[verhaal] liefde van twee kanten...

Verder! :slightly_smiling_face:

[i]Rowena
‘‘Oh mijn god? Serieus?!’’ vroeg ik ongelovig toen Asmae me vertelde dat ze heeft gezoend met Zlatan. Het is drie uur in de nacht en we liggen op mijn kamer. Omdat Asmae door die date telaat zou thuiskomen heeft ze gezegd dat ze bij mij zou blijven slapen.
‘‘Ja echt waar! Ik kan het zelf ook nog niet geloven’’ zei Asmae blij. Ze pakte een kussen, drukte haar gezicht erin en begon te gillen.
‘‘Ssssht! Gek!’’ geschrokken gooide ik een kussen tegen haar hoofd. Haar gegil werd dan wel gesmoord door de kussen, maar het was riskant. Vooral met mijn ouders.
‘‘Oooh sorry’’ zei ze verlegen. Asmae wist min of meer wel wat hier in huis speelde. Niet alles ofcourse, alleen dat mijn ouders snel boos werden en nogal streng waren. Verder niets.
‘‘Kom, we gaan slapen’’ zei ik snel terwijl ik opstond om de licht uit te doen.

Het was al een tijdje stil. Een kwartier ofzo en ik was nog klaar wakker. Soms kwam midden in de nacht mijn vader mijn kamer in om me een paar klappen te geven omdat ik zogenaamd teveel geluid maakte, terwijl ik gewoon lag te slapen. Nu Asmae er was kon ik juist slapen, maar ik kreeg geen oog dicht. Slechte gewoonte. Ik moest altijd op mijn hoede zijn.
‘‘Rowie?’’ vroeg Asmae opeens.
‘‘Mmmm’’
‘‘Ben je nog wakker?’’
‘‘Mmmm’’
‘‘Ben je aan het eten?!’’ vroeg Asmae verbaasd. Ik hoorde dat ze opstond en even later flikkerde het licht aan. Ik maakte een snelle beweging met mijn armen die onder de deken lagen en hield ze voor mijn ogen. ‘‘Es, wat is er?’’ vroeg ik mompelend.
‘‘Ik weet wel dat je koekjes hebt!’’ zei Asmae.
Ik schoot in de lach. ‘‘Waar heb je het over?!’’
‘‘Dus je wilt niet delen?’’
‘‘Ik heb nieteens iets om te delen gek!’’
Asmae sprong op mij en trok de deken weg. ‘‘Waar is die koek?!’’
‘‘Welke koek?’’
‘‘Die je net aan het eten was.’’
‘‘Ik at niet, ik sliep’’
‘‘Niet, je deed de hele tijd Mmmmmmmm. Net als mmmmmmmmmmm van Mora’’
Ik lachte. ‘‘Es je bent gek, ga slapen!’’
‘‘Whatever’’
Opeens begon mijn mobiel te trillen. Ik werd gebeld. Asmae sprong op en gritste mijn mobiel van het nachtkastje en nam op. ‘‘Dariooooooooo!’’ lachte ze. ‘‘Huh? Wat dan? Nee, serieus? Ja weet niet. Nee ze zei niks. Wat is er dan? Oh mijn god! Nee. Weet niet. Ja. Ja. Neee?! Ja begrijp ik. Ja. Ja. Nee toch? Oke. Ja. Ja nee oke. Ja nee weet ik. Okee, slaap lekker nog. Oke doeidoei’’ en ze hing op.
‘‘Wat is er?!’’ vroeg ik meteen. Asmae keek me alleen maar aan voordat ze antwoord gaf. Toen haalde ze diep adem en begon te praten.[/i]

Verder! :sunglasses:

verder :open_mouth:

okeee ff een vraagje; hoe moet je de titel veranderen? want ik kom er net achter (bn bezig met schrijvn (A) ) dat deze titel helemaal niet bij het verhaal past.
en er komt strax wss een nieuw stuk :slightly_smiling_face:
x

als je de titel wilt laten veranderen moet je dat aan een mod vragen (:

ga maar verder :d