[verhaal] Like; Oh mijn god!

:wave: Hey, girlscene-chicka’s!
Uit verveling is dit verhaal ontstaan xD
Het gaat dus over het leven van een allochtoons meisje, hier in Nederland. Eigenlijk heeft ze een prima leventje, ze heet dus Loubna, 15jaar en zit in 3Havo.
Alles gaat mis als ze een avondje uit gaat en als ze meer contact krijgt met die ene jongen. Nouja ik wil nog wel meer vertellen, maar lees maar xD k zie wel of t aanslaat :grinning:
oja voor de mensen die me kennen van mn andere verhaal, die gaat (denk ik) ook gwn verder! :grinning:

-------hier is meteen t 1e stukje -------

Ik gaap vermoeid terwijl ik de grote trap afloop. Op weg naar het biologie-lokaal. Dat is ook lekker, beginnen we de dag met bio. Kunnen die mensen geen rekening houden met ons ofzo?
Ze kunnen toch ook wel bedenken dat niemand, maar dan ook echt níémand de dag wil beginnen met mevrouw Zijleveen?
Het is dé bitch van de school! En dan is ze nog bitcheriger dan dé bitches. Ja, wij hebben alle types hier op school rond lopen. ‘Multi culti straatratten’.
Zo staan wij bekend bij de andere scholen hier in de buurt. Multi cultureel omdat we zowat mensen van over de hele wereld hier hebben. En straatratten, ja ik weet niet hóe ze erop gekomen zijn, maar het zal vast wel te maken hebben met de meederheid van allochtoonse Moslims.
Ik strek me uit en trek mijn shirtje recht terwijl ik van de laatste tree afloop. Een paar jongens die aan de overkant bij de kluisjes staan kijken me verlekkerd aan. Oh mijn god, het is nieteens kwart over acht en ze geilen al!
‘‘Dushi! Zullen we samen biologieën?’’ roept een donker getinte jongen. Glimlachend kijk ik op. Dat is de stem van Giovanni. Hij is Çuracao’s en de beste vriend van Darryl. Darryl is ook Çuracao’s en hij is hót!
‘‘Ik wil wel biologieën met die jongen naast je’’ reageer ik grijnzend met een blik op Darryl. Hij glimlacht en kijkt me diep in mijn ogen aan. Ik sla mijn ogen neer en draai me om. Dit is wel genoeg. Ik moet het niet té bont maken, want stel je voor dat…
Snel schud ik de gedachten uit mijn hoofd en haast me naar mijn lokaal voordat de bel gaat. Want als je bij mevrouw I’m thá Bitch te laat komt, heb ik een maand lang last van trauma’s en nachtmerrie’s.

Hmnee, teveel spelfouten, geen aantrekkelijke titel en niet mijn soort onderwerp.

'k weet niet wat k moet vinden, t is wel beter geschreven dan sommige verhalen hier op gs.

Ga door! Ben wel nieuwsgierig.

Eens. Ik vind het ook niet echt leuk geschreven.

Nou, op word waren er anders geen spellingsfouten (A)

maargoed, hier een stukje :

Ik scheur het papiertje van mijn chocolade reep en breek er een stukje af dat ik in mijn mond stop.
Ik geef de reep door aan Kaylee die er ook een stuk afbreekt en hem weer doorgeeft.
Het is nu pauze en zometeen heb ik nog één uurtje voordat ik uit ben.
‘‘Heb je doekoe?’’ vraagt Mo, die opeens voor me staat. Mo is mijn oudere broer en ik kan het goed met hem vinden, behalve als hij mij om geld vraagt.
Ik buk om mijn portomonee uit mijn tas te pakken als mijn mobiel, die in mijn broekzak is, begint te trillen.
Snel pak ik een vijf euro briefje en stop het in de hand van mijn broer.
‘‘Thanks man!’’ hij knipoogt en loopt weer weg naar zijn vrienden. Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en zie dat ik een smsje heb, van Darryl! Snel open ik het bericht:

Kan je na t volgende uur bij speeltuin? Kzie je daar :slightly_smiling_face: later, darryl

[b] Oh mijn god! Hij smst mij! Opgewonden hou ik mijn mobiel voor de neus van Kaylee.
Ongelovig staart ze van de mobiel naar mij en weer terug. ‘‘Like; oh mijn god!’’ fluistert ze.
‘‘Ga je mee?’’ grijns ik.
‘‘Ja!’’ gilt ze blij.

Ik knoop de laatste twee knopen van mijn trenchcoat dicht en loop de trap af. Het getik van mijn hakken galmt door de lege gang. Ik haast me naar het kluisje van Kaylee, waar we afgesproken hebben. Gelukkig ze staat er.
‘‘Hey dushi, let’s go’’ zeg ik terwijl ik haar op haar rug tik. Glimlachend sluit ze haar kluisje en volgt me.
We lopen naar het speeltuintje achter de school.
‘‘Wat vind je eigenlijk van hem?’’ vraagt Kaylee opeens.
‘‘Wie is hem?’’ vraag ik, haar vraag ontwijkend.
‘‘Darryl’’ achterdochtig kijkt ze mij aan.
Ik rol met mijn ogen. ‘‘Gewoon… Hij is leuk’’ dat laatste krijg ik er met moeite uit.
Tijd om te antwoorden heeft Kaylee niet want we lopen het speeltuintje in.
‘‘Héé dames, hoe is het?’’ roept Gio als hij ons ziet. Ik loop naar hem toe en ga op het bankje zitten, naast Darryl!
‘‘Goedgoed, met jullie?’’ vraag ik. Ik probeer om chill over te komen, wat me aardig goed lukt al zeg ik het zelf.
‘‘Als het met jou goed is, is het met mij ook goed.’’ beantwoord Darryl mijn vraag.
Hoorde ik nou een verlegen ondertoon?
Giovanni en Kaylee beginnen druk te praten over van alles en ik richt mijn aandacht op Darryl.
‘‘Waarom liet je mij komen?’’ vraag ik uitdagend.
‘‘Ik wou beetje chillen, met jou. Je weet’’
Ik knik en haal mijn mobiel tevoorschijn.
‘‘Heb je een sms?’’ vraagt Darryl.
‘‘Ja, van mijn vriendje’’ antwoord ik met omhoog gekrulde mondhoeken. Darryl’s gezicht betrekt en zijn ogen worden groot. ‘‘He- heb jij een vri- vriendje?’’ vraagt hij stotterend. Oh mijn god, ik heb Darryl, dé Darryl aan het stotteren gekregen! Dé Darryl die zicht áltijd kan redden en iedereen de woorden uit de mond haalt. Het is me gelukt! Met een blij gevoel zoek ik het smsje van hem op dat ik vanochtend kreeg en laat het hem zien. ‘‘Kijk maar’’ Ik hou mijn mobieltje voor zijn neus.
Hij kijkt me diep in mijn ogen aan, en ik kijk terug. Zijn ogen zijn zó mooi! Ze zijn een groen, met een bruine gloed. Het staat zo mooi bij zijn (licht) getinte huid. Hij is maar twee tintjes donkerder dan mij.
Langzaam brengt hij zijn handen naar mijn gezicht en pakt mijn gezicht dan vast. Ik leg mijn linkerhand op zijn pols en streel hem met mijn duim. Langzaam laat hij mijn gezicht los en legt zijn armen dan om mijn middel en drukt me zachtjes tegen zich aan. Ik sla mijn armen om zijn nek en laat mijn hoofd op zijn schouder rusten. Het voelt zo bijzoner, zo speciaal, zo… zo goed.
‘‘Weetje, ik vind je al een hele tijd leuk’’ fluistert hij zachtjes in mijn oor. Ik krijg een warm gevoel van binnen. Voorzichtig maak ik me los uit zijn greep en kijk hem weer in zijn ogen aan. Opeens beginnen we beide keihard te lachen.
Kaylee en Gio kijken ons aan alsof we gek zijn. Ik pak Darryl’s pet af en ren ermee weg. Ik hoor hem nog vloeken en dan rent hij achter mij aan. Ik ren door het speeltuintje en net als ik over het hek wil klimmen voel ik twee handen die mijn middel vastpakken.
‘‘Geef!’’ roept Darryl lachend. Ik houd de pet ver van me af zodat hij hem niet te pakken krijgt.
Hij heeft zijn armen nog steeds om mijn middel en lachend begint hij mij te kietelen.
‘‘Wat ben je aan het doen?’’ vraagt een stem opeens. Ik kijk op, oh mijn god…[/b]

darryl is lief !

gogo!

ik wil zeker verder lezen! :grinning:
en ik ben zo blij dat het andere verhaal ook door gaat !

Oh mijn god…

Ik kijk recht in het gezicht van Stephanie. Steph is een soort spook. Ze heeft haar lippen, gezicht én haren in dezelfde kleur. Ik weet niet hóé ze het voor elkaar heeft gekregen, maar het ziet er niet uit!
‘‘Tss, wat loop je nou dom te staren?’’ zegt ze arrogant. Ik pak Darryl’s hand die nog steeds om mijn middel heen geslagen is vast en kijk haar nóg arroganter aan. ‘‘Heb je foundation in je haren gesmeerd, of haarverf op je gezicht? Ik zweer het, je ziet er niet uit. Like; oh mijn god’’
Ze bekijkt me afkeurend van top tot teen. Ik knoop de knopen van mijn trenchcoat los en laat haar mijn shirtje dat ik eronder draag zien. Het is een paars shirtje aan de onderkant heel strak en bij de bovenkant losser. Het laat mijn cup C heel mooi uitkomen. Verder draag ik ook een donkerblauwe strakke skinny en paarse pumps. Haar ogen blijven hangen op mijn borsten.
‘‘Ja, dat is weer eens wat anders dan die zakdoekjes die jij tussen jou tieten stopt. Deze zijn echt’’ zeg ik arrogant.
Haar ogen worden groot en boos kijkt ze mij aan. ‘‘Tss, whatever. Je doet stoer omdat je met míjn ex bent’’
Ze legt expres de nadruk op ‘ex’. Ik draai me om en kijk Darryl aan. Iedereen weet dat ze een 9-dagen relatie hadden en dat zíj Darryl liet zitten voor Gio, die haar keihard afwees in de aula, in de grote pauze waar íédereen bij was.
‘‘Hoe is het met je liefdesleven?’’ vraag ik vriendelijk als ik me weer naar Stephanie draai.
‘‘Goed, beter als bij jou in ieder geval.’’ reageert ze.
‘‘Ja ik weet het, single zijn is heerlijk.’’
‘‘Ik bén níét single!’’
‘‘Whatever.’’ zucht ik verveeld.
Ik draai me om, pak Darryl’s hand en loop weg. Terwijl we terug lopen slaat hij een arm om me heen. ‘‘Jij bent mijn kleine prinsesje’’

ja k heb inspiratie xD

jaja goo :grinning:

Leukkleukkleukk
En die naam Darryl is perfect :smiling_face_with_three_hearts:

@LoveYouu44
haha, k vond Darryl ook n perfecte naam :flushed:

[b]
Ik laat me op mijn bed vallen en kijk naar buiten. Druppels regen glijden over het raam naar beneden. Steeds meer nieuwe regendruppels. Ze gaan ook steeds harder.
Op de deur word één keer geklopt en dan vliegt hij open. ‘‘Of je bent zo levenloos dat je die druppels op het raam gaat tellen, óf je bent verliefd.’’ grijnst Mo.
Ik grinnik zachtjes en ga rechtop zitten. Het is een tijdje stil.
‘‘Wie is het?’’ vraagt Mo opeens.
‘‘Wie?’’ vraag ik verbaasd.
‘‘Dat vraag ik jou dus, wie is die gelukkige jongen?’’
Ik kijk mijn broer achterdochtig aan. Meestal vond hij het niet goed als ik té vaak met jongens om ga, laat staan als ik een relatie ga beginnen. ‘Ik vertrouw die gozers niet en ik wil niet dat iemand van hun jou pijn doet weetje’ dat is zijn reden…
‘‘Het was een grapje hoor, er is niks’’ glimlach ik.
Hij kijkt me even aan en knikt dan. ‘‘Oké, maar je weet je vertelt me gewoon als er iets is. Ik wil er niet via via achterkomen, hé?’’
‘‘Nee, tuurlijk niet.’’

Ik word wakker door een vaag getril onder mijn kussen. Ik strek me uit en graai met mijn hand naar mijn mobieltje. 1 smsje, van Darryl! Oh mijn god…! [/b]

He prinsesje, ik heb je togh niet wakker gemaakt? Ik kannie slapen da komt allemaal door jouw, als jij nie zo mooi was, moest ik nie steeds aan je denken! Dus ik vond dat jij ook wakker moest worden en da je moet weten dat ik aan je denk :grinning: Maar ik ga weer proberen te slapen en k zie je morgen wel :slightly_smiling_face: Kusje voor mijn prinsesje, van Darryl

Oh mijn god! Ik lees het smsje 5x over en ik kan het nog niet geloven. Darryl, dé Darryl denkt om 03:28 nog steeds aan mij?! Snel sms ik hem terug:

Ik was wél lkkr aan het slapen, en aan het dromen over mijn droomprins en toen werd k wakkr :S ik kreeg namelyk n smsj van mn droomprins xD Ja dat is vage tekst, kweet maar k sms je wel als ik goed wakker ben, want dn weet ik wat ik sgrijf haha xD 2 kusjes terug naar mn prins op zn veroeste ouwe omafiets :grinning: haha, nouja nog 1 kusje dat zijn dr nu dus 3… PS. ik zei t togh, vage tekst…

Als het smsje verzonden is lees ik het nog een keer over. Ik verspil mijn beltegoed aan een dóm smsje? Waarom kan ik niks leuks of iets liefs terug zeggen?
Ik zucht diep en trek dan de dekens weer over mij heen. Ik moet nog 3uur en 30 minuten slapen voordat ik naar school moet. En ik kan beter niet met wallen van hier tot tokio onder mijn ogen aankomen.

moet ik eig. nog wel verder xD?

JAAAAAAA je moet verder ^^
leuk verhaal :slightly_smiling_face:

Jaaa zeker verder, het is echt leukkk :slightly_smiling_face:

Leuk!