[Verhaal] Leegte - een plekje voor jou.

[i]Hey Girls,

Omdat mijn andere verhaal afgelopen is, ben ik een nieuw verhaal begonnen. Ik hoop dat jullie er net zo van genieten als het vorige verhaal, Enjoy!
Tips, reacties en commentaar zijn meer dan welkom.[/i]

Intro: Melissa, een meisje zoals alle anderen leeft een eenzaam bestaan. Ze staat nou eenmaal niet open voor andere mensen. Dat komt door een heftige gebeurtenis in het verleden. Al jaren heeft ze geprobeerd deze gebeurtenis te vergeten, maar beetje bij beetje herinnert ze zich dingen die ze eigenlijk niet wil weten. School is een ramp, eenzame lessen en verschrikkelijke pauzes. Tot op het moment dat er een mysterieuze jongen de school binnen wandelt.

Ik volg :slightly_smiling_face:

Ik volg ook :grinning:

ik ook!! :upside_down_face:

Aww, allemaal bedankt :hugs:

Ik volg ook, lijkt me leuk.

Bedankt :hugs: ^

Proloog
Na al die jaren heb ik spijt. Spijt dat ik me niet eerder verontschuldigd heb tegenover haar. Ik kon niet begrijpen waarom ik tot deze daad gekomen was, maar ik wist wel dat ik haar pijn had gedaan. Ik zou er alles, maar dan ook alles voor over hebben om mijn daad ongedaan te maken. Maar dat kon niet meer, daarvoor was ik veel te laat. Ik hoop dat ze er vrede mee heeft, maar ik betwijfel het. Daarom ben ik teruggegaan, voor haar. Ik hoop dat ze me ooit kan vergeven. Want wat ik gedaan heb is gruwelijk. Sorry.

Ik volg! Interessant.

Aww, dankjewel.

Lalala

Ik ben benieuwd!

Mooizo! ^^

Ik volg! Ziet er leuk uit :slightly_smiling_face:

Bedankt, vanmiddag zal ik wat meer posten.

Hoofdstuk 1
Vandaag was weer een vreselijke dag, een dag die je het liefst overslaat. Over school wil ik het liever niet hebben, maar het was kort samengevat een ramp. Ook het weer zat me niet mee. Net toen ik besloten had om vandaag wat aan mijn conditie te gaan doen, begon het keihard te regenen. Dus ik sloot mezelf op in mijn slaapkamer en ik nestelde me tegen de verwarming aan. Ik woonde hier samen met mijn moeder, mijn vader was overleden. Het huis was nou niet echt super luxe, mijn moeder had niet veel geld. Knus was het wel, door alle oude voorwerpen die door de jaren heen in het huis verspreid stonden. Maar vaak miste ik de aanwezigheid van mijn vader. Ik was nog maar tien jaar oud toen hij overleed. Mijn moeder had me nooit verteld waaraan hij is overleden en zelf wist ik het niet meer. Dat kwam door mijn geheugenverlies. Ongeveer rond de tijd dat mijn vader dood ging, had ik een botsing gehad met een auto. Ik had een hersenschudding opgelopen en ik was tijdelijk mijn geheugen kwijt. Helaas heb ik mijn geheugen nog steeds niet terug, dus zo tijdelijk was het niet. Ik heb altijd gedacht dat er een verband was tussen mijn geheugenverlies en de dood van mijn vader, maar mijn moeder heeft me verteld dat ik ongeveer een halfjaar na de dood van mijn vader de botsing kreeg, dus ik geloofde nu niet meer dat er een verband was. Nou ja, misschien ook wel; mijn moeder vertelde me niet veel.

Ik volg ^^

Gezellig ;d

:beer:

Lijkt me echt leuk!!