Heey allemaal ,
Ik schrijf nu een verhaal die ik graag met jullie wil delen , ik kan geen samenvatting of zo plaatsen want ik weet nog niet hoe het gaat lopen . Het verhaal gaat wel over automutilatie dus het kan triggerend werken . Dit is mijn eerste verhaal , ik ben niet heel goed in het correct plaatsen van leestekens en zo , dus tips zou ik heel fijn vinden (: Ik begin maar gewoon met posten lijkt me (:
-------------
‘Lelijk wijf ! ‘ hoor ik als ik door de gangen loop . Tranen stromen in m’n ogen , ik loop snel door , naar de toiletten , hier sluit ik mezelf op in een hokje en begin te huilen .
Na 10 minuten gaat de bel , de pauze is voorbij , ik moet weer naar de les . Ik veeg de mascara onder m’n ogen vandaan en loop naar mijn lokaal . Als ik mijn lokaal binnenkom hoor ik ze fluisteren ; ‘die heeft lopen janken hahahaha’ . Het liefst loop ik direct weg , Maar ik ga zitten . ‘Begin maar aan je huiswerk , tot en met opgave 34’ . Ik open mijn laptop en ga bezig . Pling , een berichtje op Skype ; ‘Ha Jankerd’ . Negeren , negeren … Negeer het Sam … denk ik bij mezelf . Ik ga aan het werk , na een lange tijd gaat de bel , ik ben vrij . Ik pak mijn spullen in en loop snel naar buiten , naar de fietsen . Ik zie Stan staan , Met tranen in mijn ogen loop ik op hem af , hij is zo ongeveer de enige die ik echt vertrouw , een echte vriend . Hij slaat z’n armen om me heen en vraagt wat er is , Nadat ik dat uitgelegd heb fietst hij een stukje met me mee , Onderweg praten we verder , als we bij de stad zijn besluit ik dat ik nog niet naar huis wil , ik ga met hem mee . Eenmaal bij zijn huis zie ik dat zijn ouders niet thuis zijn . ‘gelukkig’ denk ik . Als we binnen zijn ga ik op de bank zitten , Stan pakt wat te drinken . ‘dankje’ zeg ik . Hij zet de tv aan op MTV , ik haal mijn laptop uit mijn tas en log in op ask . Ik schrik , ik zie allemaal haatasks ; ‘Je bent lelijk’ ‘Je hebt echt geen tieten he?’ ‘Junk’ . Ik log meteen weer uit , laat maar . Na een paar uur goed gepraat te hebben ga ik naar huis , Thuis pak ik drinken en loop naar boven om te ‘leren’ . Ik voel me vreselijk , ik wil van deze pijn af . Ik zet mijn favoriete serie op maar mijn gedachten zitten totaal ergens anders . Ik begin te huilen , ik haat mezelf . Na een poosje besluit ik me sterk te maken . ‘SAM ETEN !!’ Hoor ik onder aan de trap . ‘Shit , mijn ogen , ze zien dat ik heb gehuild’ Denk ik , ik ga er snel wat aan doen en loop naar beneden . We eten spaghetti , ‘lekker’ denk ik . Na het eten loop ik weer naar boven . Ik besluit maar gewoon te gaan slapen .
----------------------------------------------------------------
Ik hoop dat jullie het willen lezen , ik post misschien later nog een stukje als ik genoeg positieve reacties heb (: