[verhaal] Mijn dagboek

Dit verhaal gaat over Maddie, een meisje van 14 jaar. Ze heeft pas een vriendje, haar ouders zijn gescheiden en ze woont bij haar vader.

14 oktober, 23.36, bed.
Mijn vader heeft weer eens een nieuwe vriendin mee naar huis genomen. Nummer 63 geloof ik…? Echt waar, niet normaal hoeveel hij er meeneemt.
En als ik er wat over zeg krijg ik commentaar! “Maddie, ik wil graag weer geliefd worden, geliefd door een vrouw.” zegt hij dan. En als ik dan zeg: “Je word toch geliefd door mij?” dan zegt hij weer: “Schat, je begrijpt het niet.” en dan wuift hij het onderwerp weg en vraagt hij of ik nog huiswerk heb! Grrr, daar kan ik zo chagrijnig van worden, als ik geen antwoord op mijn vragen krijg!

Op school was het wel leuk. In de pauze zat ik bij Brian, mijn eerste vriendje.
Ik zou zó graag met hem willen zoenen, alleen ik durf niet! Misschien dat ik het morgen durf. Nou lief dagboek, ik ga nu slapen want ik ben moe. Morgen schrijf ik weer wat in je!
xx

Verder of niet?

klinkt niet echt orgineel, maar beetje kort stukje om erover te oordelen.

Ik plaats anders vanavond of morgen nog wel een stukje, kunnen jullie iets beter oordelen (A)

het doet me aan Ezzie’s dagboek denken, maar ga maar verder, want op dit stukje kan ik niet beoordelen