[verhaal] Liegen tot de dood.

Heey Girls, ik ben aan een verhaal begonnen: Het gaat over een meisje genaamd: Stacy van Soest, 1.65, blond haar, groene ogen en dun. Ze is net verhuisd en om indruk te maken, liegt haar hele leven bij elkaar.

“ Suus wat moet ik aantrekken als Marco zo komt?” afwachtend kijk ik me beste vriendin aan. Nadat ze wat in me kast heeft gerommeld haalt ze er een paars jasje uit een wit topje en een zwarte skinny. “Dit moet je zeker aantrekken.” Zegt ze met een knipoog. Twijfelend kijk ik ernaar. Suus rolt met haar ogen en zucht. “Jullie gaan alleen maar film kijken hoor”. “Ik weet het maar ik ben zo zenuwachtig, het mag gewoon niet fout gaan”. Ze reikt me de kleren toe, en ik trek ze aan. Ik strijk het witte topje strak, ik zie er best goed uit. Wat zeur ik ook, hij moet me maar nemen zoals ik ben. Ik grinnik zachtjes, en realiseer me dat hij hier ieder moment kan zijn. “Snel hij kan ieder moment aanbellen, neem de achterdeur oke, morgen vertel ik je alles”. Nadat ze me verteld dat het wel goed komt, en dat ik mezelf moet zijn nemen we afscheid.

Ik kijk op mijn horloge, al 16 minuten te laat. Ik zucht, neem een laatste slok van me cola. Zoekend kijk ik om me heen, en pak het pakje kauwgom dat ik vind op de koelkast. Teleurgesteld kijk ik naar het lege pakje. “Ook dat nog”. Rustig loop ik naar boven en pak me fel blauwe tandenborstel, ik laat een klodder pasta erop vallen en begin te schrobben. “Shit!”. Wanhopig kijk ik naar de huge tandpasta vlek op me paarse jasje. Ik ren naar me kast en pak me zwarte blouse, trek hem aan en doe er een witte riem omheen. Als naar 30 minuten de bel gaat ren ik naar beneden. “Je bent laat”. Zeg ik een beetje geïrriteerd. “Sorry schat”. Noemde hij me nou schat? Ik laat hem binnen en we lopen meteen naar boven. Gelukkig kon ik me Moeder het huis uitjagen. Daarvoor moest ik wel klusjes in huis doen. “ Voor wat hoort wat”. Waren haar woorden.

Marco is net weg, en ik ben aan het opruimen. Ik ben zo moe dat ik bijna neerval. Opeens begint er iets in me broekzak te trillen. Als ik me telefoon opneem, begint Suus hysterisch te schreeuwen. “En en en hoe was het, hebben jullie gezoend?” Ik zeg haar dat ik haar morgen alles vertel. Ik ruim de laatste spullen op, en kijk trots naar het resultaat. Goed gedaan stac, en nu lekker slapen. Ik trek me pyjama aan, poets me tanden en ga in bed liggen. Als ik net lekker lig te slapen begint me mobiel weer te trillen. Een sms van Marco. “ Hee schoonheid, was leuk vandaag ik hou van je x.” Ik glimlach en besluit morgen terug te sms’en, ik zet me telefoon uit en val meteen weer in slaap.

Klinkt leuk
Verderrrrrrrrrrrr

DANKJE :grinning: BEN AL MET EEN STUKJE BEZIG

lijkt me leuk :grinning:

verderr!

Nice, die blijf ik volgen, alleen had ik wel willen weten wat er nog meer gebeurd was met Marco, maar miesschien vertel je dat later nog, je hebt in ieder geval een leuk verhaal neergezet!!!

Klinkt leuk, dus ga maar verder ^^

oke!

GA MAAR VERDER!

ENN…
WIL JE HET HELE VERHAAL DIKGEDRUKT DOEN?DAT IS FIJNER OM
TE LEZEN

X.

waaah concurentieeeee xD
haha :stuck_out_tongue: leuk verhaal je kan goed schrijven, ik blijf lezen :grinning:
verderrr

Keurend kijk ik iedereen aan, hier loop ik dan door me nieuwe school. Ik ken niemand en niemand kent mij. Terwijl ik op me mobiel kijk hoe laat het is loop ik naar het toilet. Als ik mezelf in de spiegel bekijk, komt er een meisje uit een van de wc’s. Kritisch bekijkt ze me van top tot teen. Na 5 minuten mij te keuren begint ze te praten. “ Zo ben jij nieuw hier?”. “ Ja, ik ben net verhuisd”. Begrijpend begint ze te knikken.” Waar kom je dan vandaan?”. ‘Ma…” nee, Stacy als je zegt dat je uit Maastricht komt vind ze je niet interessant. “ Amsterdam.” Ze trekt een wenkbrauw op. “En waarom ben je verhuisd”?. Ik ben van school gepest. “ Ik ben van school getrapt, en toen wou geen school me meer aannemen”. Ze lijkt onder de indruk. Na een tijdje te hebben gepraat, ben ik erachter gekomen dat ze Vanessa heet, bij mij in de klas zit en 16 jaar is. Kletsend lopen we naar het lokaal. En Poef All eyes on me. Ik lach, stel mezelf voor en beantwoord de vragen. Als ik wil gaan zitten zie ik dat er nog maar een plekje is naast een Meisje. Ik ga naast het meisje zitten en iedereen begint te lachen. Ik bekijk haar, ze is een beetje mollig, ze heeft krullend haar waar blijkbaar drie potten gel in zitten. En een beetje kinderachtige kledingstijl. “Hoi, ik ben Stacy”. Geen reactie. Whatever.

Na Biologie en Verzorging is het pauze. Als ik me eten heb gehaald kijk ik rond of ik ergens kan zitten. Iedereen in de aula kijkt me aan, snel loop ik naar de wc. Ik voel de hatelijke ogen in me rug branden. Ik ga in een hokje zitten, verdrietig kijk ik om me heen, over staan teksten: Lucy & Anne BFF, Jeroen is lekker!, Hilde is een slet ect. Als ik een hapje van me boterham neem komen er een paar meisjes binnen, ze beginnen te lachen. “Zag je dat meisje net de in aula, o my god zo vriendloos.” Iedereen begint te lachen. Ik gooi me eten weg en loop het hokje uit. “Had je het over mij?”. Ik kom zelfverzekerd over, ook al schijt ik 7 kleuren in me broek. “Ja, ik had het over jou, en dan wat wou je doen schat”. Voor ik het weet staat er een afdruk van me rechterhand op haar wang. Angstig kijk ik haar aan en dan begint ze te lachen. “Jij hebt wel lef, jou mag ik wel”.

Ik neem een slok van mijn thee, ik kom elke dinsdag bij Suus thee drinken. En roddelen natuurlijk. We zitten niet op de zelfde school omdat Suus problemen met leren heeft. “En was het leuk met Marco?”. Geheimzinnig kijk ik haar aan.”Ja, we gingen Mirrors kijken, weetje wel die ene film met spiegels. En toen lag ik de hele tijd in zijn armen”. “En hebben jullie…?”. “Ja, we hebben gezoend”. Suus blijft serieus.”En hoe was het op school, al nieuwe vriendinnetjes gemaakt?”. Ik zat in een wc hokje te eten." Ja iedereen was benieuwd naar mij, en ze wilden allemaal met me praten”. Na nog wat te hebben gepraat besluit ik naar huis te gaan. Als ik door het park rij zie ik Marco. Ik stap af en loop naar hem toe.

IK ZAL VOORTAAN DIKGEDRUKT DOEN :grinning:
HAAAAJ LILKOEKJE :wave:

leuk nieuw stukje!

haaaaaaai!!! :frites: xD

hoooi!! ik vidn bijde verhalen leuk! ik hoop dat jullie gewoon elkaars verhaal blijfen lezen!
Maar ga zo door!

xoxo

leuk verhaaal :slightly_smiling_face:

yeaaah :grinning:

snel verdeeeeerr :dancing_women:

doen we ook hea ladychanel:D dan spam ik deze ook vol met de rest :grinning_face_with_smiling_eyes:
xD

-

Verder!:smiley:

Jaa dit is een coel verhaal

Love it