[b][b]Olaaaaa(:
dit is een waar gebeurt verhaal maar er zijn wel wat dingen veranderd ;pp
maar ik ga niet zeggen wat ;pp
het verhaal gaat over mij (:
Hannah 14 jaar en over
Veeelleesplezier (:[/b]Nou Hannah is een meisje die niet echt popiluair was en Tabitha haar beste vriendin was het altijd goodlooking meisje die veel vriendinnen en vriendjes had.
Toen ze naar de Middelbare gingen kwam er een meisje Julia tussen en door haar Raakte hannah Tabitha kwijt… en verder moet je alles lezen ;pp[/b]
‘‘Kom nou! het is zo leuk!’’ Schreeuwt Tabitha mijn beste vriendin. Met een zuur gezicht loop ik achter haar aan.
‘‘Ik weet niet hoor straks zijn het allemaal engerds!’’ Zeg ik. Ik start mijn computer op.
‘‘Anee zeur niet zo, er zitten altijd super knappe jongens tussen en anders klik je ze gewoon weg.’’ Zegt Tabitha.
‘‘Wat is de site dan?’’ Vraag ik. ‘‘Sugababes en dan een account aanmaken.Wacht we gebruiken mijn account wel.’’ Zegt ze.
Tabitha neemt plaats naast mij en logt in. Ik kijk naar haar foto’s op de site. ‘‘Euhm tabiet waarom heb je zulke foto’s?’’ Vraag ik.
‘‘Nou kijk zo reageren jongens sneller op je.’’ Antwoords ze. ‘‘Je snapt het zeker niet he?’’ Vraagt ze.
‘‘Uh jaa volgens mij ben ik echt niet de enige.’’ Ik kijk haar vragend aan en zucht diep. Tabitha is al mijn beste vriendin sinds groep 1 en we deden alles samen. Maar nu we op de middelbare zitten gaat ze altijd met Julia om een meisje die mij nooit mag.
En ik haar ook niet. Sinds zij met Tabitha omgaat doet Tabitha allemaal fouten dingen en heeft altijd ruzie met haar ouders.
Maar wanneer het net iets teveel is moet ze maar bij mij aankakken.
‘‘Nou kijk je kan elkaar toevoegen en mailtjes sturen stel je vind een jongen ontzettend knap dan kan je hem punten geven en dan geeft hij jou punten terug.Nou alleen wanneer hij je leuk vind.’’ Zegt Tabitha.
‘‘En hoeveel punten heb jij?’’ Vraag ik. Tabitha wijst Trots naar het beeldscherm.
‘‘Jaa! ik ben nummer 3 nog 100 punten meer en ik ben nummer 1!’’ Zegt ze enthousiast. Ik knik en kijk naar haar mailtjes.
Jongens vinden Tabitha altijd heel leuk.Ze is met alles te makkelijk en ziet er ook altijd leuk uit.Ik was altijd al jaloers op haar.
‘‘Kom je hier geen loverboys of vieze oude mannen tegen?’’ Tabitha begint heel hard te lachen.
ik kijk haar vragend aan. ‘‘Neej ik spreek toch niet met ze af!’’ en ze zit weer geconcentreerd achter sugababes.
‘‘Stel je komt een super leuke knappe jongen tegen dan wil je hem toch wel zien right?’’
‘‘Tuurlijk als hij knap is wel ja.Kom we maken het voor jou ook aan! het is zo leuk!’’ Roept Tabitha.
ik knik en pak mijn foto camera. ‘‘Maar straks reageert er niemand op mij!’’ Met een bedenkelijk gezicht kijkt ze me aan.
‘‘Pak wat sokken en stop ze in je bh dan lijk je ouder en we maken je wel even op.’’ Zegt ze. ik stop 3 paar sokken in mijn bh maar het lijkt nog steeds dat ik cup a heb.Tabitha smeert een dikke laag foundation op mijn gezicht.