[verhaal] Merry Christmas..?

Dit verhaal gaat over 2 tweelingzussen van 15 jaar, ze gaan met kerstmis naar de familie van hun vaders kant, in Texas, Amerika.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

“Ik heb zo’n zin in Amerika, ik kan echt niet wachten!” zegt Kate tegen haar tweelingzus Katy.
“Ik ook, ik vind het echt geweldig, nog even en ik ga een lijst maken om de dagen af te tellen.”
Kate lacht haar uit. “Nee, nee, dat gaat te ver hoor, het is nog maar 1 weekje!”
Kate en Katy rennen lachend de trap af. “Mam?” Zegt Kate terwijl ze de kamer inloopt. Ze ziet dat haar moeder aan
het bellen is. Kate pakt snel een briefje en krabbelt: ‘Wij gaan even naar Jess, tot straks! Kus’, en laat deze aan
haar moeder zien, voordat ze ja of nee kan knikken zijn Kate en Katy al weg.
Als Kate en Katy aan komen fietsen bij Jess rent Jess al lachend naar ze toe. “Oh ik heb jullie zoveel te vertellen!”
gilt Jess. Kate en Katy zetten de fietsen op slot en lopen achter Jess aan naar haar kamer.
“Serieus, ik heb met zoon knappe jongen gezoend, hij was zo lief en aardig!” zegt Jess. “Oh heerlijk om dit allemaal
te horen!” zegt Katy lachend. Na nog wat gebabbel over de vakantie van Jess gaan Katy en Kate weer naar huis.
“Jeetje man wat is het koud, niet normaal.” zegt Katy. “Hé, heb je nou trouwens die site bekeken die ik je stuurde
via de mail?” vraagt Kate. “Ja, ik schrok wel even hoor, ik keek naar al die misdaden van die mannen uit Texas,
het waren bijna allemaal moordenaars en andere engerds!” Kate heeft een site doorgestuurd naar Katy over misdaden in Amerika.
“Maakt het je bang? Mij wel een beetje hoor…” zegt Kate. “Ja, mijn eigenlijk ook wel… Maar dat laat onze pret niet bederven!”
juicht Katy, en ze fietsen vrolijk naar huis.

Meer?

Het is heel erg van; ze doen dit, daarna doen ze dat, zij zegt dit en zij zegt dat.
Het is te… eentonig. En je gaat te snel, te weinig details / emoties die je vertelt.