Heyy,
Ik vind het wel leuk om soms verhalen te schrijven, dus ik dacht: laat ik hier eens een stuke posten. Ik zou graag wat reacties en tips willen of ik door moet gaan?
Nouja, hier komt het:
Ik trap stevig door en de wind waait door mijn haren. De tranen rollen over mijn wangen. We zijn echt beter af zo, ik doe dit voor jou, ik zal altijd van je blijven houden, maar ik kan het niet meer… De woorden die hij het laatst tegen me zei spoken door mijn hoofd. Hoe kan het nou ineens afgelopen zijn? Een maand geleden waren we nog zo gelukkig. Ik open de deur van de garage en gooi mijn fiets tegen de muur. Dan pak ik mijn spiegeltje uit mijn tas en bekijk mijn ogen. De mascara zit ondertussen overal, behalve op mijn wimpers. De poging die ik doe om de mascara een beetje weg te poetsen, mislukt. Ik besluit maar gewoon naar binnen te gaan en zo snel mogelijk naar boven te lopen. Gelukkig zit mijn moeder in de kamer televisie te kijken als ik binnenkom.
‘Hai mam!’ klinkt het vanuit de gang door het hele huis.
‘Hee Lisa, waar bleef je?’
‘Ik moest nog werken aan een schoolopdracht.’ lieg ik. Mijn moeder hoeft niet te weten dat ik eigenlijk bij Bob was, dan gaat ze weer vragen stellen. Ik ren ik zo snel mogelijk de trap op en laat me met een plof vallen op mijn grote tweepersoonsbed, die ik vaak gedeeld heb met Bob, de jongen die voor altijd in mijn hart zal blijven.