[Verhaal] Littekens . *Kan triggeren*

Heey allemaal ,

Ik schrijf nu een verhaal die ik graag met jullie wil delen , ik kan geen samenvatting of zo plaatsen want ik weet nog niet hoe het gaat lopen . Het verhaal gaat wel over automutilatie dus het kan triggerend werken . Dit is mijn eerste verhaal , ik ben niet heel goed in het correct plaatsen van leestekens en zo , dus tips zou ik heel fijn vinden (: Ik begin maar gewoon met posten lijkt me (:

-------------

‘Lelijk wijf ! ‘ hoor ik als ik door de gangen loop . Tranen stromen in m’n ogen , ik loop snel door , naar de toiletten , hier sluit ik mezelf op in een hokje en begin te huilen .
Na 10 minuten gaat de bel , de pauze is voorbij , ik moet weer naar de les . Ik veeg de mascara onder m’n ogen vandaan en loop naar mijn lokaal . Als ik mijn lokaal binnenkom hoor ik ze fluisteren ; ‘die heeft lopen janken hahahaha’ . Het liefst loop ik direct weg , Maar ik ga zitten . ‘Begin maar aan je huiswerk , tot en met opgave 34’ . Ik open mijn laptop en ga bezig . Pling , een berichtje op Skype ; ‘Ha Jankerd’ . Negeren , negeren … Negeer het Sam … denk ik bij mezelf . Ik ga aan het werk , na een lange tijd gaat de bel , ik ben vrij . Ik pak mijn spullen in en loop snel naar buiten , naar de fietsen . Ik zie Stan staan , Met tranen in mijn ogen loop ik op hem af , hij is zo ongeveer de enige die ik echt vertrouw , een echte vriend . Hij slaat z’n armen om me heen en vraagt wat er is , Nadat ik dat uitgelegd heb fietst hij een stukje met me mee , Onderweg praten we verder , als we bij de stad zijn besluit ik dat ik nog niet naar huis wil , ik ga met hem mee . Eenmaal bij zijn huis zie ik dat zijn ouders niet thuis zijn . ‘gelukkig’ denk ik . Als we binnen zijn ga ik op de bank zitten , Stan pakt wat te drinken . ‘dankje’ zeg ik . Hij zet de tv aan op MTV , ik haal mijn laptop uit mijn tas en log in op ask . Ik schrik , ik zie allemaal haatasks ; ‘Je bent lelijk’ ‘Je hebt echt geen tieten he?’ ‘Junk’ . Ik log meteen weer uit , laat maar . Na een paar uur goed gepraat te hebben ga ik naar huis , Thuis pak ik drinken en loop naar boven om te ‘leren’ . Ik voel me vreselijk , ik wil van deze pijn af . Ik zet mijn favoriete serie op maar mijn gedachten zitten totaal ergens anders . Ik begin te huilen , ik haat mezelf . Na een poosje besluit ik me sterk te maken . ‘SAM ETEN !!’ Hoor ik onder aan de trap . ‘Shit , mijn ogen , ze zien dat ik heb gehuild’ Denk ik , ik ga er snel wat aan doen en loop naar beneden . We eten spaghetti , ‘lekker’ denk ik . Na het eten loop ik weer naar boven . Ik besluit maar gewoon te gaan slapen .
----------------------------------------------------------------

Ik hoop dat jullie het willen lezen , ik post misschien later nog een stukje als ik genoeg positieve reacties heb (:

Heeiii meidd x
Je weet denk k al wie k ben XOXO
Maar k wil ff zeggen dat k dit verhaal met tranen in mn ogen heb gelezen !
ik weet zo ongeveer wat je nu doormaakt . k ben ook een hele tijd genegeert van dat verhaal wat k je heb verteld …
Jij && lisa zijn de eenigste 2 die er voor mij waren . Julie hebben je als eenige druk gemaakt over mij . Als jij er niet voor mij was was ik er nu ook niet meer . ookal kennen we elkaar via computter&&shitt maar voor mij ben je gwn een ontzettend lieve vriendin ! (A’’)
Je moet weten dat ik er nu voor jou wil zijn …
Als je dr over wil praten dan zal ik er voor je zijn !
Ik weet dat jij helemaal niet zo bent zoals die mensen over je denken , ik weet dat jij geen verhalen achter iemands rug om verteld .
Zo ben jij gewoon niet !
Maar hoe dat ook , Stop alsjebliefd met snijden , t heeft geen 1e fuck zin … ik weet dat het miss een kick geeft k heb t zelf 4x gedaan ofzoow maar je krijgt er hoedanook spijt van geloof mij maar .
Het komt allemaal goed , als je maar gedult hebt . als ze je blijven negeren zeg dan dat jij wel weet dat je het niet hebt gedaan … Dan realisiren ze zich dat je het dus echt niet gedaan hebt .

Maar k ga nu stoppen met dit verhaal ding geval XO
K ben dr voor je meidd !! 'x

Snijden doe je niet omdat het een ‘kick’ geeft, lijkt mij. In ieder geval niet bij de gevallen die ik heb meegemaakt of hoe je dat dan ook zegt.

Ben ik de enige die zo’n voorgevoel krijgt dat de eerste reactie dezelfde persoon is?

Je bent niet de enige. Vooral omdat er staat ‘‘ik stop met dit verhaal ding geval’’.

Stoppen met dr eigen lap tekst ja. Het verhaal ding geval.

Het triggert niks hoor.

Niet om verder te lezen,
Niet om te huilen,
Niet om enthousiast te zijn.

Maar wellicht kan mevrouw XOXO nog wel een paar reacties plaatsen.

Misschien wat minder spaties gaan gebruiken.

owh :’)

em geen spaties tussen een woord en leestekens.

Dat was ook wat ik dacht, het zou wel heel triest zijn als iemand zelf een account voor zoiets zou maken. :’)

Maar over je verhaal: kijk even in een boek dat je goed vindt, daar kan je zien hoe je leestekens en enters en dergelijke moet gebruiken. Daar leer je heel veel van. :grinning:
Ik hoop wel dat je verhaal meer inhoud heeft dan alleen het snijden. Daarover kan je namelijk al zoveel lezen dat het leuk zou zijn om wat originelers te zien. :slightly_smiling_face:

Dit is ook precies waarmee ze zichzelf (onder andere) verraadt :’)

ohja idd hahaha

Vraag anders eens een mod om een IP-check, dan kan je bewijzen dat jij die reactie niet bent. :slightly_smiling_face:

Hoe kunnen tranen in je ogen stromen btw, ik zie dit niet echt voor me

Maar hé, ik begrijp ze wel hoor, TS. Jouw ‘vriendin’ zou hier toch niet zo reageren als jullie dit allang besproken hebben en elkaar getroost hebben of wat-dan-ook-het-maakt-me-niet-uit.

Ja, ze kunnen onderaan je bericht je IP-adres zien (je kunt het bij jezelf ook zien). Dus als jij een mod vraagt om even te kijken of dat van jou en dat van die reactie verschillend zijn en als je die mod vraagt om hier een ‘ja’ of ‘nee’ neer te zetten, kan niemand je nog beschuldigen. :slightly_smiling_face:

Oh wauw. Wat een gezeur weer. Boeiend als het dezelfde is. Het is geen troll of iets in die richting, dus waarom moet dit nou weer? Laat haar dr verhaal schrijven, geef reacties of niet en klaar.

Nou ehm, gewoon een berichtje sturen?

http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/help-de-moderators-het-forum-netjes-te-houden-249450.0.html

Haha, ben benieuwd.