[verhaal] Justin bieber <3.

‘‘Rosaa, wakker worden!’’ riep mijn moeder.
''Vandaag gaan we verhuizen naar Atlanta weet je dat nog?
ATLANTA , ATLANTA,ATLANTA , ik had er zo’n zin in eindelijk weg van ‘‘kikkertjesland’’. Alleen hoop ik niet dat ik Justin bieber tegenkom…
Ik kon niet lang meer nadenken want de bel ging, ‘‘ik doe wel open, mamm…’’
Ik huppelde naar beneden in mijn konijnen pyjama .
‘‘Hoiii, Paashaas’’ riep Eline, mijn beste vriendin opgewekt en lachend.
‘‘Haha, ik ben pas net op!’’ antwoordde ik terug.
‘‘We moeten er pas over 6uurtjes zijn!’’ zei ik .
‘‘Jaaa,maar je weet dat ik altijd optijd ben’’ antwoordde Eline .
‘‘Optijd?, te vroeg’’ zei ik lachend.
‘‘Hahaha, jaah zo ben ik eenmaal…’’ zei Eline.
We liepen naar boven om te praten over van alles en nog wat terwijl ik me rustig omkleedde.
‘‘Ik hoop dat we Justin tegen komen!’’ riep Eline.
‘‘Nee, jakk hij lijkt me echt zo’n opschepper die denkt dat iedereen alles voor hem doet!’’ zei ik.
‘‘Heb je niet gehoord dat hij tegen een man die moest zeggen waar hij moest staan, raak me fúcking niet aan heeft geschreeuwd?’’ antwoordde ik .
‘‘Dat was doordat hij hem bijna liet vallen sufkop’’ zei eline.
‘‘Ja, het zal allemaal wel als we hem maar niet tegen komen …’’ antwoordde ik geiiriteerd.
'‘Ok, what you want … ‘’ antwoordde ik met een vals engels accent waardoor we allebij dubbel lagen.
‘‘Komen jullie eten? we gaan zó! ‘’ riep Rosa’s moeder.
Okee, mompelde we met tegenzin.
Na het eten deden we wat make-up op , we moeten er goed uitzien als we in Atlanta gaan wonen . ‘‘Voor justin bieber’’ antwordde Eline met duidelijke humor . ‘’ Hou toch is je kop over hem, ik hoef,wil hem niet zien klaar PUNT .’’ antwoordde ik . Ik werd langzamerhand echt geiiriteerd.
Eenmaal klaar in het vliegtuig viel ik in een diepe slaap met muziek aan van Beyonce,Rihanna,Esmee denters ; maar niet van Justin bieber . *bweeh*.
Later werd ik wakker gemaakt door Eline; ‘‘we zijn er!’’ riep ze.
Let’s Go !
We stapte het vliegtuig uit toen ik het ‘’ mooie Atlanta’’ zag wist ik het zeker ; dit word geweldig!
Winkelcentra,fonteinen,het weer ; zon,zee,strand & LOL.
Eline sprong op mijn rug waardoor we allebij op de grond belandden.
Giechelend,lachend,gierend,brullend rolde we over de grond.

Toen wist ik het zeker; Dit word FANTASTISCH. :slightly_smiling_face:

Verder ?

Uhm tja, justin bieber niet echt mijn ding.

Ah, lekker, een huppelkutverhaal.
Laat het eens nakijken door iemand, qua spelling enzo.

ik haat justin bieber, en het is fantastisch niet fantastish

“Alleen hoop ik niet dat ik Justin bieber tegenkom…”

:grinning: want die kom je zomaar tegen idd. Maar het is heel irritant dat je na elke zin op de enterknop drukt, schrijf in alinea’s, dat zou al een stuk beter zijn. En je springt erg van de hak op de tak en ehh ik snap het niet, waarom zouden ze justin bieber tegen komen? D: en je schrijft ook niet echt heel leuk ofzo ‘jaah’ ipv gewoon ‘ja’ en ‘OK’ en*bweeh* ertussen?

Ja en je komt ook elke dag Justin Bieber tegen als je in Atlanta woont…
Hmm, van mij hoef je niet door te gaan, misschien dat anderen het wel een leuk verhaal vinden.

en hoezo gaan ze in atlanta wonen? en waarom gaat haar beste vriendin mee?

Niet de hele tijd wisselen van schuine letters naar dikgedrukte en van dikgedrukte naar gewone. En voor de rest ook nog je spelling nakijken.

Ze gaan naar de school waar justin bieber opzit.
Het zijn tieners die ook worden als okeej en bweeh (kotsgebaar) gebruiken.
En k kreeg juist adviezen om vaker op enter knop te drukken omdat het anders moeilijk & lang wordt te lezen.
En ik zal na het posten de spelling nog ff nakijken want zo een domme fout als fantastish moet er niet in voor komen.
Dankjulliewel.
Xxx.

Hmm,

het spreekt mij niet echt aan, sorry.
daarnaast vind ik het ook erg slordig geschreven.

ja maar dan kan je beter schrijven van ‘ze deed alsof ze moest overgeven’ ofzo, want dat kan je gewoon niet zo in een verhaal neerzetten.

Ze gaan naar Atlanta because haar moeder heeft daar goed werk gevonden en haar dochter er graag naartoe wou.
Voornamelijk omdat haar beste vriendin eline er woont.
Eline woondde eerst ook in nederland maar moest verhuizen naar atlanta.
De vader van eline woont in atlanta daarom verhuisd ze daarnaartoe .
Haar ouders zijn gescheiden.
Leeftijden: allebij 15.
Waarom gebruik ik schuingedrukt? ;
Als ze iets denkt maar niet zegt gebruik ik dat want anders zouden daar aanhalingtelens geplaats moeten worden.
En dan gaan mensen weer DOM doen . xD

Xxx. (Hopelyk genoeg geinformeerd)

Ziek slecht verhaal. Het is echt helemaal niet goed geschreven.
Van mij mag je wel stoppen.

het lijkt meer een samenvatting van iets. Want waarom zou je met je beste vriendin gaan verhuizen en je mam?
Ik denk je moet meer in het detail gaan (geen idee hoe ik dat in een nederlandse zin moet zetten,sorry) Want anders is je verhaal naar de 3de forumpagina afgelopen.
Ik zou verder schrijven, want door de kritiek leer je er wel van.

Ik vind zoveel enter trouwens ook heel irritant.

het is ook op tijd niet optijd. Optijd is geen woord.
Daarbij snap ik het niet zo goed. Je zegt dat haar vriendin al in Atlanta woont, maar op het begin van het verhaal zijn ze nog niet in Atlanta toch? Of is Eline dan ook ineens in Nederland?

ja dat moet je dus in je verhaal zetten want anders weten mensen echt niet wat er gebeurd en waarom.

Ja van mij ook wel eigenlijk. Misschien leuk voor een kinderboek ofzo, maar ik denk toch dat de gemiddelde leeftijd voor zoiets iets te hoog ligt hier…

Als je dit nou van tevoren zegt…

Maar het leest wel heel erg irritant.
In een boek staan er toch ook niet de hele tijd van die dikgedrukte en schuingedrukte dingen. Ik vind het irritant. Mijn mening.