(verhaal) It's all forgiven, not forgotten boy

It’s all forgiven, not forgotten boy.

Met betraande ogen kijk ik Danny aan.
‘Je houd van me, toch? Waarom doe je me dit aan Danny?’
Onverschillig haalt Danny zijn schouders op, en staart wat naar de losse veters van zijn sneakers. Ik knipper met mijn wimpers wat opkomende tranen weg.
‘Alsjeblieft Danny, ga maar. Ik kan dit niet meer aan.’
‘Kom op, doe nou niet zo. Ik hou van jou, dat weet je toch?’
Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk hem verbaasd aan.
‘Eerlijk gezegt, weet ik dat niet. Je hebt het me nooit laten merken, nooit.’
Danny kijkt me strak aan, en draait daarna zijn hoofd weg.
‘Morgen kom ik terug, dan praten we verder.’
Ik sluit mijn ogen, en voelde hoe Danny een kus op mijn voorhoofd drukte. Daarna hoor ik mijn kamerdeur dichtvallen.

verder?
sorry als er d/t foutjes inzitten mn word is er mee opgehouden…

wel een heel kort stukje om te beoordelen…

Ik heb hier nog een stukje :

Verbijsterd blijf ik achter. Mijn tranen die ik net binnen gehouden had kwamen er nu uit. Ik pak een doos met tissue’s en begin luid te snikken. Waarom deed hij dit? Dit was nu al de 3 keer dat hij vreemd ging. Ik haat dit, ik haat Danny. Waarom geef ik hem telkens opnieuw die kans? Die kans om opnieuw mijn hart te breken. Dit is niet goed. Niet goed voor mij, en niet goed voor Danny. Ik stop ermee, ik ben hier klaar mee. Ik wil geen pijn meer lijden, ik wil mezelf niet meer voor de gek houden. Ik trek een tissue uit de doos, en veeg mijn tranen af. Ik zucht, en sta op. Oke, Danny het is voorbij, over, done. Of hoe je het ook wil noemen. Ik ben er klaar mee, en dat ga ik hem zeggen ook.

verder?

ja ga maar verder :slightly_smiling_face:

ga maar verder. kan het op deze twee stukjes nog niet echt goed beoordelen maar het klinkt leuk!

Met tegenzin fiets ik door de koude wind naar Danny’s huis. De wind prikt in mijn ogen, en waait door mijn haar. Moet ik dit wel doen? Is dit echt wat ik wil? Ik wil van deze pijn af, en deze leugens. Dus ik neem aan dat dit het beste is. Ik fiets de oprit op. Ik kijk even naar de donkerblauwe huisdeur, en zet daarna mijn fiets tegen het muurtje aan. Twijfelend loop ik naar de deur toe, en hou de goud glinsterende bel ingedrukt. Ik zet een stapje naar achter, en blijf zenuwachtig staan. Hoe ga ik het hem zeggen? Shit, daar had ik niet over nagedacht. Ik hoor hoe de deur van binnen open word gemaakt. Danny verschijnt in de deuropening.

verder?

yup, verder!

Langere stukjes!

‘Esmée.’
Zijn stem klinkt koud. Ik pers een glimlachje rond mijn mond en wacht af. Danny houd de deur voor me open zodat ik naar binnen kan. Ik knik bedankend en stap de hal in.
‘Zullen we naar mijn kamer gaan?’
Ik knik, en volg hem op de trap. Hij opent de deur, en gaat op zijn bed zitten. Ik haal diep adem en kijk hem aan. Kort en krachtig moet het worden, dit moet snel voorbij zijn.
‘Dan, het is klaar. Ik maak het uit…’
Fluister ik. Verontwaardigd kijkt Danny me aan.
‘Wat?!’
‘Ik kan het niet meer, je doet me pijn Danny.’
Boos staat hij op.
‘Ik hou van je!’
Verbaasd haal ik mijn wenkbrauwen op. Zei hij dat nou echt?
‘Dat kon je nooit zeggen Danny, nooit oprecht.’
Boos slaat hij met zijn vuist op het bureau.
‘Je kan het niet uitmaken, niet na alles wat er gebeurt is.’
Ik haal mijn schouders op. Het moet maar.
‘Het gaat niet anders, ik kan niet meer Danny.’
Boos rolt hij met zijn ogen.
‘Weetje Es, ga maar!’
Hij opent de deur van zijn kamer, en wijst naar buiten. Ik zucht, en loop de trap af. Beneden aangekomen kijk ik nog een keer naar boven, maar Danny is er niet. Ik open de deur en stap de koude buitenlucht in.

verder?

Jaja verder! Hoef je niet steeds te vragen hoor;) Reacties komen vanzelf. Be patient!

Inderdaad wat maaiikeyy zegt. Je moet VERDER:D. Ik heb dat trouwens ook bij mijn verhaal dat er weinig reacties zijn hoor erg demotiverend:p

jaa verder, leuk !
hopelijk vandaag ook nog wat meer stukjes :relieved:

verder !

verder

Snikkend laat ik me thuis in de bank vallen. Oke, dit was het moeilijkste wat ik ooit heb moeten doen. We hadden toch wel 1 jaar iets. Dat is zeker niet niks. Boos trok ik een tissue uit de doos, en veegde mijn uitgelopen mascara weg. Ik loop de keuken in, en open een kastje. Om die vervolgens te plunderen. Alles wat eetbaar is neem ik mee terug de woonkamer in, en ga in de bank zitten. Snikkend begin in de chocola op te eten. Oh god, wat hou ik van chocola. Jammer dat ik me hier alleen niet al meteen beter van voel. Ik pak mijn mobieltje en zoek in mijn contactenlijst.
Vanavond naar de club? X
Ik verzend het bericht naar Britt. Ja dat is wat ik wil. Ik wil vanavond helemaal losgaan, en even dit vergeten. Het even helemaal uit mijn hoofd zetten, dat voelt goed. Ik zucht, en begin aan de volgende reep chocola. Ik voel mijn mobiel trillen, en open het smsje.
Goed plan, 11 uur bij mij. X

verder :grinning:

Verderr ;a
&Langere stukjes ?;$

Snel prop ik de reep chocola naar binnen, en besluit dan niet meer zielig te gaan doen. Ik sta op, en loop mijn kamer in. Ik open mijn kast en bekijk alles wat ik heb. Ik pak een donkere spijker skinny uit de kast, en een zwarte top. Snel kleed ik me om. Ik pak mijn mobiel en kijk naar de tijd. Oh shit, het is pas 8 uur? Achja beter vroeg dan laat. Ik trek zwarte ballerina’s aan, en maak me op. Zo, dat ziet er goed uit. Ik haal een borstel door mijn haar, en stijl het nog even. Daarna besluit ik nog even achter mijn laptop te gaan. Ik meld me aan op msn.
Danny zegt:
Hee…
ésmee zegt:
hoi
Twijfelend tik ik met mijn vingers op mijn bureau. Wat moest hij? Danny is een bericht aan typen kwam er onder in beeld. Zenuwachtig staarde ik naar het scherm.
Danny zegt:
Kom op es, je weet dat je van me houd.
Boos druk ik de toetsen van mijn toetsenbord in.
esmee zegt:
Dat is juist het probleem, ik hou té veel van je. Ik kan niet zonder je, en daarom vergeef ik je alles.
Snel meld ik me weer af, en zucht. Waarom moest dit allemaal gebeuren? Ik kijk op de klok en zie dat het al half 11 is. Ik besluit om maar vast aan te fietsen naar Britt. Ik loop de trap af, en zeg mijn ouders gedag. Daarna stap ik op de fiets. Het was al best koud buiten, en ik voelde wat regendruppeltjes. Shit, als het mijn make up maar niet verpest.

Deze is ook leuk! Maar wordt het nu niet moeilijk voor je om 2 verhalen tegelijk te schrijven?