Verhaal : Life of Megan.

Dit verhaal gaat over een meisje Megan , 16 jaar en woont in de USA CA. Over haar leven op school , thuis, met vrienden etc .

Groene landschappen raasde voorbij, Met een zucht draaide ik me om en keek weer voor me . Het idee al dat ik straks weer thuis achter de schoolbanken zat maakte me somber. Kon ik maar voor altijd in Parijs blijven zoveel lol trappen als ik wilde , geen ouders die zeurde , of leraren.Stukje voor stukje verdween Parijs , de stad waar ik zoveel beleefd had , waar ik zoveel geleerd had over mode . Ik was er voor mijn stage geweest een half jaar. Modeshows bezoeken . Ik had veel nieuwe vrienden gemaakt . Soms mistte ik thuis wel , Men ouders , kleine broertje, En mijn lieve vrienden daar Spohie , Kristen , Stephen. Hoe zou 't nou met hun zijn? We hadden veel gesmst, gemaild , gebeld. En ze waren zelfs 5 daagjes bij mij geweest ! Dat was echt super !

[b]Over enkele minuten zullen we landen in Calafornia , Riemen vast dus ! De stewardessen kwamen langs om te controleren.

Ik zocht m’n ouders maar nergens vond ik ze, ik liep een tijdje rond en zag oppeens een groot spandoek met WELKOM THUIS LIEVE MEGAN WE HEBBEN JE GEMIST ! tranen sprongen in mijn ogen en meteen rende ik naar ze toe . Ik knuffelde men ouders , men broertje , en men vrienden . Hoe kon ik nou gedacht hebben dat ik hier niet terug wou? Nu pas beseffte ik echt hoeveel ik ze gemist had. Megan wat hebben we jou toch gemist lieverd zei men moeder. Zoekend keek ik om me heen. Waar is Spohie ? Owh liefje ik moes van Spohie zeggen sorry dat ze niet meekon maar je hebt misschien wel gehoord over d’r nieuwe vriendje ? Oja die dacht ik , De laatste keren dat ze me belde kon ze alleen nog maar over hem praten … Nou lekker dan. Is haar ‘zoveelste vriendje’ weer eens belangrijker … Nouja ze bekijkt het maar. [/b]

reactiee ?:flushed: Wat vinden jullie ervan , pleasse geef antwoord xd , moet een verhaal maken voor school spellingsfouten maakte niks uit.

Hoort dit niet in bij de schrijfsels/verhalen- categorië?

Ik wilde net zeggen dat er aardig wat spelfouten inzitten (d’r, men, Calafornia → California etc.)
Het is vrij kort, weinig spanning, teveel in haar ‘gedachten’; er gebeurt te weinig om haar heen, ze vat alleen maar dingen samen.
Ook twijfel ik over de naam Spohie? (Sophie?)

Ik zou meer details van haar reis vertellen, hoe haar ontvangst er verder uitzag, etc.

(niet bot bedoeld)

Je moet een verhaal schrijven voor school, maar spelling fouten maken niets uit? Lijkt me als je een verhaal wilt inleveren op school, je juist even nagaat of er geen onnodige fouten inzitten.

[b]Eenmaal thuis aangekomen hadden we allemaal bijgepraat ,had ik de cadeautjes uitgedeeld die ik voor ze had meegenomen , En ik ging ik naar bed.

Trinnngggggggggggzzzzzzzz … Scheldend stond ik op … Pfffffff weer 5 x keer per week om 7 uur opstaan Jayjjj …
Ik liep naar men inloopkast en keek of er nog iets leuks tussenzat.
hmmmm…
Ik pakte een short en een lange witte thishirt met zwarte pumps eronder .
Onderweg na school kwam ik Brandon tegen,
Heeeeey Chickieee alles goed ? of moet ik vragen Bonjour Ca va ?
Hahahah , Brandon Bonjour ! Ca va bien et toi ?
Oui , oui , oui !
Hahahahhaa.
Vrolijk pratend liepen we naar school . Ooit heb ik wat gehad met Brandon , Maar gelukkig zijn we gewoon bevriend nu . Ik kan erg goed met hem opschieten hij is een goeie vriend.
Eenmaal op school aangekomen begon het al , Overal hoorde ik Oh daar heb je Megan , OMG MEGAN IS TERUG en balababala etc…
Ik was erg populair op school.
Overal zocht ik Spohie maar nergens was ze te bekennen. Ik wou wel eens weten wie at o zo ‘hotte’ vriendje van dr was.
Tringgggggg de eerste les begon.
Overal werd ik enthousiast begroet .
De lessen leken wel eeuwig te duren.
Gelukkig was het nu pauze haastig liep ik na de kantine opzoek naar Sophie, Zij doet havo dus we zitten niet bij elkaar in de klas. Ikzelf doe VWO.
Ook in de kantine was er niet.
Ik liep na Gravvy, Een populair cafeetje waar iedereen vanaf de 3e naartoe ging.
Ik zag ze zitten , En ook Hem. Vanaf die dag verandere de alles , Tussen mij en Sophie.[/b]

Leestekens? En enter na elke zin is vanzelfsprekend heel storend.

Ik blijf bij mijn feedback. De spelfouten zijn echt zonde, het is te snel geschreven met teveel gebeurtenissen en ‘hahahahaha’ en ‘blablablablabla etc’ (en zelfs de ‘tringgggggg’) is echt… nee, dat kan echt niet.

Overigens denk ik niet dat er in California havo/vwo niveaus zijn (school is daar anders).

(niet bot bedoeld)

Ja we moeten allemaal een leuk verhaal schrijven , op spelling fouten hoefde we niet te letten , Het ging om het verhaal , Waar het over ging etc …

Ps: het is inderdaad niet Spohie maar Sophie ;$ .

Ik liep naar binnen en Sophie zag me en gilde men naam. MEGAN LIEFJE JE BENT TERUG IK BEN ZO BLIJ JE WEER TE ZIEN ! Ik liep naar hun tafel toe , He Soof ! Meggie kijk dit is mijn Jason is ie niet hot ? Ja super Soof , maar luister heb je nog wat van Claire gehoord ? Ik heb der een paar keer gebeld maar ze neemt niet op , En gesmst maar ze smst niet terug… Neuhh verveeld keek ze uit het raam , Ik heb niks meer van der gehoord .

Ik bekeek Jason , Hij was echt knap Bruine half lange haren , groene ogen, gespierd , en vrij lang. Heeft zij weer geluk. Elke keer keek naar hem , Jason. Hij was echt hot. Maar vertel Meg nog iemand ontmoet in Parijs ? Nee . Fransen zijn lang niet zo interessant als ik dacht. Pff . Jason begon te lachen .Maar Franse meiden wel plagend stak ie zen tong uit naar Sophie.

Dat is best wel raar. Want je oefent nu het verzinnen van verhalen en daarbij lijkt het mij logisch dat je ook gelijk op je spelling let, want het leest niet fijn kan ik je vertellen!
Ach ja. Leraren…x) Is het voor Nederlands?

Offtopic : Megan fox op je avatar ziet der erg eng uit… ;d

Ontopic: leuk :heart: maar om het in Beauty, Health & hair te plaatsen :stuck_out_tongue:

Sorry maar het is echt niet te lezen. Bijna geen leestekens, allemaal spelfouten, je gebruikt spreektaal …
dodelijk irritant:’-)

Nee het is niet voor Nederlands het is voor zo’n module .

Ik wil stiekem niet eens lezen door al die losse komma’s : x