney en de anderen zouden ons kunnen afschieten als ze wisten wat een geld paps had.
Een paar honderd duizend euro verdiende onze vaders per jaar.
Niet heel gek voor de derecteur van een paar duizend banken. Het feit zelf dat we tegen ze moeten liegen. Het is net familie voor ons. Jade liep tegen me te lullen. ik trok haar naar het winkeltje dat ik daarnet zag.
We werden overspoeld door een heerlijke zoete geur en zacht zijde. Jade keek me boos aan. " Ik was aan het praten over tim ja! ". Meteen keek ze het winkeltje rond. Als eerste liep ze naar de tasjes en sjaaltjes. “hoe vond je dit? Geweldig! " Ze wachte niet op een antwoord. nieuwsgierig pakte ik een potje. Cherry Berry stond er op.
Een verkoopster had me in het oog. " Wat leuk dat je er interesse in hebt. Kijk eens wat hier staat: ook nooit succes met de boys? Altijd een Missoin Imposible?
Probeer en profiteer…”
de werkneemster verkocht ons heel wat spullentjes. ik was meteen verkocht. "Dat je dat nog aanraakt! Een sloeber met een sloeberproduct!
Dat is soo te verwachten."Ginger Probeerde me de dood in te praten.
maar ik liet haar wel even zien wie de baas is: " Wat aardig dat je me zo`n compliment geeft. Ik ben soo blij dat je me laat zien hoe ik niet moet zijn… ben blij met een vriendin zoals jij. Ciao schatje. "
Ik wierp haar een handkus toe en liep naar het kledingrek. Ginger bleef met een open mond achter. Nog een keer keek ik haar kant op. Ze zag me en ik knipoogde. Als ik nou ook zo met Jongens was.~~~~~~~~~~[/center]~~~~~~~~~~[/left]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
gogogogogogoogogog!
haHA
Verder <3
Xx (L)

verder !!!