[VERHAAL] Listen to your heart

Dit verhaal gaat over Noa, die hopeloos verliefd is op Darren. Darren is een beetje de hunk van de school, en wanneer hij interesse in Noa begint te tonen staat haar wereld op zijn kop… Ze is echter blind voor al zijn fratsen en bekijkt alles door een roze bril. Totdat er iets gebeurd wat de levens van zowel Noa als Darren voor altijd zal veranderen… Hij wil het een, en Noa wil het ander. Noa moet kiezen voor het te laat is!

De bel gaat. Snel pak ik mijn boeken, stop ze vlug in mijn tas en ren naar beneden. In alle haast struikel ik bijna over mijn eigen voeten, wat resulteert in een lachbui van de rest van de klas. Ik let er niet op en loop (lees:struikel) verder de trap af, naar de aula. Ik ben de eerste, gelukkig. In no-time zit ik op mijn favoriete plekje, rechts in de hoek. Vanaf daar heb ik goed zicht op de grootste hunk van de school, Darren. Hij is waanzinnig populair bij alle meiden hier op school en dat is niet voor niets. Darren staat bekend als de bad boy en schijnbaar trekt dat veel meiden aan. Hij is licht getint, heeft bruine krullen en zijn lichaam is gewoon prachtig. Zijn spieren zijn perfect gestroomlijnd en wanneer hij zijn perfecte witte tanden bloot lacht smelt mijn hart weg tot in mijn tenen, zo verliefd. En dan de manier waarop hij loopt… zo gracieus en sierlijk. En dan zijn ogen! Helderblauw, de kleur van een heldere zee in de buurt van een tropisch eiland. De kleur van een heldere hemel bij warm weer. Het soort ogen waarin je verdrinkt als je er naar kijkt. Voordat je er erg in hebt. Wanneer ik hem zie wordt de rest van de omgeving wazig, alleen nog maar oog voor hem. Dus haast ik me elke pauze om dit plekje als eerste te kunnen bemachtigen.

Zo ongeveer het beginstukje. Heb al vaker verhalen gemaakt maar dit is een compleet nieuw verhaal met onderwerp waar ik nog nooit over heb geschreven. In het begin misschien een beetje saai maar later wordt het steeds leuker believe me

verder (:

Al gauw stroomt de aula vol. Ik hoor stoelen om me heen schuiven maar ik besteed er geen aandacht aan totdat er een hand voor mijn gezicht langs vliegt en ik uit mijn trance wordt gehaald. Suffig kijk ik op in het gezicht van Kyra, wiens gezicht me lachend aankijkt. ‘Wakker worden, schone slaapster’ lacht ze en gaat naast me zitten. Kyra is al tien jaar lang mijn beste vriendin en ik kan altijd bij haar terecht. Ze is een wereldmeid. Ik kijk om me heen en zie dat alle stoelen om me heen al bezet zijn door mijn vrienden, waaronder Dirk. Dirk heeft al vanaf de eerste klas een oogje op mij. Helaas begrijpt hij mijn hints en veelvuldige afwijzingen niet en blijft hij het proberen… Dirk is een beetje een suffe jongen. Brilletje, puistjes en absoluut niet modieus gekleed. Al vind hij zelf van wel.

Al snel dwalen mijn ogen weer af naar de plek waar Darren zich begeeft. Wat is hij mooi… ik vraag me af hoe het zou voelen om zijn perfect gevormde lippen op de mijne te voelen. Ik voel de vlinders in mijn buik bij die gedachte. En dan… BAM. Een schok van top tot teen als zijn hoofd mijn richting op draait. Zijn blik ontmoet de mijne en het voelt alsof er kleine elektrische schokjes door mijn hele lichaam schieten. Ik voel dat mijn wangen een kleur krijgen waar tomatenpuree niets bij is. Snel kijk ik weg terwijl ik mezelf op mijn donder geef in mijn gedachten. Wat moet hij wel niet van me denken! Stiekem kijk ik uit mijn ooghoeken naar Darren en ik zie dat hij lachend een vriend een duw geeft, hem wat in zijn oor fluistert en dan bewegen beide hoofden zich mijn kant op.

Morgen ga ik op vakantiee

verder

verder :grinning:! alleen jammer dat we nu al in grote lijnen weten hoe het gaat

Ik vind het wel een leuk verhaal! Verder. :grinning:
Alleen in het begin had je niet moeten zeggen dat ze al een relatie krijgen…
Nu is de spanning een beetje weg .:blush:

VERDER en inderdaad wat Farelmeisje zegt :blush:

verder (:

Aaah jakkes kak je hebt gelijk. Ik had eig. dat voorstukje gemaakt zodat jullie bleven lezen omdat je wilde weten wat er zou gebeuren blabla, want het duurt nog wel even voordat dat echt gebeurt… Eerst spanning opbouwen hihi :grinning_face_with_smiling_eyes:

Edit: Ik heb het stukje waarin dat ene staat weggehaald, misschien dat jij het ook uit jou post weg kan halen(A)

Ik ben trouwens terug (duh anders kon ik niet posten:p) en ik ga nu meteen een stukje schrijven!

Ik voel dat mijn wangen nog meer beginnen te gloeien, voor zover dat mogelijk is. Snel kijk ik weer naar beneden en zo blijf ik de rest van de pauze zitten totdat, gelukkig, de bel weer gaat. Ik wil kijken maar ik durf niet, bang dat hij het ziet. Stilletjes blijf ik zitten totdat ik een duw voel aan mijn rechterzijde. Verbaasd kijk ik wie verantwoordelijk is voor die por en, wat een verrassing, Kyra is de verantwoordelijke. ‘Ik weet niet hoe het met jou zit, maar de doorsnee scholier behoort nu op te staan en zich naar een leslokaal te begeven. Tenzij jij een uitzondering bent natuurlijk’ zegt ze vrolijk en trekt me overeind. Ik loop zuchtend met haar mee naar de volgende les, terwijl ik mijn brandende verlangen om Darren te bekijken onderdruk. Jammer genoeg heb ik nu wiskunde, en hij niet. Volgende pauze weer een kans.

Tijdens de les valt er een briefje op mijn tafel. Ik kijk achterom en zie het gezicht van Kyra glimmen, ik weet meteen wie de schuldige is. Voorzichtig, zonder geluid te maken, vouw ik het briefje open.
Verklaar je nader, Noa. Ik weet dat er iets aan de hand is, of beter gezegd, ik weet dat er iemand aan de hand is. Wie is het, hoe heet hij, ik wil alles weten.
Ik voel mijn wangen rood worden terwijl ik de woorden op het briefje lees. Is het zo overduidelijk? Ik durf het Kyra helemaal niet te vertellen, ik zie haar reactie al voor me. ‘Hoe haal je het in je hoofd om op Darren verliefd te worden. Hij is een nietsnut, een waardeloze loser, een player.’
Met een zucht pak ik mijn pen en begin te schrijven.
Waar heb je het over? Ik ben gewoon wat gestrest vanwege de proefwerkweek volgende week. Moet nog zoveel leren en er is nog zo weinig tijd.
Snel kijk ik wat onze leraar aan het doen is, en wanneer ik zie dat hij zijn volle aandacht op zijn nieuwe iPhone heeft gericht gooi ik het papiertje in een prop naar Kyra toe. Tijdens het lezen schieten haar wenkbrauwen omhoog en ik zie aan haar gezichtsuitdrukking dat ze me niet gelooft. Ik glimlach even naar haar in de hoop haar te overtuigen, en buig me daarna over mijn wiskunde boek. Ik moet per slot van rekening wel leren voor de proefwerkweek.

ik vind het leuk ! (:

verder :slightly_smiling_face:

ik ga verder als ik heel veel verderreacties heb hahaha anders ben ik niet gemotiveerd =P

verderverderverderverder

Oke vooruit dan maar hihi

Wanneer de bel voor de pauze voor de tweede en laatste keer vandaag gaat ben ik weer als eerste naar beneden. Tenminste, ik dacht dat ik als eerste beneden was. Wanneer ik naar mijn vaste plek loop besef ik met een schok dat er al iemand zit. Kleine stroomstootjes schieten door mijn lichaam en ik adem schokkerig in. O mijn god. Darren. DARREN. D-A-R-R-E-N!!! Darren zit op mijn plaats! Hij kijkt me aan met zijn eeuwige glimlach en hij zwaait. Naar mij? Zwaaide hij naar mij? Ik kijk achter me maar hij en ik zijn tot nu toe de enige mensen in de aula. Sukkelig loop ik naar hem toe en ga links naast hem zitten. Mijn hele rechterkant begint te gloeien en ik ben me overbewust van het feit dat mijn wangen als gloeilampen aanvoelen.
‘Hai Noa’ zegt hij met een fluweelzachte, sexy stem.
Hij kent mijn naam! Hij weet wie ik ben!
‘H-h-h-hoi’ stotter ik en ik kan mezelf wel slaan vanwege mijn gestuntel.
‘Hoe is het met je?’ vraagt hij en weer voel ik een stroomstoot door mijn lichaam gaan bij het horen van zijn stem. Mijn hele lichaam staat inmiddels in vuur en vlam en zijn lekkere geur helpt ook niet bij het afkoelen. Ik verdrink in zijn ogen, ik kan nergens anders meer aan denken. Ik wordt zo in beslag genomen door zijn waanzinnige vertoning dat ik vergeet te antwoorden op zijn vraag.
‘Ehh… Noa?’ zegt Darren en kijkt me met een scheef oog aan.
‘Sorry sorry, ik was even aan het denken’ stamel ik en schaam me dood.
Wat zal hij wel niet van me denken?
‘Dat heb ik ook wel eens’ lacht hij en verblind me met zijn perfecte rij witte tanden.
‘Ik vroeg me wat af, Noa, en je moet eerlijk antwoorden. Als je het niet wilt moet je dat eerlijk zeggen, oké?’ zegt hij en kijkt me doordringend aan.
Hoe kan iemand in hemelsnaam nee zeggen tegen hem…

verder?

jaaa verder :slightly_smiling_face:

lekker veel reacties ook.,.:astonished: