Hee allemaal! Misschien dat een heel klein paar mensen hier me nog kennen, waarschijnlijk niet, want ik heb mijn naam en avatar ook nog aan gepast. Maar ik ben begonnen aan een nieuw verhaal! Ik ben pas net begonnen, maar ik wil het posten omdat ik hoop zo motivatie te krijgen om het af te maken! Het verhaal is gebaseerd op het liedje ‘jar of hearts’ van Christina Perry en toen ik daarnaar luisterde kwam dit in me op. Hopelijk bevalt het
Het verhaal kan ik niet al te veel over vertellen, omdat het ook zichzelf moet wijzen en anders de lol van het verhaal af is. Wel kan ik wat uitweiden over de hoofdpersoon, Stephanie.
Stephanie is een meisje van 25 jaar oud die werkt bij een uitgeverij, ze woont in Amsterdam en haar ouders wonen in Spanje, omdat ze hierheen zijn gegaan nadat haar vader daar een goede baan kon krijgen. Zij bleef alleen achter. Ze heeft geen broers of zussen en bijna geen familie, haar grootouders van beide kanten zijn al overleden en de enige die ze heeft is een tante van haar moeders kant.
De proloog
‘Wie denk je wel niet dat je bent?’ Riep ik hem na, woedend, huilend, in alle staten. De mascara op mijn ogen was uitgelopen en ik zag er waarschijnlijk uit als een wrak, maar mijn gevoelens werden wel ge-uit en daar ging het om, niet waar? Alex liep verder, zonder op of om te kijken. Hij dacht echt dat hij de wereld beheerste, dat hij me in zijn macht had, dat ik morgen wel weer huilend aan zijn voeten zou zitten, smekend of we nog een kans hadden. Deze keer niet. Deze keer was het echt over.