Hallo, dit is mijn eerste keer dat ik een verhaal op GS post, ik vind het ook best wel een beetje eng en heb best wel wat getwijfeld haha. Ik hoop dat jullie het wat vinden. Ik wil nog niet teveel verklappen, daarom is de ‘intro’ maar kort. Tips en dergelijke zijn altijd welkom.
Hij is van mij
Wanneer Sandra op een ochtend een vreemd briefje in haar brievenbus vind veranderd haar hele leven.
Ze moet ineens keihard vechten voor wat van haar is. Wie kan ze vertrouwen en wie niet?
Eerste stukje:
[i]Langzaam rij ik het erf op, ik hoor de steentjes knisperren onder de wielen van de auto. Davids auto staat netjes geparkeerd op de oprit, er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Ik stap uit, pak mijn tas en draai de auto op slot. David verschijnt in de deuropening en Luna komt kwispelend naar me toe gelopen. Ik ga op mijn hurken zitten en aai Luna over haar bol. Daarna loop ik naar David.’‘Hallo lieverd,’’ begroet hij me en ik geef hem een kus. Ik loop langs hem de woonkamer binnen.
Mijn mond valt open. ‘‘Oh wauw, alles is zo netjes.’’ David kijkt me trots aan. Ik loop naar de box en til de kleine eruit. Hij begint direct luid te schateren. ‘‘Hee lieverd, hallo schatje, mama is er al weer.’’ Ik geef hem een kusje op zijn neus. Zijn ogen twinkelen en hij slaat zijn mollige armpjes om me heen. Met Tim op mijn arm loop ik naar de keuken waar David inmiddels verder is gegaan met koken. ‘‘Het ruikt heerlijk lieverd.’’ Hij glimlacht even naar me.
Ik hoor het bekende deuntje van de huistelefoon, snel neem ik op. ‘‘Hallo met Sandra.’’ Ik hoor gesnotter aan de andere kant van de lijn. ‘‘Hallo? Wie is daar?’’ Dan begint er iemand zachtjes te praten. [/i]