[verhaal] It was better whitout you!

[b][b]Olaaaaa(:
dit is een waar gebeurt verhaal maar er zijn wel wat dingen veranderd ;pp
maar ik ga niet zeggen wat ;pp
het verhaal gaat over mij (:
Hannah 14 jaar en over

Veeelleesplezier (:[/b]Nou Hannah is een meisje die niet echt popiluair was en Tabitha haar beste vriendin was het altijd goodlooking meisje die veel vriendinnen en vriendjes had.
Toen ze naar de Middelbare gingen kwam er een meisje Julia tussen en door haar Raakte hannah Tabitha kwijt… en verder moet je alles lezen ;pp[/b]

‘‘Kom nou! het is zo leuk!’’ Schreeuwt Tabitha mijn beste vriendin. Met een zuur gezicht loop ik achter haar aan.
‘‘Ik weet niet hoor straks zijn het allemaal engerds!’’ Zeg ik. Ik start mijn computer op.
‘‘Anee zeur niet zo, er zitten altijd super knappe jongens tussen en anders klik je ze gewoon weg.’’ Zegt Tabitha.
‘‘Wat is de site dan?’’ Vraag ik. ‘‘Sugababes en dan een account aanmaken.Wacht we gebruiken mijn account wel.’’ Zegt ze.
Tabitha neemt plaats naast mij en logt in. Ik kijk naar haar foto’s op de site. ‘‘Euhm tabiet waarom heb je zulke foto’s?’’ Vraag ik.
‘‘Nou kijk zo reageren jongens sneller op je.’’ Antwoords ze. ‘‘Je snapt het zeker niet he?’’ Vraagt ze.
‘‘Uh jaa volgens mij ben ik echt niet de enige.’’ Ik kijk haar vragend aan en zucht diep. Tabitha is al mijn beste vriendin sinds groep 1 en we deden alles samen. Maar nu we op de middelbare zitten gaat ze altijd met Julia om een meisje die mij nooit mag.
En ik haar ook niet. Sinds zij met Tabitha omgaat doet Tabitha allemaal fouten dingen en heeft altijd ruzie met haar ouders.
Maar wanneer het net iets teveel is moet ze maar bij mij aankakken.
‘‘Nou kijk je kan elkaar toevoegen en mailtjes sturen stel je vind een jongen ontzettend knap dan kan je hem punten geven en dan geeft hij jou punten terug.Nou alleen wanneer hij je leuk vind.’’ Zegt Tabitha.
‘‘En hoeveel punten heb jij?’’ Vraag ik. Tabitha wijst Trots naar het beeldscherm.
‘‘Jaa! ik ben nummer 3 nog 100 punten meer en ik ben nummer 1!’’ Zegt ze enthousiast. Ik knik en kijk naar haar mailtjes.
Jongens vinden Tabitha altijd heel leuk.Ze is met alles te makkelijk en ziet er ook altijd leuk uit.Ik was altijd al jaloers op haar.
‘‘Kom je hier geen loverboys of vieze oude mannen tegen?’’ Tabitha begint heel hard te lachen.
ik kijk haar vragend aan. ‘‘Neej ik spreek toch niet met ze af!’’ en ze zit weer geconcentreerd achter sugababes.
‘‘Stel je komt een super leuke knappe jongen tegen dan wil je hem toch wel zien right?’’
‘‘Tuurlijk als hij knap is wel ja.Kom we maken het voor jou ook aan! het is zo leuk!’’ Roept Tabitha.
ik knik en pak mijn foto camera. ‘‘Maar straks reageert er niemand op mij!’’ Met een bedenkelijk gezicht kijkt ze me aan.
‘‘Pak wat sokken en stop ze in je bh dan lijk je ouder en we maken je wel even op.’’ Zegt ze. ik stop 3 paar sokken in mijn bh maar het lijkt nog steeds dat ik cup a heb.Tabitha smeert een dikke laag foundation op mijn gezicht.

haha sugababes, dat had ik ook. :blush:
maar verder!

haha niet doen krijg je alleenmaar problemen van!

Without. =’]

oeps ;pp

Oeeh verder :grinning: Ik weet niet eens wat sugababes is eigenlijk? Wat is het?

haha, ik had dat ook toen ik 11 was of zo. :b

@milou
zo’n profielensite voor van die sletjes en mooiboys. XD vind ik…

klopt! zodom ^^maar ik was ook dom!

wat gebeurde er dan haha xD ^^ nee ik kijk net op die sitee xD maar verder :slightly_smiling_face:

Moet je verder lezen OEOEE ;p

verder :grinning:

Ik ken de site ook niet ;o
ik vind jou wel mooi hoor hannah! :grin:

Oh dank je (: hahaha

uppppp

Jej nieuwe lezer! ik ga nu ff een stukje nalezen en dan post ik!

STUKJEEEE (:

‘‘Doe je truitje meer naar beneden zodatje ‘‘Zogenaamd’’ in kijk hebt!’’ Zegt Tabitha bij zogenaamd doet ze iets raars met haar vingers. ik trek mijn shirtje iets naar beneden zodat ik inkijk heb en Tabitha maakt wat foto’s.
‘‘Ik ga zo trouwens naar Julia en Charlotte wil je mee?’’ Zegt ze.Bij de naam Julia trek ik een zuur gezicht.
‘‘Neej ik blijf thuis.’’ Ik pak een mijn usb stick zodat ik de foto’s op de computer kan zetten.
‘‘Blijf maar weer alleen thuis! Je bent echt saai!’’ Zegt Tabitha. ‘‘Oke waarom ben je dan gekomen?’’ Tabitha kijkt me boos aan en loopt weg.Ik zet de foto’s op sugababes ik ging er alleen op zodat ik meer punten kreeg dan Tabitha.
Na een uurtje had ik al 110 punten. Alle mensen die op mij hadden gereageerd waren vies en raar.
*tien punten terug lekertje* zei een jongen.Ik klikte op zijn profiel en zag een super knappe jongen met donkere krullen en groene ogen.(neej het is harry niet ;p)
Ik geef hem 10 punten terug en stuur een mailtje terug.
*hier zijn je 10 punten (:* en gelijk krijg ik een mailtje terug.
*Dankje lieffje je ziet er goed uit! hoe oud ben je?* ik bedacht bijmezelf dat ik niet ga zeggen dat ik 14 ben.
*bijna 16 jij ?* stuur ik terug.
*Mooie leeftijd! ik ben 17 waar woon je ongeveer ?* Ik bedenk bij mezelf of ik wel moet zeggen waar ik woon.
*Bij hilversum ergens in noord-holland dus *
*mooi! maar ik ga spreek je later wel! byebyex* Stuurt hij terug.
*okee! doehgg!x* Ik krijg automatish een glimlach op mijn gezicht. Ik kijk naar mijn punten en zie dat ik er al 370 heb.
Wow ik kijk naar Tabitha’s punten en zij heeft er 1679 en de nummer een heeft er 1779. Ik stem nog 2 keer 10 punten op Tabitha. Ik sluit mijn computer af en poets mijn tanden en ga naar bed.

Ik zet mijn fiets in het fietsen rek en loop de school binnen. Ik zie Tabitha en Julia naast elkaar zitten in de aula. Moet ik erbij zitten of niet? Ik had niet genoeg tijd om na te denken tot hun mij al roepen. Verschrikt kijk ik op en loop naar hun toe.
‘‘Han je bent zo goed in sugababes! je hebt nu al 567 punten!’’ Zegt Tabitha en knuffelt me.
‘‘Nemen jullie het niet een beetje te serieus?’’ Zeg ik terug en duw Tabitha van me af.Julia en Tabitha beginnen te lachen.
‘‘Het is Vrijdagavond ga je mee naar de club?’’ Vraagt Julia. Mijn gezicht betrekt waarom vraagt Julia mij om met haar naar een club te gaan? ‘‘Als ik kan.’’ Antwoord ik.
‘‘Heb jij je huiswerk voor Frans gemaakt? Kan ik het van je overschrijven?’’ Vraagt Tabitha. Ik knik en haal mijn fransboek uit mijn tas. ‘‘Dankje!’’ Roept ze en geeft me een knuffel.

‘‘Ze laten mij echt niet binnen in een club van 16+!’’ Zeg ik als we bij de club aankomen.
‘‘Laat dat maar aan ons over hoor!’’ Roept Julia terug. ik knik en stap van mijn fiets af. Ik trek mijn jurkje recht en loop op mijn torenhoge hakken achter Julia en Tabitha aan.
‘‘Hee Julia!’’ Roept de uitsmijter. Ik kijk naar de man van 2 meter hoog en kijk dan naar mezelf in de spiegel. Zou hij mij wel geloven dat ik 16 jaar ben? Met mijn 13cm hogen hakken ben ik net 1;65 en met mijn jurkje lijk ik net 15.
Julia praat even met de uitsmijter en hij knikt naar de deur. Ik loop achter hun aan naar binnen en ik hoor de muziek door de ruimte dreunen.‘Je wou toch naar binnen? En gratis drankjes maar dan moet je wel een vuile klus samen met ons afhandelen’’ Zegt julia. Mijn ogen worden groot en ik voel me genaait.
‘‘Vuile klus! Wat voor klus!’’ Roep ik terug.’’ Niet zo hard lul.’’ Zegt Julia en trekt Tabitha en mij de wc’s in.
‘‘We hebben een klus!’’ Roept ze. Ik zie Tabitha’s ogen groot worden.’‘Juul ik denk niet dat we dat moeten doen!’’ Zegt Tabitha.
‘‘We doen het toch voor het geld! Kom nou!’’ Zegt Julia. ‘‘Nee alleen voor geld speel ik geen hoer.’’ Roep ik en loop de wc uit.
Tabitha rent achter me aan. ‘‘Kom even wat drinken!’’ Roept ze en trekt aan mijn arm. ‘‘Twee breezers!’’ Roept ze naar de barman. Hij geeft haar twee breezers. ''Hier en Tabitha drukt er een in mijn hand.
Na een paar drankjes zien we Julia weer. ‘‘Kom wat drinken! Ik trakteer!’’ Roept ze en trekt ons mee.
‘‘Kijk hem nou!’’ Roept ze en we zien een jongen die zijn shirt uit heeft. ‘‘Oeh lekkerding!’’ Schreeuw ik.De jongen knipoogt en danst verder. Ik pak mijn drankje en zie dat het een vaage kleur heeft maar ik negeer het en drink hem in eenkeer op.
mijn maag maakt een paar salto’s na het drankje en ik voel me licht in mijn hoofd.Duizelig kots ik alles uit en zie alles zwart voor me.

Ohnooo! Snel verder :grinning:

iojkojkjjjdjiui8e
dit verhaal vrolijk mij mook niet op[1
maar snel verder~!!!

Ja klopt het is ook niet leuk! ;pp maar zo kan ik het best aan jullie vertellen waarom ik naar de politie moet !
btw dit stukje is niet 100% true anders is het zo niet leuk om te lezen!

omg echt erg! :open_mouth: